Wie?quote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef bloodymary het volgende:
Nou ja, een naam tot nu toe en niet de minste: Pearl Jam!!!!
Muse verwacht ik ook wel, als dan ook nog Rammstein erbij komt ga ik sowieso.quote:Op maandag 7 december 2009 11:00 schreef Basp1 het volgende:
Dat is een leuke binnenkomer om voor werchter te gaan dit jaar.
Waarschijnljk komt daar rammstein ook nog wel bij.
Die hoeven wat mij betreft dan weer niet te komen. Maar dat komt omdat ik die muziek veel te overgeproduceerd vind. De meeste mensen zijn het dan niet met me eens.quote:Op maandag 7 december 2009 11:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Muse verwacht ik ook wel, als dan ook nog Rammstein erbij komt ga ik sowieso.
Ik vind muse geweldig als liveband, de muziek komt goed over en spelen vol overtuiging (show in Ahoy was ook geweldig) dus die mogen wel komen, en dat zal naar alle waarschijnlijkheid gaan gebeuren. Rammstein doet ook behoorlijk wat festivals aan, dus Werchter zou een logische aanvulling.quote:Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die hoeven wat mij betreft dan weer niet te komen. Maar dat komt omdat ik die muziek veel te overgeproduceerd vind. De meeste mensen zijn het dan niet met me eens.
Werchter is altijd al een grote namen festival. Dus laten we eens een gekke gok doen. U2 net zoals op glastonbury.![]()
Die wil ik in ieder geval nog wel een keer zien, de laatste keer dat ik hun gezien heb was tijdens de "pop? " tour. In ieder geval met de trabantjes in het decor.
Them Crooked Vultures zou te gek zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef Dennis101 het volgende:
Ben benieuwd wat voor grote naam er dan nog uit de hoge hoed getoverd gaat worden.
Zat meer te denken aan namen voor headlinersquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Them Crooked Vultures zou te gek zijn.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef superjojo het volgende:
Nou, dat wordt een topic om te volgen.
Werchter kennende hebben ze wel meer dan 1 grote naam per dag staan. Het is geen pinkpop waarbij men krezip als volwaardige vervanger van Depeche Mode durft te beschouwen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef Dennis101 het volgende:
Dan hebben we in 1 klap al 3 headliners. Ben benieuwd wat voor grote naamen er dan nog uit de hoge hoed getoverd gaatn worden.
Nee Editors waren 2 jaar geleden, en met grote naam bedoel ik dus iemand van formaat als headliner. Dat er meerdere grote namen komen moge duidelijk zijnquote:Op maandag 7 december 2009 11:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Werchter kennende hebben ze wel meer dan 1 grote naam per dag staan. Het is geen pinkpop waarbij men krezip als volwaardige vervanger van Depeche Mode durft te beschouwen.
The Editors dan als grote naam er nog bij. Of stonden hun afgelopen jaar nog op werchter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |