Oh god, er probeert er eentje scherp te zijn hoorquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet de enige want Moon snapt het wel? Wel de enige want de rest niet?
Niet zo heel scherp want ik snapte moon ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh god, er probeert er eentje scherp te zijn hoor
Ons jeugd duel!quote:
Scherp.quote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet de enige want Moon snapt het wel? Wel de enige want de rest niet?
Ooowwh, dattequote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ons jeugd duel!Waarna ik kampioen zou kunnen zijn ook al is t de jeugd maar vind ik t wel leuk om weer eens kampioen te worden.
[..]
Kerel, relaxquote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef elby1988 het volgende:
Zo, nog een uur en pas 85 000 ¤.. Koop hem straks wel zelf
Mensen gaan pas bieden rond de 3 min nog te gaan hequote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef elby1988 het volgende:
Zo, nog een uur en pas 85 000 ¤.. Koop hem straks wel zelf
Ja, hoe zit het nou met die seconden?quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Mensen gaan pas bieden rond de 3 min nog te gaan he
quote:Op zondag 6 december 2009 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het nou met die seconden?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Ik ga het je nog 1 keer proberen uit te leggen, op een hopelijk duidelijke manier.
STEL
Je bent aan het bieden op een speler. De speler staat te koop voor 1miljoen. Iemand heeft meteen 1 miljoen geboden, jij biedt 1,3 miljoen, 2 dagen voordat de deadline afloopt.
Nog 3 minuten voordat de deadline is bereikt. Voor de gein kijk je even of er al iemand ander heeft geboden. Nog nix...Mooi!
Nog 2 minuten te gaan, je refreshed nu ietsje vaker, maar er is nog steeds niemand die over je heen heeft geboden. Lekker zeg!
Nog 1 minuut te gaan, je refreshed iedere 10 seconden, en je begint wat zenuwachtig te worden. Zou ik hem zo makkelijk kunnen kopen? Zonder tegenstand?
Nog 0 minuten te gaan, constant refreshen... Je hebt het gevoel dat er nu al 30 seconden staat dat het nog maar 0 minuten duurt!! Hoe kan dat nou?? Bij een speler die ik gisteren kocht, stond ie echt maar een paar seconden op "nog 0 minuten", en toen had ik hem al?
Soms duurt die 0 minuten dus 1 seconde. Dit heeft te maken met het allerlaatste (en dus winnende) bod. Dit is geplaatst om bijvoorbeeld 20.15 en 1 seconde.
Soms duurt die 0 minuten dus 56 seconden. In dit geval is het allerlaatste (en dus winnende) bod geplaatst om bijvoorbeeld 20.15 en 56 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk weer de heldere blik van een vrouw voor nodig om die te snappen.quote:
* Possie Snapt t nog steeds niet maar durft er niet meer naar te vragen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het nou met die seconden?
Snap ook niet hoe iemand het nog beter kan uitleggen dan reeds 5x gebeurd isquote:Op zondag 6 december 2009 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk weer de heldere blik van een vrouw voor nodig om die te snappen.
[..]
* Possie Snapt t nog steeds niet maar durft er niet meer naar te vragen.
Kijk als men dat dan zegt. T gaat om de seconde dat een deadline afloopt en niet direct om t moment van bieden. Omdat je bied in de 1e (of zo vroeg mogenlijk) seconde van de minuut loopt de deadline daar ook af en dus heb je meer kans om last minute bieders te ontlopen. Als men dat nou eerder had uitgelegd had ik ook niet 10 keer geroepen dat er iedere keer als je bied er 3 minuten bij komt.quote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe iemand het nog beter kan uitleggen dan reeds 5x gebeurd is![]()
Aan het begin van de 0de minuut springt de teller naar 0 minuten. Dit duurt vervolgens nog x (=0-59) seconden voordat er staat BIEDEN IS GEEINDIGD.
Hoeveel seconden precies? Dat ligt er dus aan in welke seconde van de minuut je 3 minuten eerder geboden hebt.
Ja nee ok nu is t duidelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2x de helft van het totaal aantal seconden.
IRC Waar is dat?quote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, en nu met geschwinde spoed naar IRC jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |