quote:
Goh dat ken ik. Ik voel die leegte ook heel erg, maar wil hem niet zomaar met iemand opvullen. Hou daarom afstand van meiden die ik vroeger zelf leuk vond. Best bizar eigenlijk. Ben je eindelijk single en kan/mag alles ga je meer afstand houden. Maarja het is voor nu even niet anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik hou derhalve opzettelijk afstand van elke leuke meid. NU ben ik er nog blij mee dat er zo weinig leuke rondlopen hier, maar daar zal ik over enkele maanden stevig van balen...
Hehe ja die film heb ik gezien... met hemquote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:
Voor het verwijderen van ex'en zou je eens naar Eternal Sunshine Of The Spotless Mind moeten kijken.
Ik ben van mening dat je extra blind bent zolang je nog met het gemis van je ex zit. Je wil de nieuwe leegte dan vooral SNEL opvullen in plaats van GOED. Het is daarbij ook nog goed mogelijk dat je de gevoelens die je hebt (positieve) voor je ex op die andere projecteert. En dat is dan weer niet eerlijk naar die ander toe, want dat ben je niet gek op ze om wie zij zelf zijn, maar meer op aan wie ze je doen herinneren.
Ik hou derhalve opzettelijk afstand van elke leuke meid. NU ben ik er nog blij mee dat er zo weinig leuke rondlopen hier, maar daar zal ik over enkele maanden stevig van balen...
Same here, nu anderhalve maand uit. Tot afgelope vrijdag ging het steeds iets beter maar sinds zaterdag zit ik weer echt in een enorme dip en voel me gewoon de hele tijd rot..quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Hehe ja die film heb ik gezien... met hem![]()
Wat jij nu omschrijft is precies wat hij bij mij heeft gedaan en dat is gewoon zwaar shit... Leek wel alsof ie verder ging in zn oude relatie maar dan met mij ofzo.. Maar het ging de hele tijd echt wel goed, maar nu ineens niet meer , miss komt het doordat ik ziek was en dan ben je natuurlijk helemaal beetje gaar...
Het is ook niet dat ik weer de hele tijd aan het huilen ben enzo, maar hij zit echt de heeeele tijd in me hoofd...
Artgrthhrghrh!
Ik zou proberen er wat minder aan te denken door zoveel mogelijk leuke dingen te doen, dan vergeet je haar vanzelfquote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Snikch het volgende:
Bij mij zit het dipje er weer (of eerder nogsteeds) lekker in.. Zit de hele tijd aan mijn ex te denken, de mooie momenten. Weet dat ik dat niet moet doen maar dat is nogal lastig, ook af en toe van die zoetsappige muziek hier. Vandaag in de krant weer wat gelezen wat directe herinneringen over mij en mijn ex ophaalde. Het wil allemaal niet echt vlotte op het moment :S.
En de vooruitgang is helaas nogsteeds ver te zoeken. Ik heb ook te weinig tijd om alles te lezen wat ik zou willen lezen i.v.m. een oog op de toekomst.
Wat ik in het 'hoe gaat het nu' topic ook al gezegd heb, wou dat ik een leuke meid in mijn toekomst zag, en dan liefst over paar maandjes ofzo al natuurlijk. Zou me op dit moment een hoop rust geven want ik zie het allemaal erg leeg in.. maar goed dat is het dipje wat nu even praat hoor, maar ik vond het hier ook weer even veel te stil dus ik dacht: laat ik maar weer eens mijn dipje van zaterdag voort zetten zodat ik hier iets te posten heb
.
Ben blij dat het met jou goed gaat in ieder gevalquote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zou proberen er wat minder aan te denken door zoveel mogelijk leuke dingen te doen, dan vergeet je haar vanzelf. En je moet zeker niet wanhopig zijn voor een nieuwe vaste relatie in je toekomst, want dan kom je er moeilijker overheen denk ik. Het eroverheen komen moet je zelf doen, niet laten doen door een nieuw vriendinnetje. Maar ik snap je wel; ik heb die ideeën soms ook, maar ik ga mezelf voorlopig niet in een (langdurige) relatie storten.
Even een update: Hier gaat het redelijk goed de laatste dagen. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en probeer te genieten van het vrijgezel zijn. Ik vraag me alleen elke dag minstens 40 keer af of zij nu verder is gegaan met die jongen of niet.. maarja, daar kom ik vast ooit nog wel achter.
die van mij kan ik overal tegenkomen. Hier wel sociaal leven en ook genoeg aandacht maar daar zit ik zelf dus absoluut nog niet op te wachten. Al willen anderen het juist zsm om eroverheen te komen ofzo. Voor mij voelt t als vreemdgaan ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 18:11 schreef Snikch het volgende:
gelukkig woont mijn ex een eindje weg, niet super ver maar ver genoeg dat ik haar niet zomaar tegen zal komen waarschijnlijk. Het nadeel is dat ik haar goed genoeg ken om te weten dat ze niet stil zit, en van de paar gemeenschappelijke vrienden die we hebben hoor ik alleen maar bevestigende berichten (ik stop ze dan altijd gelijk en zeg ook dat ik geen details wil want dat kan ik niet aan.. maar alleen het idee al..).
En zelf zit ik nogsteeds zonder sociaal leven, en dus zeker zonder uberhaupt ook maar een meisje op het oog, laat staan dat er ook echt wat gebeurd.. Voelt niet echt geweldig
ik ken dat gevoel, heb ik ook tot voor kort gehad, maar ik merk dat ik daar nu na ruim 4 maanden wel aardig overheen ben. Wat dat betreft nu echt het idee verder te kunnen en open te staan voor anderen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die van mij kan ik overal tegenkomen. Hier wel sociaal leven en ook genoeg aandacht maar daar zit ik zelf dus absoluut nog niet op te wachten. Al willen anderen het juist zsm om eroverheen te komen ofzo. Voor mij voelt t als vreemdgaan ofzo
Dat gevoel heb ik ook gehad hoor. Vooral in het begin kon ik me niet eens voorstellen dat ik ook maar naar een ander meisje zou kijken omdat ik me schuldig voelde, laat staan meer dan kijken. Ondanks dat ik wist dat zij waarschijnlijk na 1 week ongeveer alweer met andere jongens aan het flirten was (Bewust of onbewust, don't care). Dus dat doet echt enorme pijn wanneer dat bevestigd wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die van mij kan ik overal tegenkomen. Hier wel sociaal leven en ook genoeg aandacht maar daar zit ik zelf dus absoluut nog niet op te wachten. Al willen anderen het juist zsm om eroverheen te komen ofzo. Voor mij voelt t als vreemdgaan ofzo
Zo dat zou ik op het moment ook slecht trekken. Als ik het al weet zou ik het verschrikkelijk vinden, laat staan als ik het zie. Maarja aan andere kant that's life. Ik zou ook zo een nieuwe vriendin kunnen krijgen, maar hoop toch stiekum dat het nog tijdje duurd voordat zij nieuwe vriend heeft.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
Dat lijkt me echt zo zwaar klote he, als je hem of haar de eerste x met een ander ziet![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
op dit moment niet bezig met verwerken ex . Maar met een zelfmoord van een vriend . Vandaag te horen gekregen dat die er niet meer is en dat is zo bizar en dat zet op een rare manier het ex-gebeuren helemaal buiten perspectief. Het zal zo raar zijn als ik naar de kroeg ga en hem niet meer zie, zo plots ook.
Gecondolleerd ja, lijkt me echt vreselijk ja... sterkte!!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
op dit moment niet bezig met verwerken ex . Maar met een zelfmoord van een vriend . Vandaag te horen gekregen dat die er niet meer is en dat is zo bizar en dat zet op een rare manier het ex-gebeuren helemaal buiten perspectief. Het zal zo raar zijn als ik naar de kroeg ga en hem niet meer zie, zo plots ook.
me knows you are right, wise you are indeed *yoda stemmetje*,quote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef wht het volgende:
Snikch, het zal gek klinken en het is moeilijk op te pakken.
maar: Je leeft nu, en niet morgen. Piekeren over de toekomst heeft geen zin en zal je "nu" verstoren. Sommige dagen zul je dit bevatten, andere weer niet. Dat heeft tijd nodig. Maar je weet nooit wat op je pad komt of welke kansen je krijgt...
Als aanvulling hierop kun je het topic Teveel nadenken - Kracht van het nu #3 eens doorlezen, dat gaat volledig op dat thema in. Ben daar zelf ook veel mee bezig geweest en er zit wel degelijk een kern van waarheid in, alhoewel het boek, dat er besproken wordt, soms wat te zweverig is... Het komt erop neer dat je nu leeft en alleen nu iets kunt doen om iets te veranderen. Daarbij is elke keuze de juiste, je weet immers niet wat er gebeurt als je iets anders had gekozen (ja, dat denk je vaak wel, maar dat is meestal een te rooskleurig beeld)quote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef wht het volgende:
Snikch, het zal gek klinken en het is moeilijk op te pakken.
maar: Je leeft nu, en niet morgen. Piekeren over de toekomst heeft geen zin en zal je "nu" verstoren. Sommige dagen zul je dit bevatten, andere weer niet. Dat heeft tijd nodig. Maar je weet nooit wat op je pad komt of welke kansen je krijgt...
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop kun je het topic Teveel nadenken - Kracht van het nu #3 eens doorlezen, dat gaat volledig op dat thema in. Ben daar zelf ook veel mee bezig geweest en er zit wel degelijk een kern van waarheid in, alhoewel het boek, dat er besproken wordt, soms wat te zweverig is... Het komt erop neer dat je nu leeft en alleen nu iets kunt doen om iets te veranderen. Daarbij is elke keuze de juiste, je weet immers niet wat er gebeurt als je iets anders had gekozen (ja, dat denk je vaak wel, maar dat is meestal een te rooskleurig beeld)
quote:"Acceptatie is niet zeggen dat je de situatie prettig vindt, er blij mee bent of het er mee
eens bent. Acceptatie betekent dat je de huidige situatie herkent en erkent. Het is wat het
is op dit of dat moment. Sommige mensen gebruiken de hypewoorden: ”Je moet positief
denken, dat lost alles op”, maar ze ontkennen daarmee ook de realiteit van het huidige
moment. Vaak maakt dat de situatie alleen maar erger. Acceptatie is het
tegenovergestelde van ontkenning. Wanneer je de realiteit van de huidige situatie
accepteert bevrijdt je jezelf van de ketens die je op dat moment tegenhouden om het te
veranderen. Idioot, is het niet? Ik citeer op zulke momenten het liefst Ian Watson. Die zegt
tenslotte:” What you resist persists, but what you accept dissolves.” "
Rest artikel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
tequila in mn uppie zuipen is ook niet goed voor mn gemoedstoestandquote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef dick_laurent het volgende:
Effe tussendoor.... is toch typisch dat tijdens de donkere dagen voor kerst dit topic opeens vrij drukbezocht is...
Heb er zelf ook beetje last van hoor.... zou het liefste in deze tijd van het jaar ook niet kansloos in mn uppie op de bank zitten![]()
Maar ja, komt wel weer goed mensen.... cheer up! ...en als niks uiteindelijk werkt... is er altijd nog tequila![]()
Maybe not, but It will make you sleeeeeeeep like a babyquote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tequila in mn uppie zuipen is ook niet goed voor mn gemoedstoestand
ik doe toch alleen maar stomme dingen danquote:Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maybe not, but It will make you sleeeeeeeep like a baby![]()
ok, de volgende ochtend doet je hoofd wel au, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |