Je zit gewoon op andere mensen accountsquote:Op zondag 6 december 2009 21:45 schreef detulp050 het volgende:
"Hallo Pieter Kalenberg"
Volgens mij is de server een beetje van de kook
Als ik nu refresh krijg ik geen naam meer te zien. Ik kreeg bij elke refresh een ander account te zienquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je zit gewoon op andere mensen accounts?
Je vergeet spontaanquote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lekkere gekke, malle, pittige foto
Misschien heet ze geen Anja Zandbergen maar An Jazandbergen of Anjaza N.D. Bergen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:42 schreef detulp050 het volgende:
Kijk ik op ziggo.nl (even kijken wat zo'n digitale HD-recoder ding kost), krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Nu denk je misschien: "Wat is het probleem, Anja?"
Nou, daar heb je het probleem. Ik ben Anja niet. Ik ken helemaal geen Anja. Of een Anja Zandbergen of iemand die uberhaupt Zandbergen heet. Dit stemt weer erg positief over de capaciteiten van de klungels van Ziggo
Extra klacht: ik kon de facturen en mail van Anja Zandbergen niet inzien
quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Misschien heet ze geen Anja Zandbergen maar An Jazandbergen of Anjaza N.D. Bergen.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iets voor je opzoeken in je account?
Hall Om ( Engels man)quote:
ja enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |