abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75382667
tvp
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75386056
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

eindelijk nog wat verstand in dit topic
Dat was ook hoe die rechercheur het aan mij uitgelegd heeft. En hij baalde echt heel erg, want hij dacht op het moment dat die gastjes in de cel zaten dat het een afgeronde zaak was. Maar door de tegenvallende -lees: te onduidelijke- getuigenverklaringen mocht hij ze wel weer laten gaan. Het klinkt misschien naief, maar ik dacht toch echt teleurstelling te horen toen hij me dat nieuws kwam brengen.

Ik heb hier tot nu toe veel negatieve reacties op de politie voorbij zien komen. Helaas hebben ze gewoon niet genoeg GOED bewijs kunnen verzamelen om de gastjes te kunnen vervolgen. Het is zuur, heel zuur, maar zoals iemand al opmerkte: ik zou toch niet willen leven in een land waar zomaar iedereen opgepakt kan worden omdat ze er verdacht uitzien of op een verkeerd moment op de verkeerde plaats zijn.

Ondertussen heb ik wel veel aan de tips om de civiele procedure te starten of om in ieder geval te bekijken of de RBV de schade kan vergoeden (om zo kosten van een procedure te voorkomen). Ik ga morgen meteen even bellen en laat weten wat de reactie is.

Jullie horen nog van me. Mocht je ondertussen nog meer tips oid hebben, laat maar weten. Of wanneer je een leuk autootje in de aanbieding hebt natuurlijk
(ik zoek iets vierkants met 5 deuren -dan kan ik nl nog mijn spullen vervoeren-, het liefst zo licht mogelijk ivm belasting en zuinigheid kan ook geen kwaad)
pi_75386358
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef sylfe85 het volgende:

[..]

Dat was ook hoe die rechercheur het aan mij uitgelegd heeft. En hij baalde echt heel erg, want hij dacht op het moment dat die gastjes in de cel zaten dat het een afgeronde zaak was. Maar door de tegenvallende -lees: te onduidelijke- getuigenverklaringen mocht hij ze wel weer laten gaan. Het klinkt misschien naief, maar ik dacht toch echt teleurstelling te horen toen hij me dat nieuws kwam brengen.

Ik heb hier tot nu toe veel negatieve reacties op de politie voorbij zien komen. Helaas hebben ze gewoon niet genoeg GOED bewijs kunnen verzamelen om de gastjes te kunnen vervolgen. Het is zuur, heel zuur, maar zoals iemand al opmerkte: ik zou toch niet willen leven in een land waar zomaar iedereen opgepakt kan worden omdat ze er verdacht uitzien of op een verkeerd moment op de verkeerde plaats zijn.

Ondertussen heb ik wel veel aan de tips om de civiele procedure te starten of om in ieder geval te bekijken of de RBV de schade kan vergoeden (om zo kosten van een procedure te voorkomen). Ik ga morgen meteen even bellen en laat weten wat de reactie is.

Jullie horen nog van me. Mocht je ondertussen nog meer tips oid hebben, laat maar weten. Of wanneer je een leuk autootje in de aanbieding hebt natuurlijk
(ik zoek iets vierkants met 5 deuren -dan kan ik nl nog mijn spullen vervoeren-, het liefst zo licht mogelijk ivm belasting en zuinigheid kan ook geen kwaad)
Iets Renault Kangoo achtigs?
pi_75399799
Je kan ook even op autotracker.nl kijken. Daar staan er ook nog wat. Ik hoop dat je met die civiele procedure verder komt.
Haters gonna hate.
pi_75401293
Je zou er spontaan PVV van gaan stemmen.
pi_75416205
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef sylfe85 het volgende:
Het klinkt misschien naief, maar ik dacht toch echt teleurstelling te horen toen hij me dat nieuws kwam brengen.
Is niet naïef, er zal geen rechercheur zijn die niet van die galbakken wil opsluiten...
pi_75428241
Probeer je anders voor te stellen dat ie gestolen was en nooit meer gevonden. Dan was je geld ook kwijt.
.
pi_75434032
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef JohnLocke het volgende:
nou inderdaad...
  woensdag 9 december 2009 @ 08:03:11 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75434206
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef JohnLocke het volgende:
Ja, want dan komt in één keer alles goed en zullen wij leven in het Nieuwe Eden, waar de leeuw ligt naast het lam....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')