Laten we het hopen!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef bloodymary het volgende:
Als er elke dag een hoofdact bekend gemaakt wordt, wat zullen we dan morgen horen, Rammstein?
quote:De voorverkoop start op zaterdag 12 december om 09u00. Kaarten zijn verkrijgbaar via Proximus Go For Music (telefonisch en online) en Teleticket Service.
“Early Bird” Combifestivalticket (1, t.e.m. 4 juli) 180 euro (tijdelijk aanbod, ticketprijs geldig tot 4 januari, 9u)
Combifestivalticket (1 t.e.m. 4 juli) 188 euro (ticketprijs vanaf 4 januari, 9u)
Dagfestivalticket donderdag 1 juli 76 euro
Dagfestivalticket vrijdag 2 juli 76 euro
Dagfestivalticket zaterdag 3 juli 76 euro
Dagfestivalticket zondag 4 juli 76 euro
De kosten van het festival zullen vast niet dalen en ik vind 180 euro voor 4 dagen festival met zulke namen geen slechte deal.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Beregd het volgende:
early bird, gaan ze nu nog zo beginnen ook
en ondanks de deflatie blijven de prijzen stijgen
Ik ben zeker geen 100 euro per dag aan eten en drinken kwijt, en dan heb ik niet het idee dat ik tekort kom zegmaar. Dat is natuurlijk iets wat je zelf kan beslissen. Geloof dat ik vorig jaar aan eten/drankbonnen nog geen 200 euro kwijt was. En dan nog drank meegenomen en nog wat eten en drinken 'langs de straat'. Denk dat ik uiteindelijk rond de 450 kwijt was voor alles.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef bloodymary het volgende:
Toch is het de laatste jaren wel heel hard in prijs gestegen en die topacts zijn er altijd wel geweest.
200 Euro met campingcard, daar ongeveer 100 Euro per dag opzuipen en eten, zit je toch op zo'n 600 Euro. Maar we gaan het gewoon weer doen!
Je hebt nog wel een paar maanden hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe snel kunnen die kaarten gaan? Heb namelijk een hele dure december maand voor de boeg
Ja, wij zuipen nogal veel...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen 100 euro per dag aan eten en drinken kwijt, en dan heb ik niet het idee dat ik tekort kom zegmaar. Dat is natuurlijk iets wat je zelf kan beslissen. Geloof dat ik vorig jaar aan eten/drankbonnen nog geen 200 euro kwijt was. En dan nog drank meegenomen en nog wat eten en drinken 'langs de straat'. Denk dat ik uiteindelijk rond de 450 kwijt was voor alles.
dat denk je wsch verkeerd, beide organisatoren komen goed overeen en hebben al samengewerkt (zie ook ipnkpop/werchter classics)quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Werchter bewust Pinkpop aan het pesten is door nu al die grote namen er al uit te gooien....
Nee..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Susi het volgende:
Vanuit Nederland kan je zeker enkel per CC kaarten bestellen ?
Op de site staat volgens mij van wel, maar vorig jaar via accept giro betaald. Was volgens de site "enkel voor Belgen", maar voor Nederlanders werkt het ook prima. Het duurt alleen wat langer. Accept giro lag na geloof ik 3 weken in de bus, en zo'n 6 weken na betaling had ik de kaartjes in huis.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Susi het volgende:
Vanuit Nederland kan je zeker enkel per CC kaarten bestellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |