Helemaal niet.quote:
Rookpaal is rookpaal.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar als er verder op dat hele perron 5 mensen staan.
En ik rook gewoon bij de rookpaal tot dat de trein komt wat is dan die man zijn probleem ?
Hij loopt dan toch gewoon te zeiken om het zeiken ?
Ik snap best dat je niet mag roken op een druk station in de tunnels waar je met honderdman in die tunnels loopt maar. Dit is toch gewoon onzin ?
De tunnels en de roltrap rookvrij is terecht maar een perron dat is gewoon buiten.
Jij rookt toch ook om het roken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar als er verder op dat hele perron 5 mensen staan.
En ik rook gewoon bij de rookpaal tot dat de trein komt wat is dan die man zijn probleem ?
Hij loopt dan toch gewoon te zeiken om het zeiken ?
Ik snap best dat je niet mag roken op een druk station in de tunnels waar je met honderdman in die tunnels loopt maar. Dit is toch gewoon onzin ?
De tunnels en de roltrap rookvrij is terecht maar een perron dat is gewoon buiten.
Zijn probleem is dat anderen jouw rotzooi mogen opruimen.quote:
Sorry hoor maar die Marokkanen en negers in groene vestjes die altijd met die prikstok rondlopen zijn al lang blij dat ze werk hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn probleem is dat anderen jouw rotzooi mogen opruimen.
Asociale sukkel.
Mijn bier, klootzak.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:27 schreef Dropdown het volgende:
Indien dit topic nog enige potentie zou willen hebben zou er in de TT niet 'Beveiliging josti', maar 'Beveiligingsjosti' moeten staan.
Maar de potentie is al verneukt.
TS, je bent gewoon een tyfuslijer.
Er zitten ook Nederlanders bij hoor, racistje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die Marokkanen en negers in groene vestjes die altijd met die prikstok rondlopen zijn al lang blij dat ze werk hebben.
dat dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
Gooi je peuk gewoon in de rookpaal, schavuit.
Ja, en wij niet. Want zolang ze hier nog een boterham kunnen verdienen zullen ze zich niet in rifana terugtrekken. Dus indirect werk jij er dus mee aan de is-lam tsunami.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die Marokkanen en negers in groene vestjes die altijd met die prikstok rondlopen zijn al lang blij dat ze werk hebben.
En dan me trein missen zeker.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
Gooi je peuk gewoon in de rookpaal, schavuit.
Wat is er mis met je peuk in de rookpaal gooien voordat je erbij weg loopt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |