Jij met je blauwe bakkes kan toch sowieso met dit topique doen wat je wilquote:Op zondag 6 december 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Prijzen verloten onder de financiers is al geopperd en gaat gebeuren!
Die andere ideëen: wel iets met filmpjes geloof ik, maar ál te ingewikkeld en arbeidsintensief kost óók weer geld hè. Maar daar kan Bram vast wel wat over roepen.
Ian, zullen we dit topic tot Het Ideëen-topic omvormen dan? Anders krijgen we hier dezelfde discussies als in dat azijnz.. andere topic.
Gooi er eens een goeie (aanpassing van de) TT in.
Dezelfde discussies op twee plaatsen is ook niks. Ik gooi er heul wel een tagje voor. Gewoon. Omdat en zulks.quote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij met je blauwe bakkes kan toch sowieso met dit topique doen wat je wil![]()
Maar even serieus, dit is enkel en alleen bedoeld als voorstel voor Bram of wie dan ook.
Een beetje website met polletjes, foto's en regelmatige updates lijkt mij niet te veel gevraagd.
En een betere manier van geld bij elkaar schooien dan enkel die knullige brief die nu in dat azijntopique
staat.
Doe wat je wil, maar ik denk dat als je hier een ideeën topique van maakt het misschien een beetje chaotisch zal worden.
Als het maar geen reeks wordt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dezelfde discussies op twee plaatsen is ook niks. Ik gooi er heul wel een tagje voor. Gewoon. Omdat en zulks.
Zoethoudertjes zoals filmpjes achter de schermen, ik wil ook wel highlights terug kunnen zien zoals Johan die van een driewieler pleurt. En natuurlijk een gedeelte vol met polls waar in wij zelf aan kunnen geven wat wij willen zienquote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
Wat zou er concreet op de nieuwe TBO2-site moeten komen dan?meter met hoeveel poen er binnen is filmpjes waarop kandidaten zich voorstellen (en laat je tieten zien hè) uitleg van het spel, aantal deelnemers, data, prijzenpot, credits etc ... vul maar aan
Oh pardon.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de nieuwe aanwas (zoals Ian) iig een film(pje) met hoogtepunten uit TBO1.
En duidelijk vermelden dat je je geld terug krijgt als het niet doorgaat.
En nee Ian: 'Johan die van een driewieler pleurt' was onderdeel van het nieuwe multi-mediaconcept Studio Vlemmix.
Hier gaat het over TBO, dat is iets anders.
Dit was bijvoorbeeld één van de hoogtepunten uit TBO.quote:
misschien heeft Ian hier iets aanquote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de nieuwe aanwas (zoals Ian) iig een film(pje) met hoogtepunten uit TBO1.
En duidelijk vermelden dat je je geld terug krijgt als het niet doorgaat.
En nee Ian: 'Johan die van een driewieler pleurt' was onderdeel van het nieuwe multi-mediaconcept Studio Vlemmix.
Hier gaat het over TBO, dat is iets anders.
Dat lijkt me wel!quote:Op zondag 6 december 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien heeft Ian hier iets aan
Totaal overzicht van ''The Bunker" (op verzoek)
Welk filmpje is dat Sunny?quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef sunny16947 het volgende:
Bram zal dat filmpje van Peter met zijn prinses wel erg leuk vinden
Mwah, doen we 9 december, hebben we nog een dag uitloop indien het tegen zit?quote:Op maandag 7 december 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mis nog een deadline in de OP. Ik stel voor dat aan alle eisen voor 10 december voldaan wordt.
Nee hoor, Enjoy Media zegt dat er bij de kijkers een enorme animo is voor een tweede serie.quote:Op maandag 7 december 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Want stiekem willen we eigenlijk dat TBO mislukt, maar dat vertellen we lekker niet.
Ik ben er door zijn posts van enige tijd geleden volledig van overtuigd dat Bram graag een TBO II wil maken, en omgekeerd zou ik dat heel leuk vinden, net als de meesten hier.quote:Op maandag 7 december 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
En flink gaan zeiken hoor, als Bram 1 dag de fanmail vergeet.
Want er stond in de brief 'dagelijkse fanpost', en als dat niet gebeurt gaan we hem er luidruchtig op wijzen: met minimaal 500 postings.
En als er onvoldoende door de overige users op gereageerd wordt openen we er gewoon 5 verschillende topics over. Allemaal met een nèt andere invalshoek, dan kunnen ze lekker niet gesloten worden.
Want stiekem willen we eigenlijk dat TBO mislukt, maar dat vertellen we lekker niet.
Nee, we doen net of onze kritische houding uit oprechte betrokkenheid voortkomt.
Natuurlijk, we zitten hier dagelijks voor niets, uren met onze poten in de modder, te posten. En op de chat zijn we ook alleen maar om te zeiken. Denk toch eens na manquote:Op maandag 7 december 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, we doen net of onze kritische houding uit oprechte betrokkenheid voortkomt.
Dat 'experiment' (met de nadruk op ex, als je het mij vraagt) staat helemaal los van TBO2.quote:Op maandag 7 december 2009 06:14 schreef Disana het volgende:
Na de teleurstelling over Johans streams kun je dat denk ik niemand kwalijk nemen.
Dat is raar. Volgens mij had Bram het toch over Johan in zijn brief.quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat 'experiment' (met de nadruk op ex, als je het mij vraagt) staat helemaal los van TBO2.
Maar toch niet over StudioVlemmix? Over dat experiment had ik het.quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Dat is raar. Volgens mij had Bram het toch over Johan in zijn brief.
De bunker is een onderdeel van studio vlemmix. Zie de promo dan ook maar eens weer.quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toch niet over StudioVlemmix? Over dat experiment had ik het.
Ben je nou speculaas aan het uitdelen of baseer je je op feiten?quote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat die verwijzing SV meer cachet moest geven. Niet dat dat gelukt is.
Verder heeft Bram voor zover ik nu weet, weinig tot niks van doen met het huidige SV en ligt de verbintenis met TBO met name in het feit dat de bunker zich nu eenmaal in dat pand bevindt. Daar houdt het imo ook al snel weer mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |