Nou, verzekeringen, wegenbelasting, onderhoud en benzine. Ik denk dat ik in Peugeot 206 ruim 100 euro goedkoper uit ben per maand Zeker omdat ik sinds kort hele lange afstanden maak (420+ km heen en terug)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wat versta jij dan onder bakken met geld?
auwquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:57 schreef FoXje het volgende:
Gisteren 977 afgetikt voor nieuwe bougies en distributie.
nee in het begin weigerde hij te openen en zat de hendel onder het stuur niet helemaal goed meer. Gister dacht ik, ik probeer het nog een keer en toen hoorde ik opeens plof en toen was hij dus losgeschoten,quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je hem uit gedeukt dan ofzo?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:57 schreef FoXje het volgende:
Gisteren 977 afgetikt voor nieuwe bougies en distributie.
Jezus, waar doe jij je onderhoud, bij een gewone dealer ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:57 schreef FoXje het volgende:
Gisteren 977 afgetikt voor nieuwe bougies en distributie.
Inderdaad. Dit is wel heel veelquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
of betaal je ook voor het gereedschap wat die garage mederwerkers gebruiken?
Laat je LMM eens controleren, zeker als je een TS 16v hebt, die dingen gaan echt belachelijk snel kapot.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Net maar ff wat injectorreiniger er in gemikt. Laatste tijd liep ie stationair niet zo lekker en bij net starten als je gas geeft em niet meteen oppakken. Beetje lastig bij een auto die wel wat toeren nodig heeft om knap te rijden. Daarnaast ook niet lekker als je in een soort file staat richting de oprit en je gas geeft, de auto niet versnelt, nog meer gas geeft en dan m opeens wel pakt en je harder vooruit schiet dan gewenst.
Al eens eerder gehad en ook toen hielp de reiniger wel, hopelijk nu weer. Binnenkort sowieso ook ff de boel laten controleren bij de garage, gewoon even checken. Hier en daar toch wel flinke klappers gemaakt qua kuilen. Af en toe lagen er echt mega gaten in de weg door al die pekel, vaak ook net op plekken waar je er niet omheen kon en je er wel doorheen/overheen moest, niet zo fijn met verlaagd spul.
Ik laat het bij een Alfa specialist in Amersfoort doen, scheelt toch wel 150~200 euro denk ik. Hij gebruikt alleen originele onderdelen. Adres + telefoonnummer per PB te krijgen. En er zitten inderdaad twee verschillende soorten bougies in, grote en kleine.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef FoXje het volgende:
Nee, specialist. Maar ik ben er al achter dat het goedkoper kan.
distrriem vervang+balansriem+rollen 142.50
waterpomp vern+ontluchten 23,75
bougies vernieuwen 19
onderdelen
distr riem 54.56
spanner 85.92
balansasriemspanner 32.56
balansasriem 79.11
vaste spanner 36.88
waterpomp 60.72
bougie 120.71
bougie 131.65
(2 verschillende soorten?)
met nog wat benzine voor de leenauto 977 dus
Voor een 16V 166 rond de 700 euro inclusief bougies balans riem en nokkenasversteller .quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef FoXje het volgende:
Graag zou ik willen zien wat jullie daarvoor betalen voor een 2.0 TS. Zeker bij een beun
Op de ebay zijn ze ook al voor 90 euro te vinden(duitsland)quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Voor een 16V 166 rond de 700 euro inclusief bougies balans riem en nokkenasversteller .
100.000 km bougies kun je bv al voor 130 euro krijgen, de complete set
Ik zie bij jou ook de nokkenas versteller niet op de lijst staan .
Is deze wel gedaan ?
325 tot 400 euroquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef FoXje het volgende:
Graag zou ik willen zien wat jullie daarvoor betalen voor een 2.0 TS. Zeker bij een beun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |