ik zit niet in de jury en ben derhalve dus ook niet in de positie om te zeggen wie de jury wel is... dat moet de voorzitter ven de jury maar beslissen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jawel, maar het is toch niet onlogisch om dat te vermelden, wel? De kandidaten van Idols staan toch ook niet voor een onbekende jury te zingen.
Ok, ja, het is wel fijn, als je meedoet, dat je weet wie je gaat beoordelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef rocha01 het volgende:
[..]
ik zit niet in de jury en ben derhalve dus ook niet in de positie om te zeggen wie de jury wel is... dat moet de voorzitter ven de jury maar beslissen...
Ik heb je verzoek bij de juryvoorzitter weggelegd... wordt vervolgd hoop ik...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ok, ja, het is wel fijn, als je meedoet, dat je weet wie je gaat beoordelen.
Nu nog meer inzendingen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Biancavia het volgende:
Edit: ik zet dit wel in het FB topic.
Oh, nog een edit, ik zie dat er al een inzendingentopic is!
De inzendingen zijn door iedereen te lezen, toch?quote:Op zondag 13 december 2009 08:18 schreef rocha01 het volgende:
Gekke vraag wellicht, kunnen wij als crew betrokken bij het project, maar geen jury, wel de inzendingen ergens lezen voor ze online gaan? ZOu ik leuk vinden en zou mijn betrokkenheid wel leuker maken...
+ 1 dood door een ongelukquote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef Biancavia het volgende:
De score tot nu toe:
1 moord
2 zelfmoorden
1 geest (in de vorm van een onzichtbaar sneeuwpopvriendje)
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
quote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef Biancavia het volgende:
De score tot nu toe:
1 moord
2 zelfmoorden
1 geest (in de vorm van een onzichtbaar sneeuwpopvriendje)
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
Okee, tipje van de sluier: de jury bestaat dus uit drie crew-members, en drie niet-crewmembers. Met één van de niet-crewmembers wordt nog besproken of hij voldoende tijd beschikbaar heeft. Zodra de gehele jury is geïnstalleerd, maak ik de namen bekend. Nu alvast verklap ik, dat deze post is geschreven doorquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek bij de juryvoorzitter weggelegd... wordt vervolgd hoop ik...
We wachten in spanning af wie de anderen zijn...quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Okee, tipje van de sluier: de jury bestaat dus uit drie crew-members, en drie niet-crewmembers. Met één van de niet-crewmembers wordt nog besproken of hij voldoende tijd beschikbaar heeft. Zodra de gehele jury is geïnstalleerd, maak ik de namen bekend. Nu alvast verklap ik, dat deze post is geschreven door
de juryvoorzitter.
Gebruik die verhalen juist als inspiratiebron! Lees ze, kom in de stemming en knal er een topverhaal uit!!!quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef DeLuna het volgende:
Het is nog best wel lastig om iets goeds te verzinnen met al die goeie verhalen die er al zijn!
Zie ze als basis en doe er ideeen uit op... en elk verhaal, ook het jouwe, heeft iets goeds in zich. Zorg voor originaliteit en dat het jouw signatuur krijgt.quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef DeLuna het volgende:
Het is nog best wel lastig om iets goeds te verzinnen met al die goeie verhalen die er al zijn!
Filmrechten kunnen worden aangeboden hoor...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef Joetjoep het volgende:
het zou toch wat zijn als er in deze wedstrijd een nieuwe kerstklassieker geboren wordt, en dat die dan kan wedijveren met verhalen als 'a nightmare before christmas, enz.
Zucht, was het maar kerst.....
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn verhaal opgestuurd! 550 woorden precies!
Mooi zo. Het regent trouwens schitterende inzendingen!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef DeLuna het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef DeLuna het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |