Mag best, we zijn stapelverliefd.quote:
Ik heb zijn cd net besteld bij de gratis waren webwinkel!quote:Op zondag 6 december 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer, helaas.![]()
Maar hij heeft iig een mooi nummer gemaakt.
ow bah en dan over 2 weken hier janken omdat het uit isquote:Op zondag 6 december 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mag best, we zijn stapelverliefd.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow bah en dan over 2 weken hier janken omdat het uit is
2 weken maar?quote:Op zondag 6 december 2009 02:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow bah en dan over 2 weken hier janken omdat het uit is
oke....2 weken na de meet....omdat de afstand toch niet overbrugbaar is (de schrik zat er goed in na die meet)quote:Op zondag 6 december 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2 weken maar?![]()
Dan redden we het dus nog nieteens tot aan de meet?![]()
zo....als de melk op isquote:Op zondag 6 december 2009 02:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ga allemaal es slapen, ik heb 's nachts het liefst de SC voor mij alleen
Dat willen we allemaal welquote:Op zondag 6 december 2009 02:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ga allemaal es slapen, ik heb 's nachts het liefst de SC voor mij alleen
Dat geeft toch niet, 't waren dan toch twee leuke weken. 26 van die periodes maken een leuk jaarquote:Op zondag 6 december 2009 02:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
oke....2 weken na de meet....omdat de afstand toch niet overbrugbaar is (de schrik zat er goed in na die meet)
Wat ben jij negatief ineensquote:Op zondag 6 december 2009 02:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
oke....2 weken na de meet....omdat de afstand toch niet overbrugbaar is (de schrik zat er goed in na die meet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |