Mag ik haar een dagje van je lenen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?
Wederom, jouw vriendinquote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat je Hertog Jan lekker vind, maar daar hadden ze alleen nog maar halve liter blikken van. Dat is toch niet erg he?
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.quote:
ik ookquote:
Dat had je wel gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen over de ruige seks die ik gisteren had met vriendlief.
Dat hebben we gisteravond anders wel aan moeten horen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen maar verteld van dat hij me naar huis bracht.quote:
Ik ben preuts, laat maar.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom niet?
Details zouden prettig zijn, eventueel met een natte paint.
En hoequote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen maar verteld van dat hij me naar huis bracht.
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.quote:Op zondag 6 december 2009 14:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteravond anders wel aan moeten horen.
Hij vond ;t opeens een stuk leuker dat ik een jurkje aanhad ookquote:
Jullie gaan 'savonds verder met ONZ SC via de sms?quote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.
Dank je, nu weet ik zeker dat ik geen leven heb.quote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jullie gaan 'savonds verder met ONZ SC via de sms?
Gekkiequote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
Ja, ik heb ook nog ruige seks gehad met vriendinlief.
Ze heet rechtse.
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!quote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel smste dat ik Bart met rust moest laten omdat hij 3 mokkels moest bevredigen en toen smste ik later terug dat ik ;m al met rust liet omdat ik bezig was met vriendlief.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat die 2 dergelijke vunzige smsjes voor zich hielden?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |