Dat ook maar zit daar ook voor een angst/paniekstoornisquote:Op zondag 6 december 2009 17:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het meer zenuwen voor t gesprek met de psycholoog, dan echte angsten.
Volgens mij ken ik die ook, alles wat met -pam eindigd is relaxerend en werkt min of meer gelijk. En je hoeft er niet aan te wennen wat wel het geval is bij de meeste (of alle) antidepressivaquote:
En er over praten met hem/ haar helpt dat dan niet? Weet diegene van je zenuwen voor die gesprekken?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Lano het volgende:
[..]
Dat ook maar zit daar ook voor een angst/paniekstoornis
Klopt, maar er zitten wat subtiele onderlinge verschillen in de -pam'metjes.quote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die ook, alles wat met -pam eindigd is relaxerend en werkt min of meer gelijk. En je hoeft er niet aan te wennen wat wel het geval is bij de meeste (of alle) antidepressiva
Uiteindelijk hoop ik natuurlijk wel dat dat werkt, maar dat is helaas geen korte termijn olplossing, duurt sowieso een paar maanden. En ja.quote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
En er over praten met hem/ haar helpt dat dan niet? Weet diegene van je zenuwen voor die gesprekken?
Eentje extra kan geen kwaad, zolang het geen gewoonte wordt.quote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef Lano het volgende:
[..]
Uiteindelijk hoop ik natuurlijk wel dat dat werkt, maar dat is helaas geen korte termijn olplossing, duurt sowieso een paar maanden. En ja.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef TR08 het volgende:
Kijk hier even:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepam
Volgens mij is de kracht van het middel juist dat het snel werkt dus zonder "trainings" effect, maar eigenlijk staat dat daar niet zo duidelijk omschreven. Het beste is en blijft je dokter vragen. Misschien is het handig je dosis aan te passen.
Ja idd dat vragen ze ook standaard, al heb ik voor dat andere wss alleen een verwijzing nodig/bloedonderzoekquote:Op zondag 6 december 2009 18:53 schreef TR08 het volgende:
Dan inderdaad maar beter naar de dokter. Geef wel van tevoren aan dat je 2 klachten hebt waar je voor langs komt (pillen werken niet + dat andere) dan kan hij vast rekening houden met een langer consult
Hmmm, ik ken 2 mensen met vrij hevige tentamenvrees/faalangst die die dingen hebben voor incidenteel gebruik. Je kan het altijd vragen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:05 schreef Lano het volgende:
Die betablokkers zouden idd weleens een goede oplossing kunnen zijn, en daar kan je iig mee autorijden![]()
Schrijven huisartsen dat "makkelijk" voor?
Hmmz, daar kun je wel eens gelijk in hebben danquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Lano het volgende:
Bij de betablokkers stond dat het ook gebruikt werd bij angst voor autorijden, dus denk dat het daarmee wel mag, maar kan het mis hebben
Ik heb het een half jaar terug ofzo voorgeschreven gekregen... ben terug gegaan naar de dok dat ik er vanaf wilde na een week, want ik was gewoon mezelf niet meerquote:
het is idd wel prettiger als je jezelf in zo'n gesprek wat op je gemak voelt. Dat praat toch een stuk relaxer zeg maar. Als je er echt heel erg tegenop ziet om vanmiddag te gaan miss dat een glaasje wijn oid je een beetje kan kalmeren? Niet dat dat een oplossing is maar kan wel helpen tegen de spanning.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Lano het volgende:
Ja al die zooi is verslavend zal ook best lastig worden om op een gegeven moment zonder naar de psych te moeten, maarja nu gaat het helemaal niet, kan ik beter nu mét zodat ik rustig over mjin problemen kan praten als zonder en dat ik dan niet verder kom dan ja en nee en daar zo snel mogelijk weer weg wil.
@pannekoek; vanmiddag dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |