SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
Dat was precies de bedoelingquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik herken je niet meer door je nieuwe avatar, penisbaard.
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:37 schreef Suisse het volgende:
Lust je zaad uit een zakje?
Lekker voedzaam!>CUL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HÆLP.
Alle ellende die we in onze wereld hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat heb je niet in noord-korea, eigenlijk?
wat een goed land.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alle ellende die we in onze wereld hebben
Ik vier thuis geen sinterklaas, ben geen klein kind LMAO. Sinterklaas hahaha wat zielig!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
Eten terwijl de Sint met zijn knecht elk moment kan komen, wat een sukkel ben je dan
Waarom wacht je dan met eten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ik vier thuis geen sinterklaas, ben geen klein kind LMAO. Sinterklaas hahaha wat zielig!
ga jongen ga ga!
Kan niet, het is nog niet klaar bereid, het meot nog ff op het vuurquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:52 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Begin dan gewoon.
Klacht onterecht.
Opgelost.
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |