Claudia, wat fijn zeg, even lekker bij kunnen tanken dus! Ik hoop voor jou, je lief én Ivan dat dit doorzet, dat zou een boel rust geven denk ik!

Takkembah, oh my, het moment dat ik ook nu al vrees

Veel succes hoor!
Ssserpente, ik kan je er niet mee helpen, maar wel met je meehopen dat dé oplossing zich snel aandient.
En Stef blijkt vandaag alle 50 gram die hij gisteren bij was gekomen weer kwijt te zijn

Ik kan wel huilen gewoon, waarom nou? Er zijn 3 dingen waardoor dit volhens ons kan komen en we vragen ons echt af wat wijsheid is:
- gisteren had hij, denken wij, een regeldag, hij is de hele dag aan het huilen geweest en kwam telkens op de raarste momenten om voeding, maar dronk slecht door.
- De VK zei gisteren dat ik beter niet 1 borst kan geven want die is na ca 20 min. leeg. Ik kon beter 10 minuten aan de ene borst, dan losmaken en aan de andere borst aanleggen. Sinds haar bezoek probeer ik dit, maar aan die 2e borst drinkt hij bijna niet.. Nu (ben nu aan het voeden) heb ik hem eerst borst 1 uit laten drinken tot hij ging miesmuizeren (duurde idd een minuut of 20) en heb hem nu aan borst 2. Drinkt nu even aardig door..
- Volgens de VK kunnen we hem het beste zelf laten komen om eten (waren wij ook achter, hij drinkt dan veel beter door als wanneer we hem strak voeden op de tijden die de kraamzorg aan heeft geraden en dat had dus effect, de afgelopen paar dagen ging hij als een trein. Alleen met de nachtvoedingen hielden we ons nog aan de tijden van de kraamzorg, maar dat vond ze ook niet nodig, hij mag volgens haar 6 uur doorslapen (al geloofde ze niet dat hij dat zou doen, maar dan kent ze Stef nog niet, die sliep vrijwel meteen al door

). Hebben we vannacht dus ook gedaan, maar vraag me nu af of dat wel goed was..
Pff, het is wat.. En zij verwachtte nog wel dat hij morgen of overmorgenop zijn geboortegewicht zou zitten