Dat ook maar zit daar ook voor een angst/paniekstoornisquote:Op zondag 6 december 2009 17:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het meer zenuwen voor t gesprek met de psycholoog, dan echte angsten.
Volgens mij ken ik die ook, alles wat met -pam eindigd is relaxerend en werkt min of meer gelijk. En je hoeft er niet aan te wennen wat wel het geval is bij de meeste (of alle) antidepressivaquote:
En er over praten met hem/ haar helpt dat dan niet? Weet diegene van je zenuwen voor die gesprekken?quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Lano het volgende:
[..]
Dat ook maar zit daar ook voor een angst/paniekstoornis
Klopt, maar er zitten wat subtiele onderlinge verschillen in de -pam'metjes.quote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die ook, alles wat met -pam eindigd is relaxerend en werkt min of meer gelijk. En je hoeft er niet aan te wennen wat wel het geval is bij de meeste (of alle) antidepressiva
Uiteindelijk hoop ik natuurlijk wel dat dat werkt, maar dat is helaas geen korte termijn olplossing, duurt sowieso een paar maanden. En ja.quote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
En er over praten met hem/ haar helpt dat dan niet? Weet diegene van je zenuwen voor die gesprekken?
Eentje extra kan geen kwaad, zolang het geen gewoonte wordt.quote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef Lano het volgende:
[..]
Uiteindelijk hoop ik natuurlijk wel dat dat werkt, maar dat is helaas geen korte termijn olplossing, duurt sowieso een paar maanden. En ja.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef TR08 het volgende:
Kijk hier even:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oxazepam
Volgens mij is de kracht van het middel juist dat het snel werkt dus zonder "trainings" effect, maar eigenlijk staat dat daar niet zo duidelijk omschreven. Het beste is en blijft je dokter vragen. Misschien is het handig je dosis aan te passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |