Milan heeft vandaag gespeeld !quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:32 schreef Oldbie het volgende:
Er is nieteens voetbal.
Sinterklaas enzo.
Zit je voor niks te wachten
En toch is er in nederland geen grote mensen voetbal vanwege een kinderfeest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Milan heeft vandaag gespeeld !
Met Nederlanders meestal doen ze daar nog wel eens 5 minuten van.
Bovendien Sinterklaas is een kinderfeest.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:33 schreef Aalbers het volgende:
Schaatsen is tenminste echt een sport. Schaatsters trainen als echte profs. Zij hebben mentaliteit. Voetballers klagen al als ze elke dag moeten trainen. Schaaten > Voetbal.
En voetballers zijn kansloze zonder kinderenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien Sinterklaas is een kinderfeest.
Tot 1500 meter is nog wel leuk om te zien, daarboven wordt hetquote:Op zondag 6 december 2009 01:48 schreef Agiath het volgende:
SchaatsenLeuk, 13 minuten kijken naar iemand die rondjes maakt op een ijsbaan
kanker
De 10km is juist de mooiste afstand van allemaal.quote:Op zondag 6 december 2009 01:48 schreef Agiath het volgende:
kanker
Hip.quote:Op zondag 6 december 2009 11:58 schreef marcodej het volgende:
Onterechte klacht. Schaatsen is hip.
[ afbeelding ]
[..]
De 10km is juist de mooiste afstand van allemaal.
Daar ben ik nog steeds woest over.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:32 schreef Oldbie het volgende:
Er is nieteens voetbal.
Sinterklaas enzo.
Zit je voor niks te wachten
Sterker nog. Het is het enige land waar er op maandag meer dan 3 regels over in de krant staan.quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Repeat het volgende:
Is Nederland trouwens het enige land waar dit uitgezonden wordt? Ik zie nl alleen maar reclame van Essent, sunweb en andere Nederlandse toko's langs de baan...
Nee, dan 90 minuten kijken naar 22 mannetjes die lijntjes lopen op een grasmatquote:Op zondag 6 december 2009 01:48 schreef Agiath het volgende:
kanker
Idd.quote:Op zondag 6 december 2009 15:02 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, dan 90 minuten kijken naar 22 mannetjes die lijntjes lopen op een grasmatkanker
ja, als dat al gebeurt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Boomfluisteraar het volgende:
En dan ook nog die kutbal in een hokje schoppen.
Is she eatable?quote:Op zondag 6 december 2009 15:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik kijk toch liever naar dit
[ afbeelding ]
Dan naar 22 kneusjes en een bal
Mooie inkijk van Anni.quote:Op zondag 6 december 2009 15:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik kijk toch liever naar dit
[ afbeelding ]
Dan naar 22 kneusjes en een bal
Jah maar ze gaat met Ids Postma. Ongelooflijk: één van de hotste chicks van schaatsland gaat met één van de grootste saaie boeren van schaatslandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |