quote:Op zondag 6 december 2009 21:52 schreef Rustige.Boy het volgende:
Ugg's staan bij vrouwen meestal supersexy.Maar als ik een man zie met Ugg's aan heb ik een
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
× oneindig-gevoel.
pics/hyves/sugababes, naw, email en cupmaat bittequote:Op zondag 6 december 2009 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Een dame uit mijn klas van 21jr
Gast?!quote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef area78 het volgende:
[..]
pics/hyves/sugababes, naw, email en cupmaat bitte
Als we in Oostenrijk woonden had ik het misschien nog geaccepteerd, maar om er in Nederland mee te lopenquote:
De openingszin is al geboren.quote:Op zondag 6 december 2009 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Een dame uit mijn klas van 21jr heeft ook UGGs staan best mooi hoor
What... the fuck.quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
[taalnazi]sowieso[/taalnazi]quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef aapjuh het volgende:
ik vin uggs zowiezo maar verlepte dingers maar een jongen met uggs heb ik nog niet zien lopen, dat is ook wel het toppunt van gay volgens mij
Praatjesmakertquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Salatrel het volgende:
whehehe als ik ooit een man op uggs tegenkom ga ik hem ook van dichtbij aan zitten staren en heel bedenkelijk naar zijn "schoenen" kijken
HAAHAHA.quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Boks brada!quote:
Stoere jongen hoor iemand uitlachen omdat iemand iets gekocht heeft wat HIJ mooi vind.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef BonzaiBoompje het volgende:
jochies met uggs: kenker en kenker lelijk
Laatst liep er een kerel op het werk te pochen dat hij ook uggs had gekocht. Toen ik hem Fok!king hard in zijn gezicht had uitgelachen heb ik hem er nooit meer over gehoord, of ook maar zijn wijvenlaarzen gezien![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |