Je snapt het geloof ik niet helemaal. Als je dit topic had geopend over rapmuziek, dan zou het een terechte klacht zijn. Echter, als je dit topic opent over K3, is het een onterechte klacht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, straks gaan die kinderen dat toepassen in hun dagelijkse taalgebruik
Vertel.quote:Op zondag 6 december 2009 21:20 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je snapt het geloof ik niet helemaal. Als je dit topic had geopend over rapmuziek, dan zou het een terechte klacht zijn. Echter, als je dit topic opent over K3, is het een onterechte klacht.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
In Negertaaltjes spreken doe je maar in het oerwoud, niet op FOK!.
Grote massa moord... wat je maar onschuldig noemt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind al die rare dingen nou écht bij K3 horenOnschuldig gebabbel in een liedje, enig toch?
k3 is aan de drugs ?quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef tho_Omas het volgende:
High as Jimi Hendrix
I lined up ten dicks
and took out appendix
Ik hoor ook "Dat is godverdomme leuk."quote:Op zondag 6 december 2009 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grote massa moord... wat je maar onschuldig noemt.
Idd.quote:Op zondag 6 december 2009 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grote massa moord... wat je maar onschuldig noemt.
Inspiratie natuurlijk vanquote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Suusje-V het volgende:
* koema-koema-hee-koema-hee-koema-hee
* oojaa-ojaa-sjalalala
* eyo eyo kili kili kili, boem boem shakalaka boem boem
quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Suusje-V het volgende:
* chacha loco loco
* eeny meeny manimo
* hee-yaa, hee-yaa mama die-hee-oo, hee-eejee-hee-eejee
Papapa-papapapaquote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef mp_40_fan het volgende:
Ik vraag me af wat die wijven tijdens de seks roepen
quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb dit nooit begrepen als kinderbandje...
[ afbeelding ]
Ergste is nog dat deze meneer die liedjes schrijftquote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Suusje-V het volgende:
Klacht: rare niets-betekende zinnetjes (die vaak nog het refrein zijn ook) in de 'liedjes' van K3
Bwooooohquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ergste is nog dat deze meneer die liedjes schrijft![]()
[ afbeelding ]
Koke 3!quote:
Luister voor de lol eens naar de coupletten, weg onschuldig imagoquote:Op zondag 6 december 2009 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind al die rare dingen nou écht bij K3 horenOnschuldig gebabbel in een liedje, enig toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |