Donequote:
Tunewiki is ook goedquote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Done
Gebruikt iedereen die standaard mp3 speler of een alternatief? Vriend van me beweert dat de shuffle van de standaard player niet goed werkt oiden heeft er die Meridian player opgegooid maar die begint halverwege het album weer bij track #2
CoPilot is volgens mij beter.quote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef DancePlaza het volgende:
sygic geinstalleerd ff kijken hoe het werkt morgen ochtend
Ik luister geen muziek erop maar heb gewoon de standaardspeler en de shuffle werkt volgens mij zoals ie moet werken.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Done
Gebruikt iedereen die standaard mp3 speler of een alternatief? Vriend van me beweert dat de shuffle van de standaard player niet goed werkt oiden heeft er die Meridian player opgegooid maar die begint halverwege het album weer bij track #2
Sony Walkmanquote:Op maandag 7 december 2009 07:05 schreef Devolution het volgende:
Ik luister ook nooit muziek op mijn telefoon, daar gebruik ik liever m'nWalkman
voor.
Die tips van Sultan in dat topic geprobeerd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:06 schreef timbob het volgende:
oh, een android topic.
Misschien weet iemand hier iets over hoe ik een probleem kan oplossen:
HTC Magic zit vast.
Dus een htc magic die iets te vaak een verkeerd figuurtje heeft gekregen, en nu niet wil inloggen. vraagt om een google account inlog. maar die is er dus niet...
Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:
Is er een manier om de tekst onder de icons weg te halen op het homescreen? Neemt een hoop ruimte in beslag
Ja, gewoon naar de instellingen van de app zelf gaan. Dan kun je melding afvinken (krijg je helemaal niks) of als beltoon stil kiezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:05 schreef DancePlaza het volgende:
is er een manier om de sound notifications specifiek voor aan aantal zaken aan/uit te zetten. voor exchange/gmail/sms
Naar de algemene instellingen gaan, geluid en weergave en dan bij belvolume.quote:is er een manier om de ringtone op 1 volume te laten afspelen., nu gebeurt het mij dat ik dmv de knopjes aan de zijn kant van me hero kan bepalen hoe hard het geluid kan izjn.
Volgens mij zijn de Motorola Droid/Milestone en de SonyEricsson X10 nu de 'toppers'?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken (heb tot eind februari de tijd). Ik wil een android phone.
Moet ik volgens jullie op een bepaald model wachten, of is de echte must have al op de markt?
wachten. dr komt zoveel goeds.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken (heb tot eind februari de tijd). Ik wil een android phone.
Moet ik volgens jullie op een bepaald model wachten, of is de echte must have al op de markt?
Toevallig: http://www.androidplanet.(...)t-more-icons-widget/quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:
Is er een manier om de tekst onder de icons weg te halen op het homescreen? Neemt een hoop ruimte in beslag
Ja, daar krijg ik alleen maar kleine icons meequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Toevallig: http://www.androidplanet.(...)t-more-icons-widget/
Is een optie.
Lees je eens in op de droid, prachtding.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
de duitsers hebben geen qwerty, dus ik zou hem niet uit Duitsland importeren als ik jou wasquote:Op woensdag 9 december 2009 07:42 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft die Duitse Droid/Milestone nou een gewoon qwerty-toetsenbordje? Volgens de pics op www.amazon.de wel namelijk...
M'goed... kan het eigenlijk niet maken om na aanschaf van de Hero een paar maanden geleden nu wéér een nieuwe foon te nemen.
Google heeft de navigatie buiten de VS vandaag geblokkeerd. Daar zit het probleem dusquote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
Klote Navigation... Toen ik het net geïnstalleerd had leek het geweldig te werken, maar nu zegt hij bij elke route dat er geen navigatie gevonden kan worden (zelfs naar Coolsingel, Rotterdam..kom op zeg!). Als ik Nav Launch gebruik zegt hij dat hij de bestemming niet kon verstaan.
Eerste paar keer bij het opstarten moest ik een map package ofzo kiezen. Op een moment dacht ik "hey, die twee doet het steeds, laat ik die als standaard instellen". Sindsdien doet hij het niet meer! Kan nu dus geen enkele route meer laten plannen.
Dacht ook gezien te hebben (voordat ik die package als standaard ging instellen) dat er een uitleg stond waar ik later die instelling eventueel kon wijzigen, maar ik kan nergens vinden waar dat is. Weet iemand dit? Of een andere oplossing?
Oooooohquote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Google heeft de navigatie buiten de VS vandaag geblokkeerd. Daar zit het probleem dus
Ik zat me al af te vragen waarom er niks meer in het Android topic werd gepost.. er is natuurlijk een nieuw topic!
Uiteindelijk is de oorzaak ook technisch, al is de aanleiding juridisch ...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooooh. Ik snapte het al niet
. Misschien ben ik toch meer een IT'er dan ik dacht; ik ging gelijk op zoek naar een technische oorzaak
.
Pfff, als ik op dezelfde telefoon met een ander Google-account de Market op ga, kan ik het wél vinden ...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef gday het volgende:
Hm, ik kan Twidroid opeens niet meer vinden in de Market. Is het nu opeens voor Android 1.6 en hoger ofzo? Ik zit met m'n Hero nog steeds op 1.5 namelijk ...
Ach ja, terug naar Nav4All maar ff danquote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef gday het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de oorzaak ook technisch, al is de aanleiding juridisch ...
heb ik ooit ook gedaan maar viel vies tegen.. zo'n 1tje die continu bij elke drempel weer een klein schokje kreeg.. :S heel irritant.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef Incolumis het volgende:
ik heb er gewoon eentje op de markt gehaald, werkt prima hier met de Hero
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
Wegwerken? Hoe? (Coolblue laat je niet dieplinken)
Edit: ik zie het al. Via allerlei gleuven enzo. Weg gaaf op zich, maar wel 77,-.
Zou je anderen misschien niet zo jaloers willen maken met dat plaatje?quote:
Goede argumentatiequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef Sobraine het volgende:
Motorola.
Motorola heeft jaren geleden gefaald en word niet meer echt verkocht in NL. Dit gaat ook totaal floppen.
Ga je eerst maar eens inlezen en kom dan nog een keertje terug.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef Sobraine het volgende:
Motorola.
Motorola heeft jaren geleden gefaald en word niet meer echt verkocht in NL. Dit gaat ook totaal floppen.
androlibquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Schanulleke het volgende:
Is er eigenlijk al een alternatief voor cyrket? Vind het toch wel jammer dat die site blanco is.
slideme?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Schanulleke het volgende:
Is er eigenlijk al een alternatief voor cyrket? Vind het toch wel jammer dat die site blanco is.
Die bestandsuitwisseling komt sowieso met 2.0quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Hij is door HTC gebouwd.. het is gewoon de Android zoals wij die kennen... wat is er dan zo speciaal aan?
Mijn HTC Magic is ook een Google phone
Ik zie bluetooth op 1 van die foto's.. krijgen we eindelijk bestandsuitwisseling?
vergelijk het met de g1. software is van google. geen htc sense, android 2.1, unlocked en wordt al google phone verkocht.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Hij is door HTC gebouwd.. het is gewoon de Android zoals wij die kennen... wat is er dan zo speciaal aan?
Ik zie bluetooth op 1 van die foto's.. krijgen we eindelijk bestandsuitwisseling?
Dat is een slinksequote:Op maandag 14 december 2009 09:53 schreef -J-D- het volgende:
Tijd voor een update voor de Hero, vind ik
Dan kun je het beter vergelijken met de HTC Dreamquote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
vergelijk het met de g1. software is van google. geen htc sense, android 2.1, unlocked en wordt al google phone verkocht.
Wist ik niet. Het wordt echt tijd dat we m krijgen. Naaierij van Google en Motorola.quote:Op maandag 14 december 2009 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die bestandsuitwisseling komt sowieso met 2.0
Daarom zei ik dus.. gewoon weer een HTC met Android. Alleen betere hardware.quote:Wat hem speciaal maakt is een Snapdragon processor, een groot OLED scherm, Android 2.1 (voor zover ik weet vanilla, maar je weet maar nooit)
Ik vind hem trouwens niet mooi. Google zou hem volgens de geruchten helemaal zelf ontworpen hebben, maar het lijkt toch duidelijk op design van HTC.
cpu is niet de Snapdragon, maar een Qualcommquote:Op maandag 14 december 2009 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die bestandsuitwisseling komt sowieso met 2.0
Wat hem speciaal maakt is een Snapdragon processor, een groot OLED scherm, Android 2.1 (voor zover ik weet vanilla, maar je weet maar nooit)
Ik vind hem trouwens niet mooi. Google zou hem volgens de geruchten helemaal zelf ontworpen hebben, maar het lijkt toch duidelijk op design van HTC.
Van de Twitter van Cory O'Brien (die er even mee heeft mogen spelen):
A few things to add: The Google Phone is exactly the same size as the iPhone. Screen is prob 5mm longer.
No front facing camera. Camera on the back looks pretty good, though I didn't get to test it.
Scroll wheel worked well, and the screen was super responsive. Scrolling/sliding felt just like an iPhone.
Software was nice, though I haven't played w/ many Android phones, so I don't know what was unique to the Google Phone.
And in case you're wondering: The phone wasn't mine, which is why I just go to play with it.
gebruik een barcode scanner en probeer deze barcode: http://www.waze.com/download/android_download/quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef junkiesietze het volgende:
waarom kan ik waze niet vinden in de market?
Snapdragon is van Qualcomm:quote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
cpu is niet de Snapdragon, maar een Qualcomm
De Nexus One, inmiddels ook bekend onder de codenaam Phone88, beschikt over een 3,7"-display met een resolutie van 480x800 pixels, zo weten een aantal anonieme bronnen aan Tweakers.net te melden. Ook zou het toestel niet beschikken over een 1GHz Snapdragon-processor, maar draaien op een 600MHz ARMv6-processor; mogelijk gaat het om de MSM7227-chipset van Qualcomm. Al eerder was duidelijk dat het toestel door HTC wordt geproduceerd en over een 5-megapixelcamera beschikt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Snapdragon is van Qualcomm:
http://www.qualcomm.com/p(...)sets/snapdragon.html
Die specs heb ik dan niet meegekregen! Evenals enkele foto's die daar staan.quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
De Nexus One, inmiddels ook bekend onder de codenaam Phone88, beschikt over een 3,7"-display met een resolutie van 480x800 pixels, zo weten een aantal anonieme bronnen aan Tweakers.net te melden. Ook zou het toestel niet beschikken over een 1GHz Snapdragon-processor, maar draaien op een 600MHz ARMv6-processor; mogelijk gaat het om de MSM7227-chipset van Qualcomm. Al eerder was duidelijk dat het toestel door HTC wordt geproduceerd en over een 5-megapixelcamera beschikt.
http://tweakers.net/nieuw(...)s-one-duiken-op.html
Dat heeft Tweakers.net via een anonieme bron doorgespeeld gekregen. Ik twijfel aan de betrouwbaarheid van. Zo'n processor lijkt mij echt gewoon veel te langzaam voor een telefoon met een WVGA-scherm.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die specs heb ik dan niet meegekregen! Evenals enkele foto's die daar staan.
Jep, dat is correct. De tattoo is 'small screen' categorie itt tot de magic die 'middle screen' categorie is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:16 schreef makkie88 het volgende:
Waarom heeft junkiezietze niet de zelfde market programmas als ik, kom dat door de telefoon ?magic vs tattoo
En sowieso draait de Tattoo nog op Android 1.5 wat als gevolg heeft dat veel apps niet beschikbaar zullen zijn in de Market.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Jep, dat is correct. De tattoo is 'small screen' categorie itt tot de magic die 'middle screen' categorie is.
Onthoud dat ze in Amerika niet aan unlocked telefoons doen zo ongeveer en dat zo goed als elk model telefoon maar door één telco verkocht wordt. Dus als je heel graag een G1 wil maar een gruwelijke hekel hebt aan T-Mobile dan heb je vette pech.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Zo ver als junliesietze mij vertelde draait zijn phone op 1.6 met sense, draait namelihk wel google navigatorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef BluesRebel het volgende:
Ik wist niet dat de Tattoo een andere scherm had (en dat t zoveel uitmaakte). Dacht dat alle apps wel op een kleinere scherm konden maar niet op een grotere scherm dus zou Droid de meeste problemen hebben (las ik ergens). Maar wat elfzesendertig zegt je is grootste probleem Makkie88, de ontwikkelaars stellen ze soms zo in dat alleen een Market met 1.6 en 2.0 ze kan vinden omdat ze toch niet meer werken op 1.5 of daar niet meer mee bezig willen zijn. Als de 2.0 wereldwijd wordt verspreid zal 1.6 na een tijdje ook vervallen.
Oh ja, nu je het zegt! Tattoo kwam inderdaad uit met 1.6... Ach ja, neemt niet weg dat die versies een probleem blijven. Dan zal het probleem wel aan het scherm liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Zo ver als junliesietze mij vertelde draait zijn phone op 1.6 met sense, draait namelihk wel google navigator
Denk het wel. 2.0 ondersteunt volgens mij meer resoluties dan 1.6quote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef junkiesietze het volgende:
met android 2.0 zal dit verholpen zijn hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |