Ik heb alleen nog maar Cola, melk en koffie in huis. En ik hunker nu ook naar Jus 'd orange. Ik voel je pijn.quote:Op maandag 7 december 2009 01:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun, ik kan het goed gebruiken nu
Ik denk dat je gecondoleerd bedoelt?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef Anywhere het volgende:
Dacht aan het begin van het verhaal nog dat dit over jou ging:
Over 5 dagen, jullie zijn allemaal uitgenodigdquote:Op maandag 7 december 2009 01:06 schreef MrManiak het volgende:
Kwiwi, wat een drama. Hoe ga je de avond nu doorkomen? Wat nu? Wanneer is de begrafenis
?
Wss voor als ze dood gaan, over een aantal decennia.quote:Op maandag 7 december 2009 01:07 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
Ik denk dat je gecondoleerd bedoelt?
Om de nabestaanden een vredige rust toe te wensen is niet echt aardig
Krijgen we nog een kaart met zwarte rand?quote:Op maandag 7 december 2009 01:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 5 dagen, jullie zijn allemaal uitgenodigd
Ipv koffie met cake wordt het zeker Jus met fruit?quote:Op maandag 7 december 2009 01:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitspraak die hier wel eens vaker gezegd wordt op Fok, met name in het KLB subforum. Maar je hebt gelijk, het slaat nergens opquote:Op maandag 7 december 2009 01:07 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
ja...quote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Krijgen we nog een kaart met zwarte rand?
En waar is de begrafenis?
PompTieDom; je komt te weinig op FOK!
Teh horrorquote:Op maandag 7 december 2009 01:05 schreef Biogarde het volgende:
Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, morgen is alles droog.
Niet ALLES alles.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 01:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja...
dat ie maar een mooi leven gehad mag hebben
[ afbeelding ]
Da's liefquote:Op maandag 7 december 2009 01:42 schreef Fortitudo het volgende:
waarom gebruik je allemaal verkleinwoorden?
Amen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:50 schreef shiznuts het volgende:
Ik kom ook nog even mijn medeleven betuigen. Zo'n grote gebeurtenis... in de grote van 9/11 en Pim Fortuyn's dood... dat kan ik niet zomaar voorbij laten gaan. Nog menig keren... jaren... zal ik eraan terugdenken. Oh ja. Verrek. Het is alweer zo lang geleden, maar de pijn is nog zo vers. Ik weet nog wel goed... ik had toen eigenlijk willen slapen, maar door een reden bleef ik wakker en kreeg ik het te horen van iemand, ik was geschokt en kon ook niet meer slapen... Hoe komen we hier met z'n allen overheen. Een nieuw pak sap? Maar dit beetje sap... dat kun je gewoon niet vervangen natuurlijk. Daarom... opdat we niet zullen vergeten.
Wat fijn om mensen om je heen te hebben die precies snappen hoe je je voeltquote:Op maandag 7 december 2009 01:50 schreef shiznuts het volgende:
Ik kom ook nog even mijn medeleven betuigen. Zo'n grote gebeurtenis... in de grote van 9/11 en Pim Fortuyn's dood... dat kan ik niet zomaar voorbij laten gaan. Nog menig keren... jaren... zal ik eraan terugdenken. Oh ja. Verrek. Het is alweer zo lang geleden, maar de pijn is nog zo vers. Ik weet nog wel goed... ik had toen eigenlijk willen slapen, maar door een reden bleef ik wakker en kreeg ik het te horen van iemand, ik was geschokt en kon ook niet meer slapen... Hoe komen we hier met z'n allen overheen. Een nieuw pak sap? Maar dit beetje sap... dat kun je gewoon niet vervangen natuurlijk. Daarom... opdat we niet zullen vergeten.
We kunnen je pijn nooit meer wegnemen... maar je kunt hem tenminste delen en verlichten.quote:Op maandag 7 december 2009 01:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat fijn om mensen om je heen te hebben die precies snappen hoe je je voelt
leuk een feestje! wat is er te drinken?quote:Op maandag 7 december 2009 01:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 01:07 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |