quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef r_kluft het volgende:
Ik hoor wel wat het makkelijkst is voor jullie.
Ik wil ze best in een doos stoppen en naar het antwoordnummer sturen.
Zal de kasten en verhuisdozen nog even doorzoeken om er zeker van te zijn dat de doos zo vol mogelijk jullie kant op gaat.
PM me anders maar met het antwoordnummer.
Ps. ik weet niet hoeveel Tamashii heeft maar misschien kunnen we alles in 1 doos stoppen zodat er maar 1 keer verzendkosten betaald hoeft te worden.
Die heb ik dus ook nog wel plus de dekbedovertrekken (4x 1-persoons). Ik kan ze eventueel afgeven bij iemand in regio R'dam die ook gaat?quote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef Conflict het volgende:
Maakt de maat nog wat uit?
Wij hebben ook nog oude keukenhanddoeken namelijk. En theedoeken?
Doe mij ook eens zo'n PM? Das goedkoper dan komen halen lijkt mequote:Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het antwoordnummer nooit uit mijn hoofd, maar ik ga het zo ff opzoeken!
Ooh beter, nou dan mag jij het komen halenquote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan trouwens wel een rondje Noord-Holland maken voordat we heen gaan hoor! Als daar spullen opgehaald moeten worden...
quote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh beter, nou dan mag jij het komen halen
Ooh the horrorquote:Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas op hoor, dan kom ik er toch achter hoe je eruit ziet!!!
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik kom graag voorrijden om ze op te halen!
Zal ik van de week even bij onze Zeeman vragen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef ElisaB het volgende:
Had ik ook aan gedacht. Zal eens speuren!
Doenquote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Zal ik van de week even bij onze Zeeman vragen?
En als ze niets kunnen regelen dan koop ik er wel een berg en ga ik wel wassenquote:
Wat goed bezig weer!quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze niets kunnen regelen dan koop ik er wel een berg en ga ik wel wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |