Average man:quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Pencile het volgende:
Heb maar gemiddeld genomen, lastig hoor een plaatje van een gemiddeld mens had niet overbodig geweest. Denk toch dat veel mensen zichzelf wel overschatten. dat 73% zich hier gemiddeld of boven gemiddeld vind zegt genoeg.![]()
Heb het zelf ook wel eens tho, ga je uit kijk je in de spiegel denk je oke, krijg je later foto's te zien, denk je neeee.
Oh wat grappig, ik heb juist ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit bleek dat de meeste mensen zichzelf juist overschatten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat wetenschappers erachter waren gekomen dat men zich over het algemeen onderschat.
Dit zou dan weer te verklaren zijn door te stellen dat wij dan meer ons best doen om een partner te krijgen en op deze manier meer succes zullen hebben om zodoende onze genen door te geven.
Het experiment was volgens mij vrij simpel. Mensen moesten zichzelf en anderen een cijfer geven en die anderen deden dit ook. Het resultaat was dus dat mensen zichzelf een lager cijfer gaven vergeleken met de cijfers die zij kregen van anderen.
Jij gemiddeld? Jij geile beer! Kom op zegquote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb maar "gemiddeld" gestemd. En wat sommigen zeggen, gemiddeld is eigenlijk best wel saai...
Je hebt natuurlijk nog een scheidslijn. Mensen die zichzelf beoordelen als ze in de spiegel kijken, en mensen die zichzelf beoordelen naar aanleiding van wat anderen zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wat grappig, ik heb juist ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit bleek dat de meeste mensen zichzelf juist overschatten.
Maar hierbij waren ze wel in twee groepen ingedeeld: met of zonder eetstoornis.
Iedereen moest zichzelf een cijfer geven en toen bleek dat het cijfer van diegenen met een eetstoornis overeenkwam met het gemiddelde cijfer dat ze van anderen kregen terwijl de anderen zichzelf een hoger cijfer hadden toebedeeld dan ze uiteindelijk kregen.
Ik kan dat artikel helaas niet zo snel vinden.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij gemiddeld? Jij geile beer! Kom op zeg![]()
Nee, hij kijkt alleen even moeilijk. Gezicht zelf lijkt er voor geen meter op.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef CP69 het volgende:
[..]
Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :
http://kelseyandkevin.files.wordpress.com/2009/04/luke-perry2.jpg
Hoe zie jij eruit, Bragi, want je fotoboek is leeg.quote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt alleen even moeilijk. Gezicht zelf lijkt er voor geen meter op.
Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit, Bragi, want je fotoboek is leeg.
Ik vraag het even, omdat je zo lekker uitgesproken bent.
Dan kan ik terug observeren.quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.
Niks.quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kan ik terug observeren.
Wat heb jij ingevuld bij de poll?
als dat average is, die vrouw is pure perfectie, geen aparte neus, bolle kop, lelijke huid, asymmetrische wenkbrauwen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Average man:
[ afbeelding ]
Average woman:
[ afbeelding ]
Symmetrie is overschat, ik vind er namelijk geen fuck aan, die hele vrouw niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Pencile het volgende:
[..]
als dat average is, die vrouw is pure perfectie, geen aparte neus, bolle kop, lelijke huid, asymmetrische wenkbrauwen.
Het kutte is dat je op de search "average woman" wel een computergenerated voorbeeld kunt vinden, maar bij average man vind ik enkel dit als resultaat.quote:Op maandag 7 december 2009 17:00 schreef tho_Omas het volgende:
Bij die average man zou de nuance "average gebruiker van de vutregeling" gepast zijn.
Welnee, George Clooney, Christian Bale, Johnny Depp en Brad Pitt, daar wordt nog steeds dagelijks op gevingerd hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
Sowieso is uiterlijk bij vrouwen iets waar heel anders mee omgegaan wordt dan bij mannen.
Bijvoorbeeld. Ik heb al meerdere keren in mijn leventje meegemaakt dat ik een meisje zag dat echt fucking knap was, gewoon echt een mooie chick.... geweldig figuur, prachtig gezichtje.... het hele pakketje zeg maar....en die dan een vriend had waarvan ik dacht WTF???
Zo ook niet zo lang geleden op een feestje.
Superknap meisje, en die had een vriend..... echt zo'n slungel.... dun, puistenkop... vies lang plakkerig haar met véélste veel gel dr in... en van die vieze kleine baby tandjes had ie ook.
Bedoel, ik ben zo hetero als wat hoor, maar ik kan heus wel beoordelen of een gozer beetje good-looking is of niet.
Maar goed, zoals ik al zei... waarschijnlijk boeit het uiterlijk bij vrouwen een stuk minder? Misschien had die gast wel een te gekke persoonlijkheid waar ze het voor deed (of hij had centen, maar dat betwijfel ik)
haha, ja goh.... daar noem je dr ook effe een paar hequote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, George Clooney, Christian Bale, Johnny Depp en Brad Pitt, daar wordt nog steeds dagelijks op gevingerd hoor.
Overschat vrouwen nou niet zo.
Ik wou hier een reactie op geven, maar laat ik dat maar niet doenquote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha, ja goh.... daar noem je dr ook effe een paar he![]()
Maar serieus, ik heb echt vaker de mooiste chicks zien lopen met de meest lelijke mongolen van gasten!![]()
Ikke gewoon niet snap dan..... maar goed, er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen uiterlijk, dat weet ik ook wel.
Maar toch he, andersom zie je zoiets dan weer niet. Bij wijze van spreken....een Brad Pitt look-a-like zal je niet hand in hand op straat zien lopen met sugar lee hooper
Hoezo, zie je eruit als Suger Lee Hooper en heb je het met Brad Pitt gedaan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wou hier een reactie op geven, maar laat ik dat maar niet doen
Omdat je niks over een ander mag melden als je jezelf niet prijs geeft op dit forum, althans volgens Lulmon. Maar goed, jij moet er mee leven, nu ben je dus een irrelevante user ...quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Bragi het volgende:
Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.
Ik denk dat hij er wel overheen komt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat je niks over een ander mag melden als je jezelf niet prijs geeft op dit forum, althans volgens Lulmon. Maar goed, jij moet er mee leven, nu ben je dus een irrelevante user ....
Huh ? Sta ik niet meer op ignore ofzo ?quote:Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Lamon. het volgende:
Ik denk dat hij er wel overheen komt.
En nu seksdaten met lekkere wijven.
Neequote:Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, zie je eruit als Suger Lee Hooper en heb je het met Brad Pitt gedaan?
dat is echt geen average man. de meeste mannen doen het toch een heel stuk slechter dan dat!quote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het kutte is dat je op de search "average woman" wel een computergenerated voorbeeld kunt vinden, maar bij average man vind ik enkel dit als resultaat.
Misschien een beter voorbeeld:
[ afbeelding ]
post een foto, i love to judgequote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik zit wss een beetje onder het gemiddelde. Extreem lelijk ben ik hoop ik nu ook weer niet
Je bent de eerste hier die zichzelf ONDER het gemiddelde schaart. Wat dat betreft is de TT wel een interessant vraagstuk.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik zit wss een beetje onder het gemiddelde. Extreem lelijk ben ik hoop ik nu ook weer niet
Misschien was het haar jeugdliefde die z'n slag sloeg voordat ze superhot werdquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
Sowieso is uiterlijk bij vrouwen iets waar heel anders mee omgegaan wordt dan bij mannen.
Bijvoorbeeld. Ik heb al meerdere keren in mijn leventje meegemaakt dat ik een meisje zag dat echt fucking knap was, gewoon echt een mooie chick.... geweldig figuur, prachtig gezichtje.... het hele pakketje zeg maar....en die dan een vriend had waarvan ik dacht WTF???
Superknap meisje, en die had een vriend..... echt zo'n slungel.... dun, puistenkop... vies lang plakkerig haar met véélste veel gel dr in... en van die vieze kleine baby tandjes had ie ook.
Bedoel, ik ben zo hetero als wat hoor, maar ik kan heus wel beoordelen of een gozer beetje good-looking is of niet.
Maar goed, zoals ik al zei... waarschijnlijk boeit het uiterlijk bij vrouwen een stuk minder? Misschien had die gast wel een te gekke persoonlijkheid waar ze het voor deed (of hij had centen, maar dat betwijfel ik)
Dat is denk ik meer fotogeniek zijn of niet.quote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat dat best eens waar zou kunnen zijn. Ik merk het bij mezelf wel iig.Als ik in de spiegel kijk denk ik: hmm ik zie er best goed uit. Krijg ik een foto waar ik zelf opsta onder ogen, dan denk ik: godsallejezus ik zie er verschrikkelijk uit.
Dat ligt niet aan je zelfbeeld. Ik ken wel wat voorbeelden (van vrouwen) die ik in het 'in het echt' erg mooi vind maar die op een foto minder knap lijken. Blijkbaar is er dus echt zoiets als fotogeniek zijn of niet...quote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat dat best eens waar zou kunnen zijn. Ik merk het bij mezelf wel iig.Als ik in de spiegel kijk denk ik: hmm ik zie er best goed uit. Krijg ik een foto waar ik zelf opsta onder ogen, dan denk ik: godsallejezus ik zie er verschrikkelijk uit.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef denz09 het volgende:
Pff dat sommige mensen nog niet weten wat knap is..
ik zal uitleggen wat knap is.
Knap is dat als je een schoon mooi en gestroomlijnt gezicht hebt.
een kleine lieve neus, zachte dunne lippen en een verzorgde huid.
Verder is het lichaam slank met de nodige rondingen en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
Strakke billen en kleine iets volle borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.
Dit word vaak gezien als knap.Maar als je ook nog eens knap van binnen bent dan ben je volmaakt.
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Uit pure nieuwsgierigheid ben ik op een paar van die "perfecte chickies" met "sumpele gozers" afgestapt en gewoon recht op de man af gevraagd of "dat" hun vriend was en WAT THE FUCK ZE nu in die "kerel" zag.quote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...quote:Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef CP69 het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid ben ik op een paar van die "perfecte chickies" met "sumpele gozers" afgestapt en gewoon recht op de man af gevraagd of "dat" hun vriend was en WAT THE FUCK ZE nu in die "kerel" zag.
Ik kreeg altijd 1 van deze 2 antwoorden :
1 Hij is gewoon zo lief als je hem kent![]()
2 Hem heb ik tenminste voor mijzelf... ( soms zeggen ze dan ook nog er achter ......"JOU NIET !!!" )
Naja , numero 2 vat ik dan wel als een compliment op , maar toch ...
Ditquote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...
Als je het niet vraagt blijf je in het ongewisse ...quote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...
Ik denk t niet hoor ...quote:Op maandag 7 december 2009 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DitVan mij had je een smack te pakken gehad
We hebben dus al één voorbeeld gevonden waarbij dat niet klopt en ik denk dat dat bij de overgrote meerderheid het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef CP69 het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor ...
De meeste meiden/vrouwen weten een "beetje brutale vlerk" zoals mij wel te waarderen ...
Heb ik al es meegemaakt , maar niet op zo"n manier van :" wat zie je in die lelijke trol" ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:59 schreef Bartaz het volgende:
[..]
We hebben dus al één voorbeeld gevonden waarbij dat niet klopt en ik denk dat dat bij de overgrote meerderheid het geval zal zijn.
Stel je voor dat jij met je vriendin (waar je als een blok voor bent gevallen) door de stad loopt en iemand komt aan jou vragen waarom je in hemelsnaam met die lelijke trol samen bent, wat zou je daarvan vinden?
Nou danquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:15 schreef CP69 het volgende:
[..]
Heb ik al es meegemaakt , maar niet op zo"n manier van :" wat zie je in die lelijke trol" ...
meestal is dat dan van :" jij kan toch zeker beter krijgen?".
Maar ...je hebt gelijk ...
tis niet leuk als iemand waar je om geeft wordt afgekraakt ....
hoe subtiel ook ...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef CP69 het volgende:
[..]
Ik denk t niet hoor ...
De meeste meiden/vrouwen weten een "beetje brutale vlerk" zoals mij wel te waarderen ...
Natuurlijk niet bilenknijpen , want daarmee ben ik een paar keer niet zo blij van weg gekomen ...
ach ja ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |