Emo`squote:
ajb Wachten.quote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar de topics zijn stil en er komen er nu niet veel bij
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n verjaardag vieren, al heb ik daar niet zoveel zin in.
Voelt geweldig.quote:Op zondag 6 december 2009 13:55 schreef kensei het volgende:
Niets te doen hebben maar toch mijn ("school") werk uitstellen
Als ik toch bezig ben met aardige posts, gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:55 schreef kensei het volgende:
Niets te doen hebben maar toch mijn ("school") werk uitstellen
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
He, ik ben ook jarig, gefeliciteerdquote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef Icy_Crossbow het volgende:
-spelletjes doen.![]()
-tv kijken![]()
-youtube fimpjes.![]()
ligt eraan wat jij leuk vind
gefeliciteerd alle jarigenquote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
He, ik ben ook jarig, gefeliciteerd
Ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
He, ik ben ook jarig, gefeliciteerd
Omg, kutjong, geef me je kaartje nu, doe het !quote:
Hardlopenquote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net hardgelopen door de regen en ben nu schaatsen aan het kijken, mij hoor je niet klagen
Relax zo'n baantje als beveiliger.quote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Werken... ook niet alles maar ik heb tenminste fok, koffie en tv
Ah tot straks dan!!quote:
En bevalt die buttplug je ?quote:
Hetzelfde van mij aan iedereen, dank uquote:Op zondag 6 december 2009 17:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bedankt voor de felicitaties en Rookert natuurlijk ook gefeliciteerd
Daar kun je jezelf prima mee amuserenquote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hardlopen
Hardlopen in de regen![]()
![]()
Schaatsen kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|