Jij gaat ook al zo hard met je collectie....quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
Een beetje onwennig nog op mijn bureau poseren ze voor de foto!
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Spacy, Gorgeous!, Scandal, Rich, Dangerous, Elegant
En in hun nieuwe huisje tussen een deel van de andere vriendjes:
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis!
Ja klopt, maar dit was het laatste nagellakbestelling gedeelte van dit jaar sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Jij gaat ook al zo hard met je collectie....
Ik had gister de Nubar's en hoop vandaag ook op meer....
Iris dust, en iets met truffel. En van Zoya de groene matte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit was het laatste nagellakbestelling gedeelte van dit jaar sowieso![]()
Collectie is een beetje te hard gegroeid, moet weer alles opnieuw inrichten in mijn kastje![]()
Welke Nubars had je nog meer ontvangen dan, behalve Peacock Feathers?
Moest nog aan je denken, want ik was Zaterdag in Leiden!quote:
Hey een paar foto's overgeslagen...quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Thanks
voor mensen die het misschien interessant vinden
Mijn nagels van afgelopen woensdag tot vrijdag..
Topcoat liet weer eens los ...... (seche vite)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini nageltjes..quote:Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Franneh het volgende:
Gaaf Assiej!
Mooie kleur blauw zeg
Ik heb nu lieve pootjes ;p
Mag toch hopen dat ze snel groeien weer.. worstenvingers
[ afbeelding ]
(ben niet getrouwd hoor btw haha)
Ben inderdaad benieuwd hoe hij is in het echt..want op de foto toont ie niet zo...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaat prima.![]()
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Crappy flitsfoto.In het echt is hij wel mooi en zijn mijn handen niet zo wit.
Iris dust vond ik persoonlijk mooier dan Peacock Feathers, daarbij zag je het duochrome effect goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Iris dust, en iets met truffel. En van Zoya de groene matte.
Heb nu Peacock Feathers op, maar het effect valt me toch een beetje tegen. Heb er nu zwart onder, zal de volgende keer eens proberen met donkergroen eronder.
Doe jij er nog een kleur onder of niet?
Misschien met een groen konad er overheen dan het dan beter wordt met het effect.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iris dust vond ik persoonlijk mooier dan Peacock Feathers, daarbij zag je het duochrome effect goedIk had niks onder Peacock Feathers, alleen maar basecoat. Ik had geloof ik drie laagjes nodig om het dekkend en mooi te krijgen. Volgende keer probeer ik het met donkerpaars eronder, ben benieuwd..
Ben stiekem wel blij dat ik niet de enige ben die hem tegen vind vallen qua effect
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Mirjam het volgende:
bernies, ik ga vandaag ff in m'n stash kijken wat ik eventueel wel zou willen ruilen met je
True! Alleen het effect had ik wat spectaculairder verwacht en jij dus ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Misschien met een groen konad er overheen dan het dan beter wordt met het effect.
Ik laat het je wel weten als ik iets gevonden heb waardoor het beter wordt.
Maar in het algemeen is de kleur gewoon mooi!
Ja! wil jij ook nog wat ruilen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True! Alleen het effect had ik wat spectaculairder verwacht en jij dus ook
Zie ik hier een ruilhandel op gang komen?
Ja offf verkopen! Tegen schappelijke prijsjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True! Alleen het effect had ik wat spectaculairder verwacht en jij dus ook
Zie ik hier een ruilhandel op gang komen?
Nog een matte erbij???quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Nieners het volgende:
Dames,
ik heb even advies nodig!
Voor kerst mag ik 9 lakjes via transdesign bestellen.
Nu heb ik tot nu toe CG:
TTYL
Ruby Pumps
Cashmere Creme
Recycle
Lubu heels
Awaken
Golden spurs
Allemaal best anders toch?
Moet er alleen nog 2 erbij doen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Heb even een collage gemaakt:
[ afbeelding ]
Met vraagteken twijfel ik nog over... ben er niet kapot van!
Dat zou ik doen danquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Nog een matte erbij???
Goede topcoat???
Dan ga je over de negen heen en worden de kosten hoger....of zijn het kleintjes? Dan zou ik ze even mailen om dat te vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Nieners het volgende:
Ja dat zijn goede suggesties!.
Ik vroeg me trouwens iets af... er staat dat er bij 9 lakjes de VK 18 dollar zijn,
wat als ik 7 gewone lakjes heb en zo'n 4pack van essie? Zijn de VK dan nog steeds zoveel of duurder?
7 gewone lakken en 4 mini's past volgens mij welquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Nieners het volgende:
Ja dat zijn goede suggesties!.
Ik vroeg me trouwens iets af... er staat dat er bij 9 lakjes de VK 18 dollar zijn,
wat als ik 7 gewone lakjes heb en zo'n 4pack van essie? Zijn de VK dan nog steeds zoveel of duurder?
mwhihihi, another one downquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef TwiNNijN het volgende:
Jullie zijn echt erg....
Ben gewoon uit mijn lurkmode gerukt en aan het lakken geslagen door deze reeks![]()
heb je OMG al?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Nieners het volgende:
Dames,
ik heb even advies nodig!
Voor kerst mag ik 9 lakjes via transdesign bestellen.
Nu heb ik tot nu toe CG:
TTYL
Ruby Pumps
Cashmere Creme
Recycle
Lubu heels
Awaken
Golden spurs
Allemaal best anders toch?
Moet er alleen nog 2 erbij doen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Heb even een collage gemaakt:
[ afbeelding ]
Met vraagteken twijfel ik nog over... ben er niet kapot van!
Haha! Welcome to the dark side!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef TwiNNijN het volgende:
Jullie zijn echt erg....
Ben gewoon uit mijn lurkmode gerukt en aan het lakken geslagen door deze reeks![]()
Jup.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
7 gewone lakken en 4 mini's past volgens mij wel
goed dat je dat door hebt, ik zou ander bij de volgende bestelling zo het verkeerde besteld hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op de 3de rij staan de laatste 2 om gedraaid..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haha! Welcome to the dark side!![]()
Fijn dat ze heel over gekomen zijn Daph!
Over Peacock Feathers: ik heb ergens gelezen dat bij een a twee laagjes het effect super is maar bij meer laagjes dat effect verloren gaat. Misschien dus inderdaad eens over iets anders proberen?
Mooie foto's en lakjes weer. Buzzwheedle (?): mooi geworden!
Welke is dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben soms heel nuttigquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed dat je dat door hebt, ik zou ander bij de volgende bestelling zo het verkeerde besteld hebben
Mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén laagje China Glaze Stella en Seche Vite top coat. Niet bijgewerkt. En ik ben 's werelds slechtste fotograaf.
[ afbeelding ]
oeh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén laagje China Glaze Stella en Seche Vite top coat. Niet bijgewerkt. En ik ben 's werelds slechtste fotograaf.
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lakje, nee lakjequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke is dat?![]()
Oh en dames: hoe gaan we ons blog noemen?
Daar kan je best een dingetje van maken. Dat mensen dan zeggen "je moet xxx kopen want dat was een ja lakje op ja lakje nee lakje!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja lakje, nee lakje![]()
Zie net iets voorbij komen over ja zuster, nee zuster en ben een beetje flauw
Whehehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar kan je best een dingetje van maken. Dat mensen dan zeggen "je moet xxx kopen want dat was een ja lakje op ja lakje nee lakje!"
Whehehequote:
Heb je er iets van gemerkt dan, dat ik ook nog ergens anders dingen post?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
maarre, niet minder hier posten dan he!
quote:SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |