In principe maakt het inderdaad niet zoveel uit waar het topic staat.. maar het is wel vreemdquote:
Dit is de eerste keer dat ik meekijkquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
In principe maakt het inderdaad niet zoveel uit waar het topic staat.. maar het is wel vreemdKLB was al niet meer leuk de laatste tijd en dan is er eindelijk een leuke reeks en dan schoppen ze hem naar ONZ. Nou ja, goed.. hun keuze
Dit is mijn derde of vierde keerquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik meekijk
Welkomquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik meekijk
quote:
En als die users nu gewoon eens posten in topics die ze leuk vinden in plaats van hardnekkig vasthouden aan één bepaald subforum, dan loopt dit topic ook hier goed. Ik bedoel, je gaat toch niet in een topic wel of niet posten omdat het in een bepaald subforum staat. Dat is gewoon zielig.quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Superworm; Het maakt wel wat uit, want in KLB zijn er leukere users.
waarom mag de reeks dan niet meer in KLB blijven als het toch niet uitmaakt?quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als die users nu gewoon eens posten in topics die ze leuk vinden in plaats van hardnekkig vasthouden aan één bepaald subforum, dan loopt dit topic ook hier goed. Ik bedoel, je gaat toch niet in een topic wel of niet posten omdat het in een bepaald subforum staat. Dat is gewoon zielig.
Als je een goed topic tegenkomt in SEX, DIG, PUB, waar dan ook, dan post je daar toch gewoon in. Het subforum waar het in staat maakt dan niets meer uit.
Maar het is nou eenmaal makkelijker omdat de meeste KLB'ers alleen in KLB komen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als die users nu gewoon eens posten in topics die ze leuk vinden in plaats van hardnekkig vasthouden aan één bepaald subforum, dan loopt dit topic ook hier goed. Ik bedoel, je gaat toch niet in een topic wel of niet posten omdat het in een bepaald subforum staat. Dat is gewoon zielig.
Als je een goed topic tegenkomt in SEX, DIG, PUB, waar dan ook, dan post je daar toch gewoon in. Het subforum waar het in staat maakt dan niets meer uit.
Simpel: omdat KLB bedoeld is voor klachten.quote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
waarom mag de reeks dan niet meer in KLB blijven als het toch niet uitmaakt?
Dan ligt het dus aan die bepaalde groep KLB'ers. En die moeten niet denken dat FOK! zich gaat aanpassen aan een bepaalde groep users omdat ze zo stijfkoppig zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar het is nou eenmaal makkelijker omdat de meeste KLB'ers alleen in KLB komen.
En TV is voor televisieprogramma'squote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Simpel: omdat KLB bedoeld is voor klachten.
Klaagbaak is vorige maand gewoon gekaapt door klaag-fanatici.quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Simpel: omdat KLB bedoeld is voor klachten.
Weer het deprimerendste moment van de week op fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |