Oh damn... die wil ik idd ook nog.. maar ik zag laatst dat ik die matte about you ook ergens in NL kon bestellen (kost dan wel 12 euro ofzo, maar daar kan ik tenminste wel aan komen!)quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat dus Lindy....Balen anders had je ook wel met mij mee kunnen bestellen.
Ik ga de volgende keer ook die seche vite bestellen en essie matte about you.
12 Euro is zo zonde! Er zijn hier vast wel wat mensen die eigenlijk niet meer willen bestellen maar nog wel 1 of 2 lakken willen. Vorm je gewoon een groepje en dan kan je meebestellen. 12 Euro is gewoon idioot duur...Ik ben nu 13 euro kwijt voor 4 lakken uit Amerika inclusief verzenden..Zou dus zeker even wachten tot je daar kunt bestellen anders is het echt zonde van je geldquote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh damn... die wil ik idd ook nog.. maar ik zag laatst dat ik die matte about you ook ergens in NL kon bestellen (kost dan wel 12 euro ofzo, maar daar kan ik tenminste wel aan komen!)
En ook lief!!
Wat lief!!quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Wat voor matte topcoat heb je nu dan? En is ie in NL te krijgen? Of zou Essie beter zijn?
Mijnvond de matte topcoat uitvinding briljant dus ik krijg bij de volgende order in elk geval de Matte about you van hem
Oh prijs valt wel mee voor Orly toch?quote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
Ik heb nu: orly satin seal 'satin matte topcoat'
Gekocht in 1 of ander vaag winkeltje hier in Tilburg voor 4,95. Werkt ook best, maar ik wil ook nog matte about you
Oh... da's wel kak idd, als het niet goed smeert...quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh prijs valt wel mee voor Orly toch?
Ik wil toch idd ook die Essie. Liet net even het effect zien enzei meteen: Oh doe maar 2 flesjes
![]()
![]()
Dus nouja, nog eventjes geduld hebben en dan ga ik dat ook maar eens scoren. Lijkt me beter, heb nu OPI russian navy matte maar het smeert echt enorm kut, veel te dik en het lukt me niet om het goed te krijgen...
Done!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:22 schreef Mirjam het volgende:
ik zie nu pas dat er 3 pakketjes op dezelfde dag naar me zijn verzonden (2 dec.)
ben zo benieuwd wanneer ze aankomen![]()
Thanksquote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je moet de link bij het bolletje hebben: http://makeupalley.com/m_94731084
Wat voor een kleur is Splendid ook alweer? (zit op mijn werk en heb ze dus niet bij de hand)quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een schattige plate Franneh! Dat poppetje!![]()
Leuk Assiej!
Handige info over nagels: http://thenailnerd.blogsp(...)-1-nail-anatomy.html
Zo te zien wordt het een serie.
Ik heb net mijn nagels gelakt met P2 Splendid en ooooohhhh wat is die mooi! Helemaal niet wat ik verwacht had n.a.v. het flesje maar veel beter!
Gaat prima.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:32 schreef bernies het volgende:
Heeft iemand al eens de matte lakjes verdund? Is dat goed gelukt?
Deze:quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor een kleur is Splendid ook alweer? (zit op mijn werk en heb ze dus niet bij de hand)
Ik zou graag Re-Fresh Mint, Flyin’ High, Grape Pop willen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ik kom er maar niet uit welke kleuren ik moet hebben van de up&away collectie.
Hier een mooi overzichtje van de lakjes :
http://www.temptalia.com/(...)tion-review-round-up
Goede tip! En weer een blog voor bij de favo's!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Handige info over nagels: http://thenailnerd.blogsp(...)-1-nail-anatomy.html
Zo te zien wordt het een serie.
de Peachy Keen vind ik denk ik wel heel erg leuk als de zon weer schijnt en dan op de tenen in leuke slippers!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
Volgens mij niet ! Ik heb er in ieder geval nog geen gevonden!
wij zijn dat zelf![]()
Je wilt dezelfde!! Ik wil er misschien nog die Peachy Keen bij doen
Ik heb ze nog niet kunnen vinden dus volgens mij zijn wij dat zelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Goede tip! En weer een blog voor bij de favo's!
Zijn er eigenlijk ook goede Nederlandse blogs of site over nagels (of zijn wij dat zelf hier op fok?)
Ja de tiener blogs!! Echt heel grappig soms!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen vinden dus volgens mij zijn wij dat zelf.
Er zijn een paar van die tiener-beautyblogs die wel eens iets over nagels en nagellak zeggen maar meestal kramen die de grootste onzin uit of geven zelfs gewoon ronduit slecht advies.![]()
Ik heb er wel over zitten denken om een blog te beginnen maar volgens mij vind ik nagels lakken en foto's posten ineens niet zo leuk maar als het min of meer moet. Plus ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om dan op al die comments te moeten reageren.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de OP staat een handige link voor clean up.![]()
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met China Glaze Robotika en konad. Het is wel ok maar ik ben niet verliefd.
Misschien moeten we net als polish or perish een groepsblog beginnen. Iedere dag nieuwe content maar iedereen hoeft maar eens in de week of zo iets te posten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja de tiener blogs!! Echt heel grappig soms!
En idd zelf een blog beginnen, het is veel werken en helemaal als het moet...
Bij gratis nieuwe lakjes had je me...ik doe mee!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als polish or perish een groepsblog beginnen. Iedere dag nieuwe content maar iedereen hoeft maar eens in de week of zo iets te posten.
En dan worden we wereldberoemd in Nederland omdat we de enige zijn en krijgen we van alle nagellakfabrikanten gratis de nieuwe collecties om ze te posten en die kunnen we dan lekker onderling verdelen.
Welke 5??? Vertel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Linnie20v het volgende:
Zo bestelling geplaatst! Maar 5 lakjes, dus ben trots !
I'm in! xDquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als polish or perish een groepsblog beginnen. Iedere dag nieuwe content maar iedereen hoeft maar eens in de week of zo iets te posten.
En dan worden we wereldberoemd in Nederland omdat we de enige zijn en krijgen we van alle nagellakfabrikanten gratis de nieuwe collecties om ze te posten en die kunnen we dan lekker onderling verdelen.
LA.Girl lakjes (sale bij Cherry Culture, maar $ 2,80)quote:
op de 3de rij staan de laatste 2 om gedraaid..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ik kom er maar niet uit welke kleuren ik moet hebben van de up&away collectie.
Hier een mooi overzichtje van de lakjes :
http://www.temptalia.com/(...)tion-review-round-up
ik ga volgende keer ook maar zwichten dan...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
LA.Girl lakjes (sale bij Cherry Culture, maar $ 2,80)
Groupie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RockStar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was in totaal 19 euro kwijtdus wilde het wel een keer proberen
Ik heb een poging gedaan tot een blog schrijven over nagels/nagellak, maar het komt al snel kneuzig over en ik ben niet zo'n swatchkoningin als Scrangie; een hele collectie swatchen kost mij wel meer dan twee uurtjes en dan moet je er nog een stukje over schrijven, foto's uitzoeken en bewerken.. Volgens mij ben je met zo'n hele collectie gauw een uur of 6 - 8 bezig - of ben ik dan sloom?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef buzzwheedle het volgende:
er is in ieder geval wel een nederlandse nagelforum
http://www.beautifulnails4u.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=latest
is altijd wel erg gezellig![]()
het is een onafhankelijk forum, dus er mag geen reclame gemaakt worden door bedrijven, wat ik wel erg prettig vind![]()
dit zijn mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
awaken gestempeld met m65, met rose paars en hardroze, steentje erop. ik ben er helemaal blij mee
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
Een beetje onwennig nog op mijn bureau poseren ze voor de foto!
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Spacy, Gorgeous!, Scandal, Rich, Dangerous, Elegant
En in hun nieuwe huisje tussen een deel van de andere vriendjes:
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis!
Jij gaat ook al zo hard met je collectie....quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
Een beetje onwennig nog op mijn bureau poseren ze voor de foto!
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Spacy, Gorgeous!, Scandal, Rich, Dangerous, Elegant
En in hun nieuwe huisje tussen een deel van de andere vriendjes:
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis!
Ja klopt, maar dit was het laatste nagellakbestelling gedeelte van dit jaar sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Jij gaat ook al zo hard met je collectie....
Ik had gister de Nubar's en hoop vandaag ook op meer....
Iris dust, en iets met truffel. En van Zoya de groene matte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit was het laatste nagellakbestelling gedeelte van dit jaar sowieso![]()
Collectie is een beetje te hard gegroeid, moet weer alles opnieuw inrichten in mijn kastje![]()
Welke Nubars had je nog meer ontvangen dan, behalve Peacock Feathers?
Moest nog aan je denken, want ik was Zaterdag in Leiden!quote:
Hey een paar foto's overgeslagen...quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Thanks
voor mensen die het misschien interessant vinden
Mijn nagels van afgelopen woensdag tot vrijdag..
Topcoat liet weer eens los ...... (seche vite)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini nageltjes..quote:Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Franneh het volgende:
Gaaf Assiej!
Mooie kleur blauw zeg
Ik heb nu lieve pootjes ;p
Mag toch hopen dat ze snel groeien weer.. worstenvingers
[ afbeelding ]
(ben niet getrouwd hoor btw haha)
Ben inderdaad benieuwd hoe hij is in het echt..want op de foto toont ie niet zo...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaat prima.![]()
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Crappy flitsfoto.In het echt is hij wel mooi en zijn mijn handen niet zo wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |