...audiofiel, maar ik heb ook nog andere hobbies! Nee stop, lees door!!
Oh ja hoor, vandaag was het weer zover. Ik ging de stad in, eigenlijk zonder doel, en ik liep langs een gamezaak. Ik zag dat ze leuke aanbiedingen hadden, vooral in de 2e hands sectie en ik dacht kom, laat ik mijn verzameling eens aanvullen. Ik zocht wat PS2 en Xbox games uit waarvan ik zéker wist dat ik ze nog niet had, een Xbox360 game erbij omdat ie maar 5 euro kostte en klaar was Kees.
Daarna nog even langs de platenzaak (de eckte, dus niet die rukkers van de FRS) om wat 2e hands cd's te scoren (gelukt!) en dan naar huis.
Onderweg begon een voor de meesten van jullie vast en zeker overbekend gevoel zich meester te maken van mij; 'had ik dat spel niet al? En die cd, die heb ik toch... of niet?'
Ik kom thuis, begeef mij als een haas naar de kamer die al mijn collecties huisvest en jawel hoor, het is weer feest: 3 van de 7 games en 1 van de 2 cd's had ik inderdaad al.

Die games kunnen terug, dat is daar nooit een probleem, maar dat betekent wel dat ik weer naar de stad moet (en dat is dus niet de stad waar ik wóón!!).
Nu zit ik dus wel met een dubbele cd. Al de zoveelste! Ik denk dat er binnenkort een [TK] topic komt.

Klacht: mijn geheugen, wat doe je...
Op
maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef
McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(