Als er maar wel iemand in dood gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef DeLuna het volgende:
TVP, ik wil ook wel eens meedoen! Nu nog even wat bedenken.
Ik houd niet van de dood. Er hoeft toch niet persé iemand dood te gaan?quote:Op maandag 14 december 2009 12:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als er maar wel iemand in dood gaat.
Het is nochtans wel de trend dit jaar.quote:Op maandag 14 december 2009 13:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik houd niet van de dood. Er hoeft toch niet persé iemand dood te gaan?
Of op zijn minst terminaal is.quote:Op maandag 14 december 2009 12:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als er maar wel iemand in dood gaat.
Om dezelfde reden waarom we dat vroeger bij de TTK-wedstrijden deden. Op deze manier komt de aandacht, ook als er straks gestemd kan worden, meer op de verhalen te liggen dan op wie ze geschreven heeft.quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef Biancavia het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de verhalen anoniem geplaatst worden?
Oh, dus de users mogen gaan stemmen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom we dat vroeger bij de TTK-wedstrijden deden. Op deze manier komt de aandacht, ook als er straks gestemd kan worden, meer op de verhalen te liggen dan op wie ze geschreven heeft.
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, dus de users mogen gaan stemmen?
Da's tof!
Ik heb nog niksquote:Op woensdag 16 december 2009 06:05 schreef YPPY het volgende:
Mijn tweede verhaal is in de maak! Het gaat over kinderen in een kindertehuis die helemaal blij worden gemaakt. Twijfel alleen nog even over het perspectief waar vanuit ik ga schrijven. Een donateur die helemaal gelukkig is van het idee of een kind dat nog gelukkiger is. Gelukkig heb ik nog 2 dagen. *fjew*
Probeer een open blik te houden, hou een brainstorm sessie met jezelf, schrijf steekwoorden op en probeer daar dan later een verhaal van te maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk ik te moeilijk.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:54 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Probeer een open blik te houden, hou een brainstorm sessie met jezelf, schrijf steekwoorden op en probeer daar dan later een verhaal van te maken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ik het red voor de 19e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:04 schreef Apuleius het volgende:
Ik twijfel nog over mijn eventuele inzending: "Jezus, Arie, wat een kale kutboom." Daar moet ik voor mijn gevoel tóch nog wat aan sleutelen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]Jaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja want mijn verhalen vind niemand leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:25 schreef rocha01 het volgende:
Anoniem plaatsen voorkomt elke vorm van bevooroordeeld jureren...
Je bent wel snel!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef DeLuna het volgende:
Ja hoor, nu heb ik te veel woorden.![]()
![]()
Even aanpassen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind de prijzen niet zo...heb liever geld ofzo enzo
Als je daarom mee doet, is je ethiek misschien niet zo erg netjes... je moet meedoen omdat je graag verhalen schrijft en niet om de prijzen...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind de prijzen niet zo...heb liever geld ofzo enzo
Ik schrijf bijna nooit verhalen, eigenlijk alleen als er een opdracht bij is. Zoals nu dus. Op de een of andere manier vind ik dat veel leuker!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Als je daarom mee doet, is je ethiek misschien niet zo erg netjes... je moet meedoen omdat je graag verhalen schrijft en niet om de prijzen...
Hij is heel leuk geworden!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrijf bijna nooit verhalen, eigenlijk alleen als er een opdracht bij is. Zoals nu dus. Op de een of andere manier vind ik dat veel leuker!
O, ik had nog niet gemeld dat *@hotmail.com op de spamblacklist staat hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een prachtig verhaal ingestuurd.![]()
Je kan gewoon via de Hotmail sturen toch?
Niet te lang wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Toffe wedstrijd, eens kijken of ik tijd overhou om nog ff mee te doen
Dat is dan niet makkelijk uit de Prullenbak of Spambox te vissen? Of komt het helemaal niet aan? (dat zou wel erg lullig zijn... ik ken overigens veel mensen met een hotmail-adres)quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik had nog niet gemeld dat *@hotmail.com op de spamblacklist staat hier?.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan niet makkelijk uit de Prullenbak of Spambox te vissen? Of komt het helemaal niet aan? (dat zou wel erg lullig zijn... ik ken overigens veel mensen met een hotmail-adres)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]Muts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet er dan een andere PI bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Als je daarom mee doet, is je ethiek misschien niet zo erg netjes... je moet meedoen omdat je graag verhalen schrijft en niet om de prijzen...
Nog niet gelezen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een prachtig verhaal ingestuurd.![]()
Je kan gewoon via de Hotmail sturen toch?
Spannend.quote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
En de inzendtermijn is nu verstreken, dus verhalen die nu nog binnenkomen, kunnen niet meer meedoen.
Het is één van mijn favorieten.quote:Op zondag 20 december 2009 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Spannend.
Maar mijn verhaal is misschien wel leuk maar niet goed. Dus ik acht mijn kansen zeer klein.![]()
Gewoon afwachten. De jury is hard aan de slag om z.s.m. de genomineerden bekend te maken, daarna begint het stemmen door de users.quote:Op zondag 20 december 2009 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Spannend.
Maar mijn verhaal is misschien wel leuk maar niet goed. Dus ik acht mijn kansen zeer klein.![]()
Het copyright blijft bij de auteur.quote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef piedy-94 het volgende:
Ik vroeg mij af of de rechten gewoon voorde auteur blijven?
Nee, dat mag natuurlijk niet. En dat gaan we bewaken via een truukje.quote:En ik las dat je kunt stemmen? Maar dan kan je toch zo vaak als je wilt op je eiegn verhaal stemmen:O?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |