quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
En als ze niets kunnen regelen dan koop ik er wel een berg en ga ik wel wassen
Nou, let op he...quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg Asielactie part Deux!
P.F zoekt nog een lift?quote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, let op he...
MM wil wel heen, mits een auto vol met zooi
Dus........
Jouw sperma is welkomquote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Handdoeken met dubieuze vlekken ook toegestaan?
No prob, als het er maar veel zijnquote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Handdoeken met dubieuze vlekken ook toegestaan?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben pas ook alle handdoeken vernieuwd en de oude liggen nog op zolder dus als het kan heb ik graag een pm met antwoordnummer
Jaaaaaaquote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog een paar die ik kwijt wil, ik geef ze wel mee aan Loveless
Ja graag, want ze hebben ook bedden en daar moeten dus lakens / hoezen overheenquote:Op maandag 7 december 2009 23:19 schreef childintime het volgende:
Oude dekbedhoezen ook goed? Daar heb ik er best veel van; ik gebruik ze zelf ook voor in de hondenmand, over het kleedje waar ze op slapen, scheelt een hoop wassen![]()
Op m'n werk wordt nu alles vervangen, dus zijn er best veel over.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef childintime het volgende:
Oke, ik ga Donderdag wel even graaien
Ik heb er denk ik ook nog wel wat.quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog een paar die ik kwijt wil, ik geef ze wel mee aan Loveless
Nee joh, zoveel nou ook weer niet, en Sheonlydreams ook weer niet bergen denk ik? Dus past wel in de Clio heurquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cooool!
Als het moet, huur ik een busje hoor
Anders kan je de dames altijd inpakken. Wel zo veilig trouwens ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, zoveel nou ook weer niet, en Sheonlydreams ook weer niet bergen denk ik? Dus past wel in de Clio heur
Ik geloof niet dat ze er dekbedden gebruiken, want die zijn bijna niet te wassenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook iets aan een dekbed? Het is er ongeveer zo een: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40132070 (geen idee of dat het goede model is).
Neuh, 2 of 3 maar geloof ik. Maar moet eerst nog nieuwe kopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel nou ook weer niet, en Sheonlydreams ook weer niet bergen denk ik? Dus past wel in de Clio heur
Het hoeft ook niet gewassen te worden, het is een wegwerp dekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze er dekbedden gebruiken, want die zijn bijna niet te wassen
Wel lief dat je het aanbiedt
Ja maar ze kunnen het dáár bij dierenthuis niet wassenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet gewassen te worden, het is een wegwerp dekenAls in... hij gaat anders gewoon de prullenbak in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |