Humanisme?quote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Hetis een 20e-eeuwse filosofische en literaire stroming die individuele vrijheid, verantwoordelijkheid en subjectiviteit vooropstelt. Het
beschouwt iedere persoon als een uniek wezen, verantwoordelijk voor eigen daden en eigen lot.
Wat is?
Nee, belangrijke filosoof in deze stroming was Martin Heidegger.quote:
+1 Yankeequote:
quote:
Dat was Christopher Wallace.....quote:
John Irving idd. De man van de vreemde maar wel mooie boeken. The world according to Garp, The Hotel New Hampshire en The Cider House Rules bijv.quote:
Sir William Gerald Golding, iddquote:
SctottTracy +1quote:
Zwitserlandquote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef ScottTracy het volgende:
In welk land werd de opricher van FC Barcelona geboren?
quote:
Hier kan ik niet tegenop!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegenop!![]()
![]()
Starla +1
Krimpenerwaard?quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Jarenlang werd de Alexanderpolder in Rotterdam als laagste punt van NL beschouwd. Wat wordt nu als laagste punt van NL gezien?
Wil je stoppen met die grappen? Jouw antwoorden, De Slimste Mens Ter Wereld, ik val bijna van mijn stoel van het schateren.quote:
Nee, deze polder is gelegen tussen Zevenhuizen, Moerkapelle, Waddinxveen, Gouda, Moordrecht en Nieuwerkerk aan den IJssel.quote:
Dat mag de rest bepalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |