abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75357771
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

praat je er maar uit

"oprotten met je geloof", wat is dat voor opmerking
Ik hou niet van dat zweverige gebrabbel van gelovigen.
Eigenlijk heeft dat niets met dit topic te maken, maar met wat onzin dat hij in een ander topic had gepost.
En met het feit dat ik hem gewoon schijtirritant vind omdat hij hier een beetje offtopic gaat lopen posten in een zwakke poging mij te bashen
pi_75357801
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:55 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik hou niet van dat zweverige gebrabbel van gelovigen.
Eigenlijk heeft dat niets met dit topic te maken, maar met wat onzin dat hij in een ander topic had gepost.
En met het feit dat ik hem gewoon schijtirritant vind omdat hij hier een beetje offtopic gaat lopen posten in een zwakke poging mij te bashen
Jij vindt het zweverig. Ik vind het gewoon zwak van je dat je daarom zegt dat hij moet oprotten. Ik heb het andere topic gelezen, dus daar hoef je niet over te beginnen. Jullie bashen elkaar maar, 2 gestoorden bij elkaar.
Ik ben een pure Turk.
pi_75357921
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij vindt het zweverig. Ik vind het gewoon zwak van je dat je daarom zegt dat hij moet oprotten. Ik heb het andere topic gelezen, dus daar hoef je niet over te beginnen. Jullie bashen elkaar maar, 2 gestoorden bij elkaar.
Hij moet oprotten met z'n zweverige off-topic gelul dus
pi_75357940
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:03 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Hij moet oprotten met z'n zweverige off-topic gelul dus
Het ging hier toch over verminking en geloof? Hoezo offtopic eigenlijk
Ik ben een pure Turk.
pi_75357954
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het ging hier toch over verminking en geloof? Hoezo offtopic eigenlijk
Omdat hij in eerste instantie mij probeerde te bashen met dingen die ik niet zei, die hij verkeerd concludeerde.
Hij heeft geen enkel woord over verminking gesproken
pi_75357982
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:05 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Omdat hij in eerste instantie mij probeerde te bashen met dingen die ik niet zei, die hij verkeerd concludeerde.
Hij heeft geen enkel woord over verminking gesproken
hij heeft wel over het geloof gesproken
Ik ben een pure Turk.
pi_75358057
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als er iemand gestoord is ben jij het wel, met je gedachten dat je je moeder vermoord en shit. Een kind van 16 dat maar 5 uurtjes per dag slaapt. Malloot. Probeer mij niet de les te lezen. Totaal geen respect heb je.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75358080
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

Als er iemand gestoord is ben jij het wel, met je gedachten dat je je moeder vermoord en shit. Een kind van 16 dat maar 5 uurtjes per dag slaapt. Malloot. Probeer mij niet de les te lezen. Totaal geen respect heb je.
Jezus. Dit is zo weird.
Ik vind jullie allebei debiel (en jullie mij allebei ook )
Maar ik ben het hier wel mee eens
pi_75358087
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik jouw respect ook niet nodig. Moet ik ook beginnen met dingen over jou te gaan posten? Computer en m'n hersenen onthouden alles. Triest.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 7 december 2009 @ 01:14:29 #35
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75358110
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:

[..]

oog om oog , tand om tand, komt regelrecht uit het Christendom. . Er is nog wel wat voor tezeggen, maar het is al half 1

/fail.
De moslims hebben inderdaad geen 'oog om oog, tand om tand'' regel nodig om andere mensen te verminken. De Koran bevat genoeg verzen voor ze die ze kunnen aanhalen tijdens hun barbaarse acties.
pi_75358121
Ghehe, ik denk dat een slotje wel op z'n plaats is inmiddels?
Conclusie: TS' OP was onduidelijk, poging gegeven om antwoord te geven of evt informatie om meer erover op te zoeken, in de wind geslagen, verder gelul over hééélemaal niets
pi_75358137
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:13 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Jezus. Dit is zo weird.
Ik vind jullie allebei debiel (en jullie mij allebei ook )
Maar ik ben het hier wel mee eens
The circle is round.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75358147
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:16 schreef Burakius het volgende:

[..]

The circle is round.
That sounds logical
pi_75358153
Dit is echt weer zo'n typisch laat op de nacht topic.
Ron Paul 2012
pi_75358176
Burakijs je bent wel triest. Het woord "respect".
Ik ben een pure Turk.
  maandag 7 december 2009 @ 01:23:14 #41
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75358257
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Burakijs je bent wel triest. Het woord "respect".
Daar kom je nu pas achter? Onze nationalistische Tartaarse vriend heeft wel vaker last van hypocrisie. Claimen niet nationalistisch te zijn, maar wel stiekem leugens op Wikipedia pagina's zetten.
pi_75358271
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Daar kom je nu pas achter? Onze nationalistische Tartaarse vriend heeft wel vaker last van hypocrisie. Claimen niet nationalistisch te zijn, maar wel stiekem leugens op Wikipedia pagina's zetten.
Ik ben niet nationalistisch mijn gemixte rassen vriend. Waarom heb je zoiets tegen me? We hebben allebei evenveel Turks bloed in ons. Jij als Iranees moet dat toch weten na 1000 jaar Turkse overheersing?
pi_75358307
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Iedereen is hypocriet. Niets speciaals. Jij hoeft er ook niet meteen bovenop te zitten omdat iemand hem aanvalt, ziek in je hoofd. Wat een liefde voor elkaar.
Ik ben een pure Turk.
pi_75358308
Dit topic _!
pi_75358333
Ron Paul 2012
  maandag 7 december 2009 @ 01:28:03 #46
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75358358
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben niet nationalistisch mijn gemixte rassen vriend. Waarom heb je zoiets tegen me? We hebben allebei evenveel Turks bloed in ons. Jij als Iranees moet dat toch weten na 1000 jaar Turkse overheersing?
Nee, er zijn weinig Iraniers die niet op de hoogte zijn van dat ze Turks bloed bezitten. Bovendien zijn de uiterlijke verschillen tussen Turken en Iraniers duidelijk te zien. Ook is er nooit sprake geweest van massale menging tussen beide rassen. Wat wel een feit is, is dat de meeste Turken vrijwel allemaal de Perzische cultuur aannamen. Je weet wel: de cultuur die in vergelijk met de barbaarse Mongolische cultuur superieur was en is. Maar goed, zonde van mijn tijd om iemand die nooit een beschaving heeft gekend dat uit te leggen.
pi_75358406
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:28 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, er zijn weinig Iraniers die niet op de hoogte zijn van dat ze Turks bloed bezitten. Bovendien zijn de uiterlijke verschillen tussen Turken en Iraniers duidelijk te zien. Ook is er nooit sprake geweest van massale menging tussen beide rassen. Wat wel een feit is, is dat de meeste Turken vrijwel allemaal de Perzische cultuur aannamen. Je weet wel: de cultuur die in vergelijk met de barbaarse Mongolische cultuur superieur was en is. Maar goed, zonde van mijn tijd om iemand die nooit een beschaving heeft gekend dat uit te leggen.
Aawww, waarom laat je me dit nou doen

Ik wou dat mislukte landje van je niet belachelijk maken hoor '. Zonder de Islam was het helemaal al een gat geworden. Nu heeft het te minsten nog een Gouden periode meegemaakt door de Islam.
  maandag 7 december 2009 @ 01:33:06 #48
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75358428
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:31 schreef Burakius het volgende:

[..]

Aawww, waarom laat je me dit nou doen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik wou dat mislukte landje van je niet belachelijk maken hoor '. Zonder de Islam was het helemaal al een gat geworden. Nu heeft het te minsten nog een Gouden periode meegemaakt door de Islam.
Een paar loze plaatjes posten zonder uitleg overtuigd mij echt niet hoor.
pi_75358438
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Lol, ik wou net zeggen "Nee, da's lekker duidelijk "
pi_75358441
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jou overtuigen? lol. Wie gaat dat nou proberen? Nee ik wil je alleen belachelijk maken eerlijk gezegd , terwijl jij het toch niet door hebt (enter the tunnelvision of Arya).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')