Hoe werkt het verderquote:Na het succes van de Sint Avatar Wedstrijd willen we graag iedereen aansporen de FEE gedachte over het forum te verspreiden door het gebruik van een toffe kerst avatar. Dus maak met behulp van paint, photoshop of welk ander programma ook een mooie, grappige, creatieve of persoonlijke avatar en post je creatie in dit topic.
Wat kun je winnenquote:Op 20 december zullen alle in dit topic geposte icoontjes worden geplaatst in een apart stemtopic en kan iedereen drie icoontjes nomineren, van wie hij/zij vindt dat die de prijs verdient. Enige extra voorwaarde die we stellen is dat icoontjes zelf zijn gemaakt en niet klakkeloos van internet zijn gekopieerd.
Maar ik heb helemaal geen design skillsquote:
Dat is nog even een verrassing, maar we werken hard aan een aantal leuke verwenprijzen
Succes met ontwerpen en stemmen!quote:Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #11 , daarvoor is dit topic er, daar zittenhele vriendelijke users
die graag je wensen vervullen en er een mooie avatar van maken
De winnaars van vorig jaar staan in de header, dus je moet een andere bedenkenquote:
Oohquote:Op zondag 6 december 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
De winnaars van vorig jaar staan in de header, dus je moet een andere bedenken
Doe je met deze mee of wacht je tot de nieuwe af is?quote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Mirjam het volgende:
ik doe mee
ik weet alleen niet meer wie me van deze voorzien heeft
als degene zichzelf herkent, wil die zich dan melden?
[ afbeelding ]
mag ik tussentijds nog veranderen?quote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe je met deze mee of wacht je tot de nieuwe af is?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Mirjam het volgende:
ik doe meemag dat?
ik weet alleen niet meer wie me van deze voorzien heeft
als degene zichzelf herkent, wil die zich dan melden?
[ afbeelding ]
Je doet mee (tot de 20e kun je wijzigen)quote:Op zondag 6 december 2009 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag ik tussentijds nog veranderen?
anders wacht ik nog ff
straks denkt iedereen dat deze wedstrijd alleen voor blauwen isquote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je doet mee (tot de 20e kun je wijzigen)
(blauw topic zo)
die kan ik niet meer gebruiken, die is te grootquote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah, ik heb toen ook je vuurwerk ava gemaakt
Ik kan hem altijd kleiner makenquote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die kan ik niet meer gebruiken, die is te groot
*geeft brandx credits*
Om de verzameling compleet te maken?quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Hi, ik doe ook mee. Als ik win, win ik dan een kerstmanglossy?
.
Ik gok op een kerstcd met heerlijke hits zoals:quote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:
.
ik zie een kapot-link op de plek van jou avaquote:Op zondag 6 december 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:
.
Dan moet je een nieuwe pc kopen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie een kapot-link op de plek van jou ava
Ik trouwens ook...quote:Op zondag 6 december 2009 14:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie een kapot-link op de plek van jou ava
Ah zie je wel, t ligt niet aan mijquote:Op zondag 6 december 2009 14:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik trouwens ook...(dacht dat het aan mij lag)
dit is de link: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ldyumo&s=6quote:Op zondag 6 december 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Al twee mensen die een nieuwe pc moeten kopen![]()
.
Nee serieus, hoe kan dat? Ik heb hem gewoon geüpload.
Bij mij wel, maar dat is m'n kerst Wicky van vorig jaarquote:Op zondag 6 december 2009 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is de link: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ldyumo&s=6
en die doet het dus niet, tis geen jpg verwijzing.
Dat dus... ze moet http://i46.tinypic.com/2ldyumo.jpg gebruiken.quote:Op zondag 6 december 2009 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is de link: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ldyumo&s=6
en die doet het dus niet, tis geen jpg verwijzing.
Maar dat is mijn ava van vorig jaar. Ik snap niet hoe jullie daar aan komen, want die heb ik zelf niet eens meerquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat dus... ze moet http://i46.tinypic.com/2ldyumo.jpg gebruiken.
op je ava hier op het forum in dit topic staan, rechtermuisknop, open link in nieuw tabbladquote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is mijn ava van vorig jaar. Ik snap niet hoe jullie daar aan komen, want die heb ik zelf niet eens meer.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
op je ava hier op het forum in dit topic staan, rechtermuisknop, open link in nieuw tabblad
Tot en met de 20e december.quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Tot wanneer kun je hem insturen? De 20e of?
arcee neem ik aan?quote:Op zondag 6 december 2009 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wie had vorig jaar die kat die in de OP staat, met vallend sneeuw?
Ik?quote:Op zondag 6 december 2009 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wie had vorig jaar die kat die in de OP staat, met vallend sneeuw?
Ik kon er niet op komen, jij was het ja met die leukequote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:00 schreef LasTeR het volgende:
Geef anders een vuurwerkpakket weg!
Of van die knal erwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |