abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75406670
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Kwartje7 het volgende:
Hee Barbus,

Je bent weer lekker bezig
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75437781
Bro's before Ho's Vosss...

Beetje jammer van hem, sterkte met de situatie.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:48:42 #153
278630 Snikch
Living my life
pi_75442019
Bij mij zit het dipje er weer (of eerder nogsteeds) lekker in.. Zit de hele tijd aan mijn ex te denken, de mooie momenten. Weet dat ik dat niet moet doen maar dat is nogal lastig, ook af en toe van die zoetsappige muziek hier. Vandaag in de krant weer wat gelezen wat directe herinneringen over mij en mijn ex ophaalde. Het wil allemaal niet echt vlotte op het moment :S.
En de vooruitgang is helaas nogsteeds ver te zoeken. Ik heb ook te weinig tijd om alles te lezen wat ik zou willen lezen i.v.m. een oog op de toekomst.

Wat ik in het 'hoe gaat het nu' topic ook al gezegd heb, wou dat ik een leuke meid in mijn toekomst zag, en dan liefst over paar maandjes ofzo al natuurlijk . Zou me op dit moment een hoop rust geven want ik zie het allemaal erg leeg in.. maar goed dat is het dipje wat nu even praat hoor, maar ik vond het hier ook weer even veel te stil dus ik dacht: laat ik maar weer eens mijn dipje van zaterdag voort zetten zodat ik hier iets te posten heb .
For as he thinks within himself, so he is
pi_75442157
Ik dacht dat dit topic weg was Maar gelukkig is ie er nog
K had laatste dagen beetje raar gevoel, nu eigenlijk nogsteeds... echt, wanneer wordt het 'ex-delete' knopje uitgevonden?
  woensdag 9 december 2009 @ 13:01:12 #155
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75442498
Voor het verwijderen van ex'en zou je eens naar Eternal Sunshine Of The Spotless Mind moeten kijken.

Ik ben van mening dat je extra blind bent zolang je nog met het gemis van je ex zit. Je wil de nieuwe leegte dan vooral SNEL opvullen in plaats van GOED. Het is daarbij ook nog goed mogelijk dat je de gevoelens die je hebt (positieve) voor je ex op die andere projecteert. En dat is dan weer niet eerlijk naar die ander toe, want dat ben je niet gek op ze om wie zij zelf zijn, maar meer op aan wie ze je doen herinneren.

Ik hou derhalve opzettelijk afstand van elke leuke meid. NU ben ik er nog blij mee dat er zo weinig leuke rondlopen hier, maar daar zal ik over enkele maanden stevig van balen...
pi_75442989
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:

Ik hou derhalve opzettelijk afstand van elke leuke meid. NU ben ik er nog blij mee dat er zo weinig leuke rondlopen hier, maar daar zal ik over enkele maanden stevig van balen...
Goh dat ken ik. Ik voel die leegte ook heel erg, maar wil hem niet zomaar met iemand opvullen. Hou daarom afstand van meiden die ik vroeger zelf leuk vond. Best bizar eigenlijk. Ben je eindelijk single en kan/mag alles ga je meer afstand houden. Maarja het is voor nu even niet anders.
pi_75445722
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:
Voor het verwijderen van ex'en zou je eens naar Eternal Sunshine Of The Spotless Mind moeten kijken.

Ik ben van mening dat je extra blind bent zolang je nog met het gemis van je ex zit. Je wil de nieuwe leegte dan vooral SNEL opvullen in plaats van GOED. Het is daarbij ook nog goed mogelijk dat je de gevoelens die je hebt (positieve) voor je ex op die andere projecteert. En dat is dan weer niet eerlijk naar die ander toe, want dat ben je niet gek op ze om wie zij zelf zijn, maar meer op aan wie ze je doen herinneren.

Hehe ja die film heb ik gezien... met hem
Wat jij nu omschrijft is precies wat hij bij mij heeft gedaan en dat is gewoon zwaar shit... Leek wel alsof ie verder ging in zn oude relatie maar dan met mij ofzo.. Maar het ging de hele tijd echt wel goed, maar nu ineens niet meer , miss komt het doordat ik ziek was en dan ben je natuurlijk helemaal beetje gaar...
Het is ook niet dat ik weer de hele tijd aan het huilen ben enzo, maar hij zit echt de heeeele tijd in me hoofd...

Artgrthhrghrh!
  woensdag 9 december 2009 @ 14:35:30 #158
278630 Snikch
Living my life
pi_75446059
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Kiwijuice het volgende:

[..]

Hehe ja die film heb ik gezien... met hem
Wat jij nu omschrijft is precies wat hij bij mij heeft gedaan en dat is gewoon zwaar shit... Leek wel alsof ie verder ging in zn oude relatie maar dan met mij ofzo.. Maar het ging de hele tijd echt wel goed, maar nu ineens niet meer , miss komt het doordat ik ziek was en dan ben je natuurlijk helemaal beetje gaar...
Het is ook niet dat ik weer de hele tijd aan het huilen ben enzo, maar hij zit echt de heeeele tijd in me hoofd...

Artgrthhrghrh!
Same here, nu anderhalve maand uit. Tot afgelope vrijdag ging het steeds iets beter maar sinds zaterdag zit ik weer echt in een enorme dip en voel me gewoon de hele tijd rot..
Zit inderdaad ook niet de hele tijd te huilen maar voel me niet mezelf en heb gewoon de hele tijd zo een depri gevoel in me maag hangen. Denk nu opeens ook weer veel meer aan alle mooie tijden met mijn ex en het is me weer even minder duidelijk waarom ze het in hemelsnaam uit heeft kunnen maken, alles was (/leek) perfect!!

Zucht, hopelijk komen er snel wat betere tijden want ik kan ze echt wel gebruiken nu.
pi_75446760
Ja bij mij ongeveer evenlang over... Erover praten helpt meestal we, anderen kunnen me vaak wel laten inzien dat t een sukkel was etc... maar zelf lukt me dat gewoon niet zo goed... Heb gewoon ff zwakke periode
pi_75451588
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Snikch het volgende:
Bij mij zit het dipje er weer (of eerder nogsteeds) lekker in.. Zit de hele tijd aan mijn ex te denken, de mooie momenten. Weet dat ik dat niet moet doen maar dat is nogal lastig, ook af en toe van die zoetsappige muziek hier. Vandaag in de krant weer wat gelezen wat directe herinneringen over mij en mijn ex ophaalde. Het wil allemaal niet echt vlotte op het moment :S.
En de vooruitgang is helaas nogsteeds ver te zoeken. Ik heb ook te weinig tijd om alles te lezen wat ik zou willen lezen i.v.m. een oog op de toekomst.

Wat ik in het 'hoe gaat het nu' topic ook al gezegd heb, wou dat ik een leuke meid in mijn toekomst zag, en dan liefst over paar maandjes ofzo al natuurlijk . Zou me op dit moment een hoop rust geven want ik zie het allemaal erg leeg in.. maar goed dat is het dipje wat nu even praat hoor, maar ik vond het hier ook weer even veel te stil dus ik dacht: laat ik maar weer eens mijn dipje van zaterdag voort zetten zodat ik hier iets te posten heb .
Ik zou proberen er wat minder aan te denken door zoveel mogelijk leuke dingen te doen, dan vergeet je haar vanzelf . En je moet zeker niet wanhopig zijn voor een nieuwe vaste relatie in je toekomst, want dan kom je er moeilijker overheen denk ik. Het eroverheen komen moet je zelf doen, niet laten doen door een nieuw vriendinnetje. Maar ik snap je wel; ik heb die ideeën soms ook, maar ik ga mezelf voorlopig niet in een (langdurige) relatie storten.

Even een update: Hier gaat het redelijk goed de laatste dagen. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en probeer te genieten van het vrijgezel zijn. Ik vraag me alleen elke dag minstens 40 keer af of zij nu verder is gegaan met die jongen of niet.. maarja, daar kom ik vast ooit nog wel achter.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 9 december 2009 @ 17:58:08 #161
278630 Snikch
Living my life
pi_75453415
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik zou proberen er wat minder aan te denken door zoveel mogelijk leuke dingen te doen, dan vergeet je haar vanzelf . En je moet zeker niet wanhopig zijn voor een nieuwe vaste relatie in je toekomst, want dan kom je er moeilijker overheen denk ik. Het eroverheen komen moet je zelf doen, niet laten doen door een nieuw vriendinnetje. Maar ik snap je wel; ik heb die ideeën soms ook, maar ik ga mezelf voorlopig niet in een (langdurige) relatie storten.

Even een update: Hier gaat het redelijk goed de laatste dagen. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en probeer te genieten van het vrijgezel zijn. Ik vraag me alleen elke dag minstens 40 keer af of zij nu verder is gegaan met die jongen of niet.. maarja, daar kom ik vast ooit nog wel achter.
Ben blij dat het met jou goed gaat in ieder geval . Zelf zit ik er ook constant aan te denken wat en met wie mijn ex nu iets aan het doen is. Moet ik niet aan denken want de ergste dingen komen boven drijven maar goed, moeilijk te verdringen. Ik typte nu net trouwens 'mijn vriendin' i.p.v. 'mijn ex', dat zegt ook wel weer genoeg over hoe het hier gaat ben ik bang..

En ik snap wat je bedoeld maar ik bedoel ook niet dat ik nu meteen een nieuwe vriendin wil om mijn ex maar te verdringen . Maar ik ben nooit zo een player geweest, mijn ex was de enige waarmee ik echt een betekenisvolle relatie mee heb gehad, voor de rest elke keer naastgeschoten zeg maar. En afgelopen 2 jaar mijn sociale leven (voor zover ik dat had) ook erg laten verwateren. Mijn verleden en het feit dat ik weinig sociaal leven heb op het moment (of manieren om dit op te bouwen want daar zit ik wanhopig naar te zoeken) geeft geen goed vooruitzicht op een gelukkige toekomst met een andere meid snap je .
En probeer ook inderdaad andere dingen te doen maar wat ik al zeg, weinig sociaal leven en de manieren die ik bedacht heb om dat op te bouwen lopen ook niet altijd even soepel op het moment. Dus al met al geen fijne periode.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:08:45 #162
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75453765
Dat lijkt me echt zo zwaar klote he, als je hem of haar de eerste x met een ander ziet
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 9 december 2009 @ 18:11:21 #163
278630 Snikch
Living my life
pi_75453837
gelukkig woont mijn ex een eindje weg, niet super ver maar ver genoeg dat ik haar niet zomaar tegen zal komen waarschijnlijk. Het nadeel is dat ik haar goed genoeg ken om te weten dat ze niet stil zit, en van de paar gemeenschappelijke vrienden die we hebben hoor ik alleen maar bevestigende berichten (ik stop ze dan altijd gelijk en zeg ook dat ik geen details wil want dat kan ik niet aan.. maar alleen het idee al.. ).
En zelf zit ik nogsteeds zonder sociaal leven, en dus zeker zonder uberhaupt ook maar een meisje op het oog, laat staan dat er ook echt wat gebeurd.. Voelt niet echt geweldig
  woensdag 9 december 2009 @ 18:14:33 #164
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75453945
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:11 schreef Snikch het volgende:
gelukkig woont mijn ex een eindje weg, niet super ver maar ver genoeg dat ik haar niet zomaar tegen zal komen waarschijnlijk. Het nadeel is dat ik haar goed genoeg ken om te weten dat ze niet stil zit, en van de paar gemeenschappelijke vrienden die we hebben hoor ik alleen maar bevestigende berichten (ik stop ze dan altijd gelijk en zeg ook dat ik geen details wil want dat kan ik niet aan.. maar alleen het idee al.. ).
En zelf zit ik nogsteeds zonder sociaal leven, en dus zeker zonder uberhaupt ook maar een meisje op het oog, laat staan dat er ook echt wat gebeurd.. Voelt niet echt geweldig
die van mij kan ik overal tegenkomen. Hier wel sociaal leven en ook genoeg aandacht maar daar zit ik zelf dus absoluut nog niet op te wachten. Al willen anderen het juist zsm om eroverheen te komen ofzo. Voor mij voelt t als vreemdgaan ofzo
pi_75454204
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

die van mij kan ik overal tegenkomen. Hier wel sociaal leven en ook genoeg aandacht maar daar zit ik zelf dus absoluut nog niet op te wachten. Al willen anderen het juist zsm om eroverheen te komen ofzo. Voor mij voelt t als vreemdgaan ofzo
ik ken dat gevoel, heb ik ook tot voor kort gehad, maar ik merk dat ik daar nu na ruim 4 maanden wel aardig overheen ben. Wat dat betreft nu echt het idee verder te kunnen en open te staan voor anderen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 9 december 2009 @ 18:22:06 #166
278630 Snikch
Living my life
pi_75454260
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook gehad hoor. Vooral in het begin kon ik me niet eens voorstellen dat ik ook maar naar een ander meisje zou kijken omdat ik me schuldig voelde, laat staan meer dan kijken. Ondanks dat ik wist dat zij waarschijnlijk na 1 week ongeveer alweer met andere jongens aan het flirten was (Bewust of onbewust, don't care). Dus dat doet echt enorme pijn wanneer dat bevestigd wordt.
Maar daarom zou ik nu dat schuldgevoel ook niet meer hebben. Ik zou het juist zien als een validatie en een positieve stap naar een toekomst met een ander. Want ik zeg al, mijn verleden enzo spreekt niet voor me, en mijn huidige situatie ook niet. Dus zou graag wat zekerheid hebben over het feit dat ik nog wel een ander meisje tegen zal komen in de toekomst. En dat gebeurd misschien ook wel maar ik heb geen zin om weer jaren duimen te gaan zitten draaien zoals ik deed voordat ik mijn ex tegenkwam. Ik hoef nu niet gelijk iemand want dat zou niet eerlijk zijn naar haar toe. Maar over een paar maanden of een half jaartje zou leuk zijn. Alhoewel dan tussendoor toch wat validatie van de dames zou wel leuk zijn . Wat ik zeg, mijn ex is nu ook al weer verder aan het gaan (ik weet niet precies hoe en wat en met wie of wat, maar het is wel zo), dus ik heb geen zin om de hele tijd stil te zitten wachten, dat werkt ook gewoon niet.
Toegegeven, het is geen wedstrijd. Zij zit weer met foute kerels bezig te zijn waarschijnlijk (ook al ziet ze dat zelf niet misschien). Ik heb liever een goed meisje en een echte relatie. Maar het feit dat zij dus alweer bezig is met wie weet wat doet gewoon echt ontzettend pijn bij mij, want ik ben altijd zo goed voor haar geweest en zou dat graag nogsteeds willen zijn.. zucht daar komen die gevoelens ook weer om de hoek kijken hoor -.-
pi_75454349
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
Dat lijkt me echt zo zwaar klote he, als je hem of haar de eerste x met een ander ziet
Zo dat zou ik op het moment ook slecht trekken. Als ik het al weet zou ik het verschrikkelijk vinden, laat staan als ik het zie. Maarja aan andere kant that's life. Ik zou ook zo een nieuwe vriendin kunnen krijgen, maar hoop toch stiekum dat het nog tijdje duurd voordat zij nieuwe vriend heeft.
pi_75454890
op dit moment niet bezig met verwerken ex . Maar met een zelfmoord van een vriend . Vandaag te horen gekregen dat die er niet meer is en dat is zo bizar en dat zet op een rare manier het ex-gebeuren helemaal buiten perspectief. Het zal zo raar zijn als ik naar de kroeg ga en hem niet meer zie, zo plots ook.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:42:20 #169
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75454940
  woensdag 9 december 2009 @ 18:42:56 #170
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75454959
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
op dit moment niet bezig met verwerken ex . Maar met een zelfmoord van een vriend . Vandaag te horen gekregen dat die er niet meer is en dat is zo bizar en dat zet op een rare manier het ex-gebeuren helemaal buiten perspectief. Het zal zo raar zijn als ik naar de kroeg ga en hem niet meer zie, zo plots ook.
gecondoleerd..
  woensdag 9 december 2009 @ 18:44:48 #171
278630 Snikch
Living my life
pi_75455018
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Gecondolleerd ja, lijkt me echt vreselijk ja... sterkte!!
pi_75456319
Snikch, het zal gek klinken en het is moeilijk op te pakken.

maar: Je leeft nu, en niet morgen. Piekeren over de toekomst heeft geen zin en zal je "nu" verstoren. Sommige dagen zul je dit bevatten, andere weer niet. Dat heeft tijd nodig. Maar je weet nooit wat op je pad komt of welke kansen je krijgt...
  woensdag 9 december 2009 @ 19:35:51 #173
278630 Snikch
Living my life
pi_75456586
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef wht het volgende:

maar: Je leeft nu, en niet morgen. Piekeren over de toekomst heeft geen zin en zal je "nu" verstoren. Sommige dagen zul je dit bevatten, andere weer niet. Dat heeft tijd nodig. Maar je weet nooit wat op je pad komt of welke kansen je krijgt...
me knows you are right, wise you are indeed *yoda stemmetje*,

maar op dit moment heb ik te weinig leuke dingen om mezelf bezig / gelukkig te houden / te maken. Zoals je misschien in één van me vorige posts wel gelezen hebt. Ik ben redelijk tevreden over mezelf, alleen mijn sociale leven heeft een flinke boost nodig. Dat is waar ik nu naar aan het 'zoeken' ben, om dat weer op te bouwen. Als dat lukt dan zie ik inderdaad mijn toekomst wat rooskleuriger in zonder dat ik hoef te weten wat die toekomst is. Maar ik weet dat ik me nu gelukkiger zou voelen als dat lukt en daarmee zal ik ook een gelukkigere toekomst tegemoet gaan maar dat zullen we wel zien natuurlijk.
Maar het gaat me inderdaad gewoon om het goed in me vel zitten. Afgelopen 2 jaar toen ik me gelukkig voelde en dat ook uitstraalde waren er genoeg meiden die naar me keken maar dat kon me toen niets schelen. Dus ik weet dat als ik gelukkig wordt met mezelf dat dat dan ook wel weer komt, en ook als dat dan niet snel komt maakt het niet uit want ik ben dan toch al gelukkig, toch?

edit: sorry dat ik zo zit te bitche , weet dat het moeilijk is om iemand in een dipje te overtuigen . Ik typ alleen hoe ik het voel, wat ik zeg, sociaal leven opbouwen/uitbreiden zou mij gewoon goed doen, toekomst zie ik dan wel weer van daaruit.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:44:05 #174
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75456862
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef wht het volgende:

Als aanvulling hierop kun je het topic Teveel nadenken - Kracht van het nu #3 eens doorlezen, dat gaat volledig op dat thema in. Ben daar zelf ook veel mee bezig geweest en er zit wel degelijk een kern van waarheid in, alhoewel het boek, dat er besproken wordt, soms wat te zweverig is... Het komt erop neer dat je nu leeft en alleen nu iets kunt doen om iets te veranderen. Daarbij is elke keuze de juiste, je weet immers niet wat er gebeurt als je iets anders had gekozen (ja, dat denk je vaak wel, maar dat is meestal een te rooskleurig beeld)
Don't let my username fool you...
pi_75457099
Nou je bent in ieder geval niet alleen daarin Snikch, je beschrijft precies mijn situatie en gevoel Ik voel me daarnaast nu ook alsof ik weer terugzit in een situatie voordat ik m'n ex leerde kennen. Dat is onzin natuurlijk want ik heb ook een geweldig fijne tijd met haar gehad waar ik dankbaar voor ben, en veel geleerd over mezelf ook.

@Snickh: zijn er bepaalde dingen die je leuk vind om te doen? Die zou je dan kunnen gaan doen ter afleiding, of plannen om iets te doen wat je eerder altijd had uitgesteld. Wat structuur (werk/sport e.d.) wil ook wel helpen. Maarja dat heb ik zelf, en ik voel me ook zoals jij, dus of dat echt helpt..weet ik niet.

pi_75457218
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als aanvulling hierop kun je het topic Teveel nadenken - Kracht van het nu #3 eens doorlezen, dat gaat volledig op dat thema in. Ben daar zelf ook veel mee bezig geweest en er zit wel degelijk een kern van waarheid in, alhoewel het boek, dat er besproken wordt, soms wat te zweverig is... Het komt erop neer dat je nu leeft en alleen nu iets kunt doen om iets te veranderen. Daarbij is elke keuze de juiste, je weet immers niet wat er gebeurt als je iets anders had gekozen (ja, dat denk je vaak wel, maar dat is meestal een te rooskleurig beeld)
quote:
"Acceptatie is niet zeggen dat je de situatie prettig vindt, er blij mee bent of het er mee
eens bent. Acceptatie betekent dat je de huidige situatie herkent en erkent. Het is wat het
is op dit of dat moment. Sommige mensen gebruiken de hypewoorden: ”Je moet positief
denken, dat lost alles op”, maar ze ontkennen daarmee ook de realiteit van het huidige
moment. Vaak maakt dat de situatie alleen maar erger. Acceptatie is het
tegenovergestelde van ontkenning. Wanneer je de realiteit van de huidige situatie
accepteert bevrijdt je jezelf van de ketens die je op dat moment tegenhouden om het te
veranderen. Idioot, is het niet? Ik citeer op zulke momenten het liefst Ian Watson. Die zegt
tenslotte:” What you resist persists, but what you accept dissolves.” "

Rest artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 20:01:50 #177
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75457492
Effe tussendoor.... is toch typisch dat tijdens de donkere dagen voor kerst dit topic opeens vrij drukbezocht is...

Heb er zelf ook beetje last van hoor.... zou het liefste in deze tijd van het jaar ook niet kansloos in mn uppie op de bank zitten

Maar ja, komt wel weer goed mensen.... cheer up! ...en als niks uiteindelijk werkt... is er altijd nog tequila
  woensdag 9 december 2009 @ 20:04:01 #178
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75457562
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef dick_laurent het volgende:
Effe tussendoor.... is toch typisch dat tijdens de donkere dagen voor kerst dit topic opeens vrij drukbezocht is...

Heb er zelf ook beetje last van hoor.... zou het liefste in deze tijd van het jaar ook niet kansloos in mn uppie op de bank zitten

Maar ja, komt wel weer goed mensen.... cheer up! ...en als niks uiteindelijk werkt... is er altijd nog tequila
tequila in mn uppie zuipen is ook niet goed voor mn gemoedstoestand
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 20:06:01 #179
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75457653
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

tequila in mn uppie zuipen is ook niet goed voor mn gemoedstoestand
Maybe not, but It will make you sleeeeeeeep like a baby

ok, de volgende ochtend doet je hoofd wel au, maar dat terzijde
  woensdag 9 december 2009 @ 20:09:00 #180
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75457774
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Maybe not, but It will make you sleeeeeeeep like a baby

ok, de volgende ochtend doet je hoofd wel au, maar dat terzijde
ik doe toch alleen maar stomme dingen dan dan wordt ik emotioneel en voor ik t weet ga ik smssen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')