Bron: at5.nlquote:'Leeftijdgrens alcoholverkoop omhoog naar 18 jaar'
Jongeren onder de 18 jaar kunnen straks geen alcohol meer kopen in de stad.
Nu is het nog zo dat je vanaf je zestiende al bier en wijn mag kopen. De gemeente wil die leeftijdsgrens bijstellen, omdat overmatig drankgebruik en coma-zuipen een steeds groter probleem wordt.
In een brief aan minister Guusje ter Horst (binnenlandse zaken) schrijft burgemeester Cohen dat het gemeentebestuur het voornemen heeft om de leeftijdsgrens voor alcoholverkoop te verhogen naar 18 jaar. De brief is een antwoord op de drugsnota van het kabinet.
Daarmee wordt Amsterdam de enige stad in het land waar verkoop van alcohol aan jongeren onder de 18 jaar verboden wordt.
dat proeven ze. werkt niet.quote:Op zondag 6 december 2009 12:18 schreef gers het volgende:
gelukkig is er nog ghb gewoon nu door de fanta mengen
Nee. Niet de chica's waar ik op mik in ieder geval.quote:Op zondag 6 december 2009 12:18 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof ze geen vrienden hebben die 18+ zijn die voor hun kunnen halen
Nederhorst. Dat is die meid over wiens rug Dinand erg rijk geworden is.quote:Op zondag 6 december 2009 12:18 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof ze geen vrienden hebben die 18+ zijn die voor hun kunnen halen
Guusje ter horst die was toch dood trouwens?
Flauwekul, ik heb nog nooit klachten gehad.quote:
Terecht, kindjes horen roosvicee te drinken.quote:Op zondag 6 december 2009 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bron: at5.nl
Met andere woorden:![]()
![]()
Zoals echte KLB-ers weten valt mijn gehele hosseldoelgroep (spange smatjes, 15.5-17.5 jaar, jwz) onder de classificatie "Jongeren onder de 18 jaar'. Ik wil dus graag bij deze een minuut stilte in acht nemen voor het heengaan van de 16-jarige dronken chica's in m'n uitgaansleven. Ook graag een minuut stilte voor het heengaan van mijn hosseltopics na het invoeren van dit plan.
Ik wil hiervoor graag de gemeente Amsterdam bedanken.
Dank.
Samenvatting:
Klacht:
Subklacht:
quote:Op zondag 6 december 2009 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
(zielig trouwens als je op die manier meisjes moet versieren TS. Ben je zo lelijk?)
Cijfers ? Ik geloof er geen flikker van namelijk.quote:omdat overmatig drankgebruik en coma-zuipen een steeds groter probleem wordt.
Ach, rot toch op! Ouwe Joodse theeleut dat ie d'r zit. Tijd dat een ander aan de slag gaat in Amsterdam.quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef PiRANiA het volgende:
Cohen is tenminste een man met daadkracht!
Ik las iig eerder deze week dat er bij het OLVG-ziekenhuis hier elk weekend iets van 3 jongeren tussen de 14 en 17 jaar binnenkomen als gevolg van comazuipen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Cijfers ? Ik geloof er geen flikker van namelijk.
Adelante lees de PIquote:Op zondag 6 december 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, rot toch op! Ouwe Joodse theeleut dat ie d'r zit. Tijd dat een ander aan de slag gaat in Amsterdam.
toen kwam er een verpleger aan met een bobbel in zijn broek die ze moest behandelen?quote:Op zondag 6 december 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las iig eerder deze week dat er bij het OLVG-ziekenhuis hier elk weekend iets van 3 jongeren tussen de 14 en 17 jaar binnenkomen als gevolg van comazuipen.
Idd! Net als in Rotterdam! Minaretten op de Coolsingel!!1111111quote:Op zondag 6 december 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, rot toch op! Ouwe Joodse theeleut dat ie d'r zit. Tijd dat een ander aan de slag gaat in Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |