Vogelbekdierquote:
Waar leven die nog dan?quote:
+ 1quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Luiaard?
Ofyles2 +1quote:
Dat vraag ik mij ook inderdaad af.quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Hoe kom je nu in godshemelsnaam op Sliedrecht.......
Het stond lange tijd achter in de IKEA-gids.quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Geweldig!!!......., dus je kent zo'n beetje alle fillialen uit je hoofd?quote:Op maandag 7 december 2009 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het stond lange tijd achter in de IKEA-gids.
rijmt op utrechtquote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
We vertrouwen Ofyles toch gewoon?quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Geweldig!!!......., dus je kent zo'n beetje alle fillialen uit je hoofd?
Ja hoor, geen enkele twijfel. Maar ik verbaas me er soms over wat sommige mensen weten....quote:Op maandag 7 december 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We vertrouwen Ofyles toch gewoon?
Ik ken ook eentje in Son en Breugel.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Geweldig!!!......., dus je kent zo'n beetje alle fillialen uit je hoofd?
mr_anonimous +1quote:
Schoot me ineens te binnen dat Mbeki AIDS als onbelangrijk beschouwde. Hij is ook ooit weggelopen toen dat knulletje met AIDS die speech hield.quote:
Emoticon sloeg op Mbeki. Belachelijk natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schoot me ineens te binnen dat Mbeki AIDS als onbelangrijk beschouwde. Hij is ook ooit weggelopen toen dat knulletje met AIDS die speech hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |