1.06.93 van Davis niet gezien?quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Het is al met al maar een matige dag vandaag.
Mannen: Kramer, Verheijen, Blokhuijsenquote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef MiLalaa het volgende:
suf allemaal ja![]()
Even denken of we er nog wat van kunnen maken.. Goh, ohja er komt nog een team pursuit. Weten we al wie die gaan doen voor Nederland ?
Jawel, maar qua afstanden enzo. Een dikke minuut vertier op 3,5 uur is niet veelquote:
yep jammerquote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Remzz het volgende:
Hier verder
Wel jammer dat de 1000 vrouwen niet live is.
Ach als je de uitslag niet weet, maakt het op zich niet heel veel uit.quote:
Yep, Chapeau voor haarquote:
ROH bedoel je. Maar inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef tennisboy het volgende:
Bij de Nos zeiden ze dat Wouter Oldeheuvel niet geplaatst is voor het Olympische kwalificatietoernooi omdat hij niet binnen de beste 8 was. Maar hij had al een nominatie en moest top 12 schaatsen. Dus hij is toch wel gewoon geplaatst?
Ze heeft voorheen ook al jarenlang in Canada (en Noorwegen) gewoond.quote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef maril het volgende:
Heeft Paul nu ook een engels accent?? is ook nog geen 3 jaar in canada
Het duurt tot 23.50quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef FredWielergek het volgende:
Nou, vooruit ze mogen wel beginnen hoor met de mannen, want ik wil niet te laat naar bed.
Maar in nederland 2 jaar terug had ze nog geen accent althans toen is het mij niet opgevallen. Nu wel.quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze heeft voorheen ook al jarenlang in Canada (en Noorwegen) gewoond.
Mijn zus woont al 20 jaar in canada, en heeft nog steeds een mooi drents accent, niets engels accent.quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Maar in nederland 2 jaar terug had ze nog geen accent althans toen is het mij niet opgevallen. Nu wel.
ik zap een beetjequote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef MiLalaa het volgende:
niemand meer aan het kijken ? Pedersen weer in actie, leuk. Nu z'n vader coach is, zal ie nog vaker ingezet worden ?
Indeedquote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
hup NL, kom op Sven alle rondjes op kop
Ja en 2 die hem kunnen volgen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Sven zou eigenlijk alle rondjes op kop moeten rijden.
Perfecte gangmaker.
wat is het WR ? Ik vernam dat het 3.37 is. Dan zitten ze daar nu 1 seconde boven. Die onnodige 27-er eruitgelaten komt het wel erg dichtbij..Maar ik kan me in WR vergissen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef wimderon het volgende:
Zo gemakkelijk is het allemaal niet, dat Kramer in z'n eentje een WR zou rijden.
Hehe heb je gelijk aan, helemaal niet op geletquote:Op zondag 6 december 2009 23:51 schreef Arcee het volgende:
TT moet trouwens [Schaatsen] World Cup 2009-2010 #8 - Calgary (3) zijn.
Kramer houdt dat ook niet de hele race vol. Toen hij weer op kop kwam de laatste drie rondes was het 26.2, 26.8, 27.0.quote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat is het WR ? Ik vernam dat het 3.37 is. Dan zitten ze daar nu 1 seconde boven. Die onnodige 27-er eruitgelaten komt het wel erg dichtbij..Maar ik kan me in WR vergissen.
Het viel vandaag op dat Blokhuijsen niet dezelfde slag heeft als Kramer en Verheijen en die eerste ook niet helemaal genoeg bracht qua snelheid. Verheijen heeft dan wel weer een gelijkaardige slag, maar bracht echt te weinig qua snelheid. Moet wel gezegd worden dat Vancouver natuurlijk een andere baan is en je daar wellicht meer hebt aan de 5 kilometer-rijders dan aan de 1500-rijders (Tuitert, R. Olde Heuvel).quote:Ik ben trouwens ook erg pro WOH. En ook hij rijdt zelfde slag
quote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef Remzz het volgende:
Ik heb trouwens nooit zoveel vertrouwen gehad in Verheijen in het achtervolgingsteam. Dan kun je het net zo goed een keer met Bob proberen.
Jij met je aversie tegen Bob ookquote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
dat is wel een erg slecht voorstel. En hoe komt het dat je nooit vertrouwen hebt gehad in Verheijen, terwijl hij eigenlijk nog nooit echt heeft teleurgesteld ?
nu we het daarover hebbenquote:
Inderdaad, dat hij zelf net met een stalen gezicht beweerde dat-ie zich enorm bewezen heeft voor het team geeft dat al aan.:')quote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef Remzz het volgende:
Ik heb trouwens nooit zoveel vertrouwen gehad in Verheijen in het achtervolgingsteam.
Net daarvoor zei ik dat ik het ook helemaal had gehad met Moniek, gaat ze ineens goed schaatsen op het NKquote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu we het daarover hebbenbedenk ik me nog wat..
Dat NK van Kleinsman, wat ze goed reed en helemaal blij was, was dat nu slechts weer een opleving, waren de rest van de Nederlandse dames zo slecht, heeft ze nu een tijdelijke dip tot de OS, of wat denk jij er van ?
(het is niet sarcastisch bedoeld.. maar echt eerlijk, op het NK reed ze goed, toch?)
Zou dat iets zijn wat vrouwen hebben met Bob, de antiheldquote:
Dat doen ze daar ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ik baal van die vantevoren uitgedokterde trajekten.
Gewoon doen zoals in Amerika.
Eén selectie-touernooi. En de top 4 uitzenden.
quote:Op maandag 7 december 2009 01:39 schreef tong80 het volgende:
Carl Verheijen dacht ik.quote:Op maandag 7 december 2009 07:55 schreef Montov het volgende:
Maar wie was het nu die de rondetijd in het begin teveel liet oplopen?
Ik vind het feit dat Kramer al zeker is op de 5k en 10k een zeer goede zaak. Ook is het meer dan logisch om mensen die bewezen te hebben bij de wereldtop te horen (een plek bij de beste 8) een voordeel te geven.quote:Op maandag 7 december 2009 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ja, ik zag nu ook het interview op schaatsen.nos.nlquote:
quote:Kramer mijdt 5000 meter in Salt Lake City CALGARY -
Sven Kramer zal volgende week bij de wereldbekerwedstrijden in Salt Lake City niet deelnemen aan de 5000 meter. De kopman van TVM wil zich volledig richten op de race over 1500 meter. Kramer mag op de schaatsmijl meedoen dankzij afzeggingen van Rhian Ket, Stefan Groothuis en Mark Tuitert.
Denk niet dat hij genoeg snelheid heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik vraag me af of het niet mogelijk is om het eens met de Jong te proberen. Die zal zich wel gaan kwalificeren en het zou best kunnen dat dat een optie zou kunnen worden als gegeven dat er maar 10 man naar de spelen mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |