Graag!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dat Elbow weer in de studio zit () dus wie weet een herhaling
Daar heb ik heerlijk bij op de Alpha-heuvel gelegenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Graag!
Volgend jaar tourt Paolo Nutini met Pink volgens mij dus die mag ook wel langskomen
WOW, dat zou vet zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dat Elbow weer in de studio zit () dus wie weet een herhaling
Ja, 2 jaar geleden op LL gemist(toen kende ik ze nog niet goed) maar op Werchter wel gezien en dat smaakte naar meer...alhoewel ik wel eens een huiskamerconcert van ze wil zienquote:
Ja, want er is geen ruimte op Werchter voor zowel iets hards als iets zachsquote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Leonos het volgende:
Elbow?
Doe maar niet.
Geef mij maar ....... iets harders
Laatste 5 jaar wel, daarvoor altijd A3. Ben met juli ook al 40, verzuren de spieren wat sneller.quote:
Dat redde ik vorig jaar echt niet. Meestal rond 3/4 erin en stipt elke dag om 8 uur kwam ik mijn tent uitdrijven van de hitte. Dan nog wel even onder de partytent gelegen, maar echt slapen kon je dat niet noemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik dat met dat weinig slaap wel meevallen. Meestal slaap ik op Werchter om een uur of 2 en dan tot een uur of 10. Is eigenlijk meer dan dat ik thuis slaap.
Tijdelijk weer even, ze hebben geen nieuw werk tot nu toe laten horen, maar wel weer goede optredens gegeven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef bloodymary het volgende:
Oh, ik weet het al Faith no More. Bestaan die nog?
Zijn die dan ook weer reunited ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Soundgarden zou ook wel een mooie optie zijn
Zo overratedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef bloodymary het volgende:
Of Them Crooked Vultures,.
Ja. http://www.soundgardenworld.com/quote:
Dat is dan ook weer leuk om te horenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja. http://www.soundgardenworld.com/
En ook met Audioslave deed hij altijd wel een paar Soundgarden-nummers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer leuk om te horen![]()
chris cornell solo deed ook altijd wel wat soudngarden nummers. (volgens mij afgelopen jaar nog op pinkpop gezien)
Waarom? Wat ik er van gehoord heb vind ik erg mooi. Lijkt veel op QOTSA, maar daar houd ik ook van. Wat is daar dan overrated aan? Kan mij het nou schelen of een band wel of niet gehyped wordt, ik ga gewoon uit van wat ik zelf goed vind.quote:
Mee eens, ze hebben gewoon een erg lekkere plaat gemaakt en ik zou ze erg graag live aan het werk willen zien, bij voorkeur op Werchter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Waarom? Wat ik er van gehoord heb vind ik erg mooi. Lijkt veel op QOTSA, maar daar houd ik ook van. Wat is daar dan overrated aan? Kan mij het nou schelen of een band wel of niet gehyped wordt, ik ga gewoon uit van wat ik zelf goed vind.
Eensch, leuk dat er zo'n grote namen op het podium staan, maar dan zie ik of liever de artiesten met hun eigen bands of voor dezelfde prijs een andere hele grote band (ga er vanuit dat ze heel veel kostenquote:
Niet echt waar ik van zeg, wow.. alleen Eminem (maar dan minder positieve wow)quote:De geruchtenlijst van Rockblog.nl
Admiral freebee
Customs
Dizzee Rascal
Editors
Eels
Eminem
Enter Shikari
Kasabian
NOFX
Novastar
Pavement
Skunk Anansie
The Ting Tings
White Lies
----
Ik had daar ook graag bij willen zijn maar was helaas op vakantie toen. Ik ben idd heel benieuwd hoe men de nieuwe CD ten gehore brengt. Ik vind de nieuwste wel de beste van hun 3 cd's. Wat donkerder en electronischer dan de anderes cd's .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:24 schreef Bayswater het volgende:
Geen verrassend lijstje dus zal wel juist zijn, meesten zijn al vaker geweest. Editors pas in 013 gezien, nieuwe cd krijgt veel meer dimensie live.
quote:Editors
Eels
Eminem
Kasabian
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef Beregd het volgende:
het zijn toch maar geruchten?
Dat papiertje kun je later ook nog wel ophalen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef Weggeslet het volgende:
Ik wil Kasabian![]()
Helaas is het tijdens mijn examenuitreiking dus het wordt nog afwachten...
Zou nog een geluk bij een ongeluk zijn als ik zak
quote:Ook Skunk Anansie en Editors op Rock Werchter 2010
Het nieuws blijft binnenstromen over Rock Werchter. In rap tempo volgen de nieuwe namen zich op. Naar verluidt heeft Werchter de deals rond met Skunk Anansie en Editors. Na Pearl Jam, Muse en Pink nu dus nog twee namen om naar uit te kijken.
De officiele bevestiging verwachten we nog deze week, aangezien de ticketverkoop van het festival ook deze maand start. Houd Rockblog dus goed in de gaten, het laatste nieuws en geruchten voor de festivals van 2010 vind je als eerste bij ons!
De verkoop is toch al gestart of ben ik nou gek?quote:
Ik zie het nu ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat bericht is van meer dan een maand geleden, 9 december om precies te zijn.
Zie mijn reactie, dat bericht is een maand oud, ik vond het ook al zo vreemd.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef Christiaan het volgende:
[..]
De verkoop is toch al gestart of ben ik nou gek?
Editos lijkt me inderdaad leuk al heb ik die afgelopen oktober al gezien en zie ik ze waarschijnlijk ook op pinkpop. Drie keer toch een beetje veel van het goede.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef RD4 het volgende:
Editors lijkt me leuk, heb ik op PP gemist in 2008
Begint inmiddels de huisband van Werchter te wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef bloodymary het volgende:
Net op Studio Brussel dat een lid van een band die nog niet bevestigd was op Facebook had gezegd dat ze op Werchter kwamen. Had niet goed geluisterd, maar ik dacht dat het over Metallica ging.
Nou ja, vaag bericht dus, waar niemand echt iets aan heeft....
Vitalic heeft vandaag op Facebook aangegeven op Werchter te staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef bloodymary het volgende:
Net op Studio Brussel dat een lid van een band die nog niet bevestigd was op Facebook had gezegd dat ze op Werchter kwamen. Had niet goed geluisterd, maar ik dacht dat het over Metallica ging.
Nou ja, vaag bericht dus, waar niemand echt iets aan heeft....
Nee, volgens mij is dit de eerste keer.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef bloodymary het volgende:
Faithless, zijn die wel eens eerder op Werchter geweest?
Nee, in 1999, 2001, 2002, 2005 en 2007 zijn ze geweest.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dit de eerste keer.
Joh.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, in 1999, 2001, 2002, 2005 en 2007 zijn ze geweest.
Als het gehele programma bekend is!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wanneer worden trouwens de tickets verstuurd?
Als ze allemaal verkocht zijn!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wanneer worden trouwens de tickets verstuurd?
In 2001 of 2002 gezien geloof ik en toen vond ik ze echt slecht.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, in 1999, 2001, 2002, 2005 en 2007 zijn ze geweest.
Voor de Gossip alleen zal ik niet gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef misteriks het volgende:
ik wil ook wel effe chillen op Gossip; pffff, misschien moet ik ook maar 'n overpriced ticket voor dat kutfestival kopen
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Begreep ik het nou goed dat ze dit jaar EINDELIJK eens 1 muntje voor alles gebruiken? Dus geen losse drank -en voedselbonnen meer?
quote:Nieuw! Aparte bonnen voor drank en eten zijn helemaal verleden tijd! Op het festivalterrein kan je dus met de drank/eetbon terecht voor aankopen aan zowel drank- als eetstanden.
Doe je voordeel en koop nu al je voorraad drank/eetbonnen. In voorverkoop kost een drank/eetbon 2,25 euro. Tijdens het festival betaal je 2,50 euro per bon.
De in voorverkoop aangekochte bonnen worden onder de vorm van ‘food/drinkvouchers’ aangeleverd. Deze vouchers zijn voorzien van een unieke barcode. Bij de bonnenkassa’s op het festivalterrein, worden deze ingescand en krijgt de koper de aangekochte bonnen overhandigd.
Guns N' Roses werd in 2001 vervangen door Laurent Garnier en dat was al ruim een maand vóór het festival plaatsvond duidelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Bayswater het volgende:
Zie gelijk weer die koppen voor me van die Gun's Roses fans toen ze vervangen werden door Faithless. Wat een feest was dat, zowel die koppen als het feest op de weide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |