Jij verwoordt precies wat ik denk...quote:Op zondag 6 december 2009 12:11 schreef J.Herrer het volgende:
Tijd voor 200 keer per dag Wham, Mariah Carey en al die bullshit op het werk op de radio![]()
Dat nummer vind ik wel weer te pruimen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Vannacht om 0.05 uur zette ik de radio aan: "I'm driving home for Christmas"
![]()
Ja er was een zender die een keer 's ochtends voor de grap een kerstnummer afdraaide onder het mom van "je kan niet vroeg genoeg beginnen".quote:Op zondag 6 december 2009 13:16 schreef amaranta het volgende:
www.kersthits.nl staat hier aan al![]()
![]()
![]()
en de eerste kersthit hoorde ik in OKTOBER al op de radio bij de tandarts...weet niet welke zender het was maargoed
het was in ieder geval driving home for christmas wat ik hoordequote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja er was een zender die een keer 's ochtends voor de grap een kerstnummer afdraaide onder het mom van "je kan niet vroeg genoeg beginnen".
Dat was een beetje te vroeg toch
Had ik tien jaar geleden ook last van. De hele dag Saai-Radio. Toen bestudeerde ik de radio in kwestie eens en zag dat er een line-in opzat. Heel snel de volgende dag een CD-spelertje eraangehangen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:44 schreef thewishmaster het volgende:
Het erge is dan nog dat op mijn werk Skyradio aan staat, dan wordt dit probleem heel actueel.
*klikt op profiel*quote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef bever-rat het volgende:
Luister er gewoon naar, maar neem in acht dat je deze muziek zal moeten aanschaffen naarmate je het geluisterd hebt anders is dit piraterij en zul je opgedoekt worden.
Helaas wordt dit gedoogd in Nederland...
Neem ook in acht dat u deze muziek nooit en te nimmer op mag nemen!
Neem jij ff in acht dat het maken van een relkloon op FoK! niet gedoogd wordt.quote:geregistreerd op: vrijdag 4 december 2009 @ 16:53
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |