quote:Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef SuikerVuist het volgende:
Ziet er goed uit, Danny. Ik gebruik de 105mm micro VR bijna dagelijks.
Zojuist werd de Nikkor 70-200 f/2.8 VR II bij me thuis bezorgd. Nebo heeft ze eindelijk op voorraad... ik had 'em nog voor de oude lage prijs (2099 euro). Alles lijkt in orde.
Inderdaad, laat je nooit door anderen vertellen wat je moet kopen, laat je hoogstens adviseren over hetgeen je van plan bent te kopen.quote:
Jeetje man...jij begint een compleet arsenaal te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
[ link | afbeelding ]
en een testshot van onze kat Wolfje (die eigenlijk Wolverine heet, maar die stoere naam gebruiken we nooit)
[ link | afbeelding ]
Nice. Die staat hier ook op de lijstquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste canon eos objectief...
Wel meteen een erg lekkere in ieder geval.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Tx, welke positie?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice. Die staat hier ook op de lijst
Heb hem al 2 keer in een andere mount van C, dus hij is bekend, heb er 16 jaar mee uit de voeten gekund. Soort van hernieuwde kennismaking.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel meteen een erg lekkere in ieder geval.
Die staat ook nog op mijn objectievenverlanglijst, hoewel pas op plaats 4.(erg lange termijn dus...)
een tijdloos goed objectief.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij hoog denk ikquote:
Ga je plezier van hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Feliquote:Op maandag 28 december 2009 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vandaag een Canon Ixus 100IS gehaald, in het zwart met een tasje(geen plaatje van):
[ afbeelding ]
Die heb ik ook enkele jaren terug aangschaft, ben er nog steeds zeer blij mee, echt perfect voor RAW fotografie.quote:Op maandag 28 december 2009 16:56 schreef Xcalibur het volgende:
Gisteren een WhiBal besteld:
[ afbeelding ]
Aan de late kant, offtopic maar nog wel een reactie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:39 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je met zo'n omgekeerde lens erop niet een enorme drop qua lichtinval?
wil zelf de Nikkor 105mm f/2.8G ED macro (1:1) met evt een 50mm omgekeerd erop, maar wat wordt dan de vergrotingsmaatstaf? 2:1? 3:1?
Valt dat te berekenen eigenlijk?
Of je gaat gewoon op zoek naar een (2de hands) balg, werkt echt perfect, gelukkig had ik mijn balg nog uit de analoge tijd bewaardquote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef P_B het volgende:
[..]
Aan de late kant, offtopic maar nog wel een reactie.
Beter, en vooral kleurrijker, dan Ouwesok kan ik het niet uitleggen!Laten we maar zeggen dat het een uitdaging is... Wel een hele leuke en zeker als je toch al een 50mm hebt liggen is zo'n koppelring de investering niet.
Hou rekening met geestfoto'squote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef joers1 het volgende:
En met een teleconverter kom i kstraks net zo ver.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef joers1 het volgende:
al zijn er heel wat positivo's die beweren dat een 70-200 mét 2.0-converter totaal géén problemen geeft.
Het is werkbaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:41 schreef joers1 het volgende:
Dat bedoel ik ....dan is het dus niet zo'n denderende combi.
Met de 1.4x schijnt het veel beter te zijn.
Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Sixty4 het volgende:
Sinds een ruime week een Olympus PEN E-P1
[ afbeelding ]
Vooral voor m'n Canon FD objectieven![]()
[ afbeelding ]
Hij bevalt me wel, mits je het diafragma een beetje knijpt (en de AF klopt, daar had ik even problemen mee) dan heb je echt een topobjectief. En mijn 2x converter doet het wel, maar optimale belichting is eerder een must dan een deugd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef joers1 het volgende:
Ik neem ook niet de 2.0 teleconverter, maar alleen de 1.4. Ik weet dat het bij de 2.0 helemáál moeilijker kan worden (al zijn er heel wat positivo's die beweren dat een 70-200 mét 2.0-converter totaal géén problemen geeft.
Bevalt de 70-200 jou wel een beetje?
Lievquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Sixty4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Sixty4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geilquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Sixty4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus in de overweging gegaan maar afgevallen omdat het me, uit de hand, nog minder handzaam lijkt dan hoe ik het nu doe.quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon op zoek naar een (2de hands) balg, werkt echt perfect, gelukkig had ik mijn balg nog uit de analoge tijd bewaard![]()
[ afbeelding ]
Er staat er in ieder geval al eentje op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/307816313
Zelfs bij DX te koop voor $ 42,78 voor Pentax en Canon
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9429
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |