abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91662279
[quote]1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Fruitsalade het volgende:
Even een vraagYUTREWARJYUTRERFGTFDESWDFRGTH
pi_91663375
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef MrMessi10 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Fruitsalade het volgende:
Even een vraagYUTREWARJYUTRERFGTFDESWDFRGTH
OK.
I'm the motherfucking baboon
pi_92771591
Heb een paypal claim toegewezen gekregen, met het verzoek terug te sturen en bewijs te leveren voor de 19e maar heb geen adres?
Als de verkoper mij nu wil naaien geeft hij een fake adres natuurlijk.
Paypal levert je geen terugstuur adres aan?
pi_92834696
Is dit het paypal problemen topic :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:54:12 #30
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_93558952
paypal account van me maat is gekraakt ze hebben op een of andere manier toch het ww weten te raden, nu is me vraag hoe gaat dit in zijn werking? er is iets meer als 500 euro afgeschreven aan shit, hoe krijgt hij dit weer terug?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_93559121
Hij moet contact op nemen met PayPal en melden dat zijn account overgenomen is. Vaak merkt paypal dat zelf al en krijg je ook een mailtje erover. Maar hoe sneller jij het aangeeft deste eerder kunnen ze de ander stoppen. En dan ook nog jouw geld terug halen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:08:38 #32
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_93560030
hij zag het op zijn bankafschriften, het rare is dat wanneer hij probeert in te loggen zijn hele account niet meer bestaat
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_93560520
Dan heeft hij denk ik al een mail gehad van PayPal dat zijn account mogelijk overgenomen is en dat die geblokkeerd is. Als hij contact opneemt met paypal kunnen ze dat oplossen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:43:15 #34
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_93562715
Het primaire e-mailadres voor de PayPal-rekening van GEHEIM is gewijzigd op 2 mrt 2011.

Als u deze wijziging niet heeft geautoriseerd, neem dan contact met ons op via de onderstaande link:

https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/?cmd=_contact-phone

Met vriendelijke groet,
PayPal

dit heeft ie gehad
pi_93564441
daar staat toch exact wat hij moet doen :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:35:27 #36
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_93566578
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef RPG het volgende:
daar staat toch exact wat hij moet doen :P
morgen ochtend zijn ze pas weer open bedankt voor je hulp RPG
pi_97429006
Wat is eigenlijk momenteel de goedkoopste koerier als je via ebay hebt verkocht in
het buitenland en niet voor bewijsproblemen wilt komen te staan als er tegen je geclaimd wordt?

Mensen hier met goede ervaringen met GLS qua tracking en handtekening retour?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:59:56 #38
376299 JulianBtje
YoYoYoghurt
pi_112016692
Ik had een vraagje ik heb sinds kort een PayPal account gemaakt en ik zette meteen geld over om wat van te kopen nou kom ik erachter dat ik mijn mail nog moest activeren, weet iemand of mijn geld nu nog aan kan komen?? het was 38 euro en ik wil het niet echt kwijtraken (:
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:01:41 #39
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112021014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef JulianBtje het volgende:
Ik had een vraagje ik heb sinds kort een PayPal account gemaakt en ik zette meteen geld over om wat van te kopen nou kom ik erachter dat ik mijn mail nog moest activeren, weet iemand of mijn geld nu nog aan kan komen?? het was 38 euro en ik wil het niet echt kwijtraken (:
even snel bellen?
Klantenservice van PayPal:

0900 265 89 50
(Kosten vanaf een vaste lijn: 0,10 EUR/minuut) Opmerking: Gebruik het volgende telefoonnummer als u belt buiten Nederland: +353 1 436 9033 (hierop zijn kosten voor internationale gesprekken van toepassing).
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:02:48 #40
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112021052
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef sittingtuck het volgende:
Wat is eigenlijk momenteel de goedkoopste koerier als je via ebay hebt verkocht in
het buitenland en niet voor bewijsproblemen wilt komen te staan als er tegen je geclaimd wordt?

Mensen hier met goede ervaringen met GLS qua tracking en handtekening retour?
ik doe het in europa altijd met DHL, en buiten europa met UPS

[ Bericht 1% gewijzigd door cherrycoke op 25-05-2012 16:08:57 ]
pi_117022992
Ik gooi dit topic maar weer is omhoog omdat ik ook een vraag over PayPal heb.
Ik heb een tijdje geleden een PayPal account aangemaakt en mijn bankrekening er aan gekoppeld. Nu heb ik een bestelling gedaan op een website waar ze alleen dollars accepteren, dat zou geen probleem moeten zijn met PayPal. Ik heb dus betaald en kwam erachter dat PayPal het geld blijkbaar eerst op mijn Paypal wilt hebben om de euro's naar dollars om te zetten.
Dat is nu alweer 10 dagen geleden. Het geld is ondertussen ook al 9 dagen geleden van mijn bankrekening afgehaald en het zou tussen de 4-6 dagen duren om het geld op mijn PayPal te krijgen.

Doe ik iets fout of kan er iets mis gegaan zijn dat het nu al 9 dagen duurt voordat het geld op mijn PayPal verschijnt?

Paypal deed er gewoon ontzettend lang over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Peanutnootje op 21-09-2012 16:43:28 ]
pi_152090574
Laatst had ik een discussie met iemand, over een hypothetische situatie.

Ik bied een artikel online aan. Iemand is bereid om het te kopen. Hij betaalt mij X bedrag en ik stuur het product op. Wat als de koper het geld heeft verkregen door middel van fraude/oplichting/scam, hoe beïnvloedt mij dit? Ben ik dan de lul en gaat paypal bedrag X van mij afpakken? Want dan ben ik en het product kwijt, en het geld wat ik ontving voor dat product.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 april 2015 @ 17:16:33 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_152099475
jij krijgt van paypal in dat geval bericht dat er een claim is gestart door de koper. Hiermee kun jij zelf in discussie met de verkoper. als je er niet uit komt mag je bij paypal gaan bewijzen dat je wel hebt opgestuurd. Indien ze tevreden zijn over je bewijs dan kom jij als winaar uit de claim, zo niet dan is de koper degene die zijn geld terug krijgt en moet jij aan paypal terug betalen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_152107297
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:16 schreef Nizno het volgende:
jij krijgt van paypal in dat geval bericht dat er een claim is gestart door de koper. Hiermee kun jij zelf in discussie met de verkoper. als je er niet uit komt mag je bij paypal gaan bewijzen dat je wel hebt opgestuurd. Indien ze tevreden zijn over je bewijs dan kom jij als winaar uit de claim, zo niet dan is de koper degene die zijn geld terug krijgt en moet jij aan paypal terug betalen.
Niet geheel antwoord op mijn situatie. In dit geval ben ik een derde partij, de claim gaat tussen 2 andere personen. De hypothetische ''oplichter'' heeft mijn product gekocht met geld dat door een scam is verkregen.

Kan paypal vervolgens verantwoordelijk bij mij leggen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 april 2015 @ 21:43:56 #45
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_152108089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Niet geheel antwoord op mijn situatie. In dit geval ben ik een derde partij, de claim gaat tussen 2 andere personen. De hypothetische ''oplichter'' heeft mijn product gekocht met geld dat door een scam is verkregen.

Kan paypal vervolgens verantwoordelijk bij mij leggen?
nee, als degene die het geld aan jou heeft doorgestuurd het geld niet eerlijk op zijn/haar account heeft gekregen dan moet diegene zelf het geld aanzuiveren. Dat het bedrag naar jou is gestuurd is niet van belang.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_152108179
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

nee, als degene die het geld aan jou heeft doorgestuurd het geld niet eerlijk op zijn/haar account heeft gekregen dan moet diegene zelf het geld aanzuiveren. Dat het bedrag naar jou is gestuurd is niet van belang.
Dat is hoe ik er ook over denk inderdaad.
pi_165369491
ik wil iets verkopen en opsturen naar uk met een waarde over de 500
koper kan per bank of pp betalen.
paypal lijkt me veiliger toch?
en kAn ik dan het ontvangen geld meteen opnemen?
pi_165393181
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:15 schreef Chunees het volgende:
ik wil iets verkopen en opsturen naar uk met een waarde over de 500
koper kan per bank of pp betalen.
paypal lijkt me veiliger toch?
en kAn ik dan het ontvangen geld meteen opnemen?
Voor jou is bank de veiligste manier, want koper kan geen trucjes uithalen met jouw bank qua transactie omdraaien wegens niet ontvangen goederen oid, maar om die reden zal koper waarschijnlijk niet per bank willen betalen, als jij niets opstuurt is hij de gebeten hond.
En nee je kunt het geld dat je op je pp rekening ontvangt niet meteen opnemen, je moet het dan eerst naar je bank overmaken en dat kan 1 of 2 dagen duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')