Dat was ook hoe die rechercheur het aan mij uitgelegd heeft. En hij baalde echt heel erg, want hij dacht op het moment dat die gastjes in de cel zaten dat het een afgeronde zaak was. Maar door de tegenvallende -lees: te onduidelijke- getuigenverklaringen mocht hij ze wel weer laten gaan. Het klinkt misschien naief, maar ik dacht toch echt teleurstelling te horen toen hij me dat nieuws kwam brengen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindelijk nog wat verstand in dit topic
Iets Renault Kangoo achtigs?quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef sylfe85 het volgende:
[..]
Dat was ook hoe die rechercheur het aan mij uitgelegd heeft. En hij baalde echt heel erg, want hij dacht op het moment dat die gastjes in de cel zaten dat het een afgeronde zaak was. Maar door de tegenvallende -lees: te onduidelijke- getuigenverklaringen mocht hij ze wel weer laten gaan. Het klinkt misschien naief, maar ik dacht toch echt teleurstelling te horen toen hij me dat nieuws kwam brengen.
Ik heb hier tot nu toe veel negatieve reacties op de politie voorbij zien komen. Helaas hebben ze gewoon niet genoeg GOED bewijs kunnen verzamelen om de gastjes te kunnen vervolgen. Het is zuur, heel zuur, maar zoals iemand al opmerkte: ik zou toch niet willen leven in een land waar zomaar iedereen opgepakt kan worden omdat ze er verdacht uitzien of op een verkeerd moment op de verkeerde plaats zijn.
Ondertussen heb ik wel veel aan de tips om de civiele procedure te starten of om in ieder geval te bekijken of de RBV de schade kan vergoeden (om zo kosten van een procedure te voorkomen). Ik ga morgen meteen even bellen en laat weten wat de reactie is.
Jullie horen nog van me. Mocht je ondertussen nog meer tips oid hebben, laat maar weten. Of wanneer je een leuk autootje in de aanbieding hebt natuurlijk![]()
(ik zoek iets vierkants met 5 deuren -dan kan ik nl nog mijn spullen vervoeren-, het liefst zo licht mogelijk ivm belasting en zuinigheid kan ook geen kwaad)
Is niet naïef, er zal geen rechercheur zijn die niet van die galbakken wil opsluiten...quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef sylfe85 het volgende:
Het klinkt misschien naief, maar ik dacht toch echt teleurstelling te horen toen hij me dat nieuws kwam brengen.
nou inderdaad...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef JohnLocke het volgende:
Je zou er spontaan PVV van gaan stemmen.
Ja, want dan komt in één keer alles goed en zullen wij leven in het Nieuwe Eden, waar de leeuw ligt naast het lam....quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef JohnLocke het volgende:
Je zou er spontaan PVV van gaan stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |