Of we gaan dit keer wel samen oprijdenquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb er een aantal (en zal er nog wat bij kopen) en die neem ik mee naar Dierenthuis.
Dan proppen we ze op de hoek van de straat daar in jouw auto erbij
quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef tre het volgende:
Wij hebben ook nog wel, maar we wonen in Leiden, is dat wat te doen? Uiteraard gratis maar moet wel te rijden zijn anders weegt de benzine niet op tegen evt zelfs nieuwe kopen lijkt me
Ik kom graag voorrijden om ze op te halen!quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Hier wel oude handdoeken! Maar woon in Den haag, is da oke?
En anders kan ik voor die tijd begin januari wel een rondje hier in de regio voor je doen hoorquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik kom graag voorrijden om ze op te halen!
Wat een strak planquote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
En anders kan ik voor die tijd begin januari wel een rondje hier in de regio voor je doen hoor
quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach Elies, wat ben je toch een lekker mokkel! PM me je rekeningnummer. Gegaatermaareenpaarkopen!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Hier wel oude handdoeken! Maar woon in Den haag, is da oke?
Ik woon in Rijswijk ZH (naast Den Haag)quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kom graag voorrijden om ze op te halen!
Wowquote:Op maandag 7 december 2009 07:28 schreef r_kluft het volgende:
Ik woon in Rijswijk ZH (naast Den Haag)
Heb pas m'n handdoeken vervangen door nieuwe. Heb een stuk of 20 handdoeken en een zooi washandjes liggen.
Bij mij kan je ze ook ophalen maar kan ze ook wel bij Tamashii afleveren als dat makkelijker is.
Theedoeken willen zo ook graagquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef Conflict het volgende:
Maakt de maat nog wat uit?
Wij hebben ook nog oude keukenhanddoeken namelijk. En theedoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |