Deze berscherming was zo fout, dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bilmiyorem waardeert mijn bescherming nooit.
huilende dikzakquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
$^@^@#^#%%$@# geen pepernoten kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar is die zand.. ofzo, waar kan ik dat filmpje vinden?
Het is dan ook 5 december sjaak, had je 3 dagen eerder moeten doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
$^@^@#^#%%$@# geen pepernoten kunnen vinden.
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoietsquote:
jwtzelluf, die turkje is niet te vertrouwen, mang, maar tog had hij tantoe gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:
Ik zei nog tegen deze boy. maar hij gelooft niet.
Je moet even afbeeldingslocatie kopieren van vorige OP en die als afbeelding plakken in Op. Linkje erbij, klaar. Het is geen Turkentopicquote:
Het klinkt bekend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoiets
Was het niet je buurjongen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoiets
Niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet even afbeeldingslocatie kopieren van vorige OP en die als afbeelding plakken in Op. Linkje erbij, klaar. Het is geen Turkentopic
dieeeeeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het klinkt bekend.
Of het is een typisch grapje die mijn broertje zou maken.
Nee, echt een flimpje op internet, volgens mij ook op tv geweest. Kan het alleen niet terugvinden.quote:
Het is zo'n baas die echte.quote:
Jostiband voor Sinterklaas!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, dat programma nu heet 'de josti's'???
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:27 schreef Rookert het volgende:
"Nu gaan we jammen"
"Nu gaat het alweer over eten"
Ja.quote:
Met zijn geniale gevatte opmerkingen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Rookert het volgende:
"De kredietcrisis is een welkome afwisseling voor die mensen die veel te dure sinterklaascadeaus vragen! Er zijn wel meer mensen in mij gaan geloven"
Wat een held
Dit is dan weer jammer.quote:34ytrhtrghrf (6 days ago) Show Hide
0
Marked as spam
Reply
ben blij dat geert wilders er is!!!!!!!!!!!!
Godverdomme nog aan toe zeg, wat een ontzettend kutkindquote:
bij reacties staat dat ze haar vader had beschuldigd van aanranding, weet niet of het waar isquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Godverdomme nog aan toe zeg, wat een ontzettend kutkind.
Filmpje had ik ook al eens gezien, maar toch... WTF.
Wat had ze (of haar vader) eigenlijk gedaan?
Zeker, onvervangbaar gewoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met zijn geniale gevatte opmerkingen.
Volgens mij had ze gelogen dat haar vader haar had misbruikt ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Godverdomme nog aan toe zeg, wat een ontzettend kutkind.
Filmpje had ik ook al eens gezien, maar toch... WTF.
Wat had ze (of haar vader) eigenlijk gedaan?
Ik begrijp het iegenlijk sowieso niet, haar vader is door haar leugens naar de gevangenis gegaan, blijkbaar haat ze hem, maar toch mag die juf het niet over haar vader hebben en is ze een 'kankerhoer'quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij reacties staat dat ze haar vader had beschuldigd van aanranding, weet niet of het waar is
Wat een ongelooflijk kutkind. Ben benieuwd wat voor ouders erachter zitten, maar nu wil haar opsluitenquote:
Trouwens, het is een kind he, dus ze kopieert gewoon een bepaald gedrag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het iegenlijk sowieso niet, haar vader is door haar leugens naar de gevangenis gegaan, blijkbaar haat ze hem, maar toch mag die juf het niet over haar vader hebben en is ze een 'kankerhoer'.
Volgens mij is het gewoon een typisch voorbeeld van een onhandelbaar kind, zal wel een of andere psychische stoornis hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trouwens, het is een kind he, dus ze kopieert gewoon een bepaald gedrag.
Vraag me af van waar ze het heeft.
Of ze heeft een stoornis in haar hoofd of hormonen.
Ja prima team die 2quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
Erik van Muiswinkel doet het ook heel goed trouwens.
Jawel, tijd geleden al trouwens, maar blijf het een etter vinden. Kan me voorstellen dat je er niks mee kan als juf, kutkindquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie dit filmpje nog niet eerder gezien?
Mijn eerste reactie was ook geschoktheid, maar na een paar keer wordt het grappig.
Precies het juiste moment om weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja prima team die 2![]()
Nick & Simon![]()
Volendam
Voor dit soort gevallen zouden een paar tikken op de vingers met een ijzeren liniaan mischien wel helpenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel, tijd geleden al trouwens, maar blijf het een etter vinden. Kan me voorstellen dat je er niks mee kan als juf, kutkind
Idd, sinterklaas is het nu ook zat geloof ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies het juiste moment om weg te gaan.
Daar doe je het voor! Heb je ze al namen gegevenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:15 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn oogst.
Ik mocht opeens alle pieten hebben van die chick daar.
Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar ja. Heb er een maandje of 5 over gedaan in totaal en heb 2 x praktijkexamen moeten doen. (Omdat er de eerste keer een instructeur examinator aan mij zat en ik sindsdien een beetje homofobisch ben)quote:Op zondag 6 december 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey mutant01, jij hebt je rijbewijs toch al? Hoe lang heb je er over gedaan en hoe vaak heb je examen moeten doen?
Weet je hoeveel melk ik vroeger heb gedronken?quote:Op zondag 6 december 2009 11:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je maar meer pindakaas moeten eten en melk moeten drinken. Sinds je 12de groei je al niet meer?
Instructeur of examinator? Ik moet woensdag afrijden, ook voor de tweede keer trouwens. De eerste keer was van de zomer in Assen, na een spoedopleiding. Ik denk zelf dat ik er wel klaar voor ben, maar toch ben ik wel redelijk zenuwachtig als er zo'n examinator naast me zit en maak ik wat sneller domme foutjesquote:Op zondag 6 december 2009 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar ja. Heb er een maandje of 5 over gedaan in totaal en heb 2 x praktijkexamen moeten doen. (Omdat er de eerste keer een instructeur aan mij zat en ik sindsdien een beetje homofobisch ben)
Examinator, excuus. Ach imo heeft de persoonlijkheid van de examinator echt teveel invloed op het geheel. Echt, als je een vrolijke dame naast je hebt zitten (zoals ik de 2e keer), die lekker de radio aan zet en over koetjes en kalfjes praat - dan red je het zo. Als het een verzuurde oudere handtastelijke homofiel is, dan ga je snel foutjes maken ja..quote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Instructeur of examinator? Ik moet woensdag afrijden, ook voor de tweede keer trouwens. De eerste keer was van de zomer in Assen, na een spoedopleiding. Ik denk zelf dat ik er wel klaar voor ben, maar toch ben ik wel redelijk zenuwachtig als er zo'n examinator naast me zit en maak ik wat sneller domme foutjes.
quote:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 6 december 2009 11:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gefeliciteerd.
Wordt er daar veel aan Sinterklaas gedaan?M'n vader heeft gister gewoon 7+ zakken pepernoten gehaald.
Nee, instructeur reed niet mee en heb er zelf ook niets verder mee gedaan. (Sterker nog, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het uberhaupt aan iemand vertelquote:Op zondag 6 december 2009 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar WTF, dat lijkt me niet echt acceptabel dat een examinator aan een leerling zit. Was je eigen instructeur er niet bij, en heb je er nog iets aan gedaan?
Ja, dat vertelde mijn instructeur ook. Hij had laatst drie examens met vrouwelijke examinatoren waarvan er bij twee examens er redelijk heftig ingegrepen moest worden door de examinator (aan het stuur getrokken of op de rem getrapt). Bij een vroeg de examinator aan mijn instructeur wat hij zelf dacht, en toen zijn ze allemaal nog geslaagd.quote:Op zondag 6 december 2009 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Examinator, excuus. Ach imo heeft de persoonlijkheid van de examinator echt teveel invloed op het geheel. Echt, als je een vrolijke dame naast je hebt zitten (zoals ik de 2e keer), die lekker de radio aan zet en over koetjes en kalfjes praat - dan red je het zo. Als het een verzuurde oudere handtastelijke homofiel is, dan ga je snel foutjes maken ja..
Wtf gast, dat moet je echt doorgeven! Weet jij veel wie ie nog meer heeft aangerand enzo.quote:Op zondag 6 december 2009 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, instructeur reed niet mee en heb er zelf ook niets verder mee gedaan. (Sterker nog, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het uberhaupt aan iemand vertel). Was wel kut want alles ging perfect (hellingproef, in-parkeren etc).
Bah, wat een smeerlapquote:Op zondag 6 december 2009 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, instructeur reed niet mee en heb er zelf ook niets verder mee gedaan. (Sterker nog, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het uberhaupt aan iemand vertel). Was wel kut want alles ging perfect (hellingproef, in-parkeren etc). Aan het einde moest ik een afslag nemen (en toen deed hij onverwachts z'n hand op mijn bovenbeen) en toen vergat ik in de spiegel te kijken.
Ja, achteraf gezien was dat misschien wel beter geweest. De 2e keer is de instructeur ook niet meegegaan, maar dat was zo'n lieve leuke vrouw (de examinator dan), dat vergeet ik echt nooit meer. Beetje zo'n hippie dame was het. Hippie-mensen zijn toch wel de coolste mensen op aarde.quote:Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, wat een smeerlap. Mischien is eht daarom maar goed dat je instructeur meestal gewoon meerijdt.
Haha, zeker als je vorige examinator zo'n as wasquote:Op zondag 6 december 2009 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien was dat misschien wel beter geweest. De 2e keer is de instructeur ook niet meegegaan, maar dat was zo'n lieve leuke vrouw, dat vergeet ik echt nooit meer. Beetje zo'n hippie dame was het. Hippie-mensen zijn toch wel de coolste mensen op aarde.
Hoe laat moet je rijden?quote:Op zondag 6 december 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Het CBR zit nu trouwens bij het neptunus sportcomplex in Noord ergens, het schijnt een moeilijkere locatie dan die aan de gordelweg te zijn. Maar ach, ik heb dat stuk nu toch al redelijk vaak gereden en het valt wel mee.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, zeker als je vorige examinator zo'n as was
Ik had een oude jeugdvriend van m'n rij-instructeur (laat net zo goed mensen zakken bij hem hoor) en die twee gingen praten over vroeger enzo, mijn instructeur was echt hard bezig om geen pijnlijke stiltes te laten vallen enzo, beetje grapjes enzo, dat rijdt toch wel chiller. Had hem 1x af laten slaan, dus viel mee
Half twaalf, het laatste examen voor de middagpauze volgens mij. Het schijnt dan wel relatief rustig te zijn op de weg.quote:
Je moet idd dat kijken echt verkopen, overdreven doen, zelfs als je denkt dat je een mongool bent, gewoon doenquote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zo zeer een probleem als je een fout maakt, maar het gaat erom hoe je er mee omgaat. Als je in paniek raakt en gevaarlijke dingen gaat doen slaag je niet, maar als je gewoon rustig een oplossing zoekt heb je nog wel een kans.
Het probleem is alleen als ze vinden dat je niet intensief genoeg in de spiegels kijkt of iets dergelijks, dat lijkt me altijd een beetje subjectief.
Soms zijn de examinatoren ook wat onduidelijk (zeggen bijvoorbeeld heel laat wanneer je welke afslag moet nemen).quote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zo zeer een probleem als je een fout maakt, maar het gaat erom hoe je er mee omgaat. Als je in paniek raakt en gevaarlijke dingen gaat doen slaag je niet, maar als je gewoon rustig een oplossing zoekt heb je nog wel een kans.
Het probleem is alleen als ze vinden dat je niet intensief genoeg in de spiegels kijkt of iets dergelijks, dat lijkt me altijd een beetje subjectief.
Ja, dat is nogal storend, want dan moet ik wat gehaaster reageren en maak ik waarschijnlijk sneller een domme fout.quote:Op zondag 6 december 2009 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Soms zijn de examinatoren ook wat onduidelijk (zeggen bijvoorbeeld heel laat wanneer je welke afslag moet nemen).
Hoezo een "internationaal rijbewijs"?quote:Op zondag 6 december 2009 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vond het trouwens best apart dat je op een kruispunt gewoon een rondje mag rijden om de omkeeropdracht te doen. Ik probeer altijd een uitrit/parkeerplaats of zo te gebruiken.
Ach ja, ik móét het gewoon halen woensdag... Dan meteen de dag erna met spoed een rijbewijs aanvragen en zodra ik hem heb een internationaal rijbewijs ophalen zodat ik tijdens de Kerst alvast een beetje kan gaan rijden.
Zodat ie marklui kan overrijden in Egypte met zijn Westerse patserbak, de elitaire balquote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo een "internationaal rijbewijs"?
Heb ik nodig om in Egypte te kunnen rijden. Kun je als het goed is bij de ANWB halen voor 15 euro ofzo, het is gewoon een papiertje waar ze je pasfoto op nieten waar in een stuk of 10 talen op staat dat dit een geldig rijbewijs is.quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo een "internationaal rijbewijs"?
Dat kan ie toch ook doen met z'n normale rijbewijs. In Marokko kijken ze daar iig echt niet naar.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat ie marklui kan overrijden in Egypte met zijn Westerse patserbak, de elitaire bal
Niet haten, vriend:quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat ie marklui kan overrijden in Egypte met zijn Westerse patserbak, de elitaire bal
In Egypte blijkbaar wel, mijn vader had moest er zelfs een uit Nederland toegestuurd krijgen voordat hij daar mocht rijden.quote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan ie toch ook doen met z'n normale rijbewijs. In Marokko kijken ze daar iig echt niet naar.
Komt waarschijnlijk omdat in Marokko er behoorlijk veel "Europees verkeer" is. Dat zal het iig wel verklaren.quote:Op zondag 6 december 2009 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Egypte blijkbaar wel, mijn vader had moest er zelfs een uit Nederland toegestuurd krijgen voordat hij daar mocht rijden.
Ja, en ik denk dat Egypte veel bureaucratischer is. Daar komt nog veel corrupte politie bij, dus ik neem maar gewoon het zekere voor het onzekerequote:Op zondag 6 december 2009 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat in Marokko er behoorlijk veel "Europees verkeer" is. Dat zal het iig wel verklaren.
Nou, bureaucratie en corruptie is niet onbekend in Marokko hoorquote:Op zondag 6 december 2009 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat Egypte veel bureaucratischer is. Daar komt nog veel corrupte politie bij, dus ik neem maar gewoon het zekere voor het onzekere.
Maar toch, volgens mij is Egypte nog wel een graadje erger, hoor. Trouwens, op alle websites waar ik het heb opgezocht stond dat je in Egypte een Internationaal rijbewijs nodig hebt, dus ik doe het maar gewoonquote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, bureaucratie en corruptie is niet onbekend in Marokko hoor
Lekker in de expat buurt met security en alles?quote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet haten, vriend:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voornamelijk in onze wijk ga rondcrossen, naar de stad laat ik wel doen.
Mwah, wij wonen in een wijk net buiten Cairo. Binnen Cairo had ook gekund, maar dan word je gewoon gek van de drukte, extreme smog en gore teringbende overal. Wat ik wel grappig vind is dat de gemiddelde expat daar in dezelfde huizen woont als de aller-allerrijksten van Cairo, maar dan met een kleine familie terwijl dei egyptenaren met z'n vijftienen in eenzelfde soort huis wonenquote:Op zondag 6 december 2009 13:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker in de expat buurt met security en alles?
Alsof jullie geen centjes hebben met je pa in de olie-businessquote:Op zondag 6 december 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, wij wonen in een wijk net buiten Cairo. Binnen Cairo had ook gekund, maar dan word je gewoon gek van de drukte, extreme smog en gore teringbende overal. Wat ik wel grappig vind is dat de gemiddelde expat daar in dezelfde huizen woont als de aller-allerrijksten van Cairo, maar dan met een kleine familie terwijl dei egyptenaren met z'n vijftienen in eenzelfde soort huis wonen. Een kennis van ons is de buurman van een of andere beroemde Egyptische filmster
.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof jullie geen centjes hebben met je pa in de olie-business![]()
Maar ja, ik zou ook niet in de binnenstad willen wonen nee, veel te hectisch enzo
Je moet wat met je geldquote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, nog lang geen miljonair of zo. en dat zijn veel van die Egyptische buurmannen wel, alleen weten zij niet met hun geld om te gaan (verspillen het aan dure auto's, speeltjes voor de kinderen en andere dure shit om hun rijkdom te laten zien).
Ah joh, beetje vliegen, beetje stof, dat schuurt de maagquote:Op zondag 6 december 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Geïmporteerde dingen zijn erg duur, auto's ook. Voor de rest is alles wel een stuk goedkoper, maar dingen als lekker vers vlees zijn niet echt goed verkrijgbaar.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
DankjewelDat je dat zomaar spontaan weet
![]()
Stukje taart?
Alsof iedereen alles onthoudtquote:Op zondag 6 december 2009 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehehe had je eergisteren verteld?![]()
Ligt eraan wat voor taart..
dat is zo lekker hequote:Op zondag 6 december 2009 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof iedereen alles onthoudt
Boerenappeltaart, met van die grote stukken appel![]()
Ik ben 100% Nederlander en hang hier gewoon rond, dus dan mag jij zekerquote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef alida69 het volgende:
Ben geen marokaanse, maar nederlandse die in marokko woont. Ben ik hier dan ook welkom? Heb namelijk een paar vraagjes over marokko en jullie kunnen me misschien verderhelpen.
Mischien vindt hij je een anorexiapatientje.quote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging net pepernoten halen beneden. M'n pa vroeg weet je hoeveel zakken pepernoten ik heb gekocht? Ik zei zeven ofzo? Hij zei nee negen. Ik word vetgemest!
Dikkertje Dapquote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging net pepernoten halen beneden. M'n pa vroeg weet je hoeveel zakken pepernoten ik heb gekocht? Ik zei zeven ofzo? Hij zei nee negen. Ik word vetgemest!
Nee.quote:Op zondag 6 december 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien vindt hij je een anorexiapatientje.
Kijk naar je zelf, vieze reuze dikzak.quote:Op zondag 6 december 2009 16:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dikkertje Dap
Rolde van de trap
De hele dag van zeven tot zeven
Hoe kan je appeltaart nou weer niet lekker vinden!?quote:Op zondag 6 december 2009 16:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, die vraag stel ik dus aan jou.
M'n zusje lust het niet.quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kan je appeltaart nou weer niet lekker vinden!?
Kan niet, m'n buik zit in de wegquote:Op zondag 6 december 2009 16:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kijk naar je zelf, vieze reuze dikzak.
Alsof je trots moet zijn op enorm grote borstspieren.quote:Op zondag 6 december 2009 16:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik had het over mijn perfecte borstspieren![]()
Wat een walgelijk woord is dat
Die zijn dan ook niet perfectquote:Op zondag 6 december 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je trots moet zijn op enorm grote borstspieren.
Uh, ja. THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 6 december 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je trots moet zijn op enorm grote borstspieren.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uh, ja. THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft nog een mooie baard ook, perfect voor bilmiyorum.quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vindt ze vast wel ok
Marokkaanse18 zou ook geen nee zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mooie baard ook, perfect voor bilmiyorem.
Hoi hoi, aangenaam alida.quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef alida69 het volgende:
Ah fijn, bedankt. Ik woon hier nu bijna 9 maand en ben op zoek naar plekken waar ik nederlandse producten kan kopen. Hier in Fes is er niet veel te krijgen, behalve kaas.
Zijn er steden waar wel nederlandse winkels of winkels die nederlandse producten in hun assortiment hebben?
Verder zoek ik een winkel waar ik kerstspullen kan kopen. Is er iemand die tips voor me heeft??
Alvast bedankt
quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zo ..ik keek net Expeditie Robinson en wat zit daar een mooie oudere man in zeg
Niemand onder de 20 maakt bij jou meer kansquote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zo ..ik keek net Expeditie Robinson en wat zit daar een mooie oudere man in zeg
Je hoeft niet af te tellen totdat je je weer kan scheren hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog iets van 65 uur~~~~~~`111111!!!111111
Nee, ik tel af voor mijn rijexamenquote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoeft niet af te tellen totdat je je weer kan scheren hoorAls je nou een oude man was
![]()
Stel je gerust, het heeft niets te maken met je rijgedrag, alleen met de examinatorquote:Op zondag 6 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik tel af voor mijn rijexamen.
Als ik een man krijg ga ik flippen, ik EIS een hippiedame.quote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stel je gerust, het heeft niets te maken met je rijgedrag, alleen met de examinator
Eerste keer in Rotterdam. Van de zomer een (gefaalde) spoedopleiding in Assen gedaanquote:
QFTquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stel je gerust, het heeft niets te maken met je rijgedrag, alleen met de examinator
DISCRIMINATIEEquote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook last van gehad? Wat deed jij eigenlijk verkeerd tijdens je examen?
Hij zag je naam staan en dacht: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!"quote:Op zondag 6 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
DISCRIMINATIEE![]()
Nou ja eerste keer was het mijn eigen schuld, maar de laatste keer vond ik het zeer onterecht. Klein dingetje uitvergroot.
Details, details!!!111quote:Op zondag 6 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
DISCRIMINATIEE![]()
Nou ja eerste keer was het mijn eigen schuld, maar de laatste keer vond ik het zeer onterecht. Klein dingetje uitvergroot.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij zag je naam staan en dacht: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!"
Alleen als het een Noord Afrikaanse of Turkse allochtoon is, lijkt mequote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef IHVK het volgende:
Als het een allochtoon is moet je over je tijd in Oman en Egypte vertellen. Als het een autochtoon is houd je je mond erover.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niemand onder de 20 maakt bij jou meer kans
volgens mij kost het examen zelf trouwens maar iets van 95 euro en doet je rijschool er nog een hoop bovenop.quote:
dus moest hij op de rem trappen, of gaf je hem gewoon geen voorrang? Hier in Rotterdam zijn wel veel zwaar onoverzichtelijke kruispunten waar je al bijna op het kruispunt zit voor je kan zien of er iets aankomtquote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef IHVK het volgende:
Eerste keer zag ik een auto niet aankomen van rechts, dat is gewoon een harde faalactie.En de uitrit overslaan op de snelweg is ook een faal actie.
Die laatste keer was het iets van ja je rijdt een beetje onzeker, tenminste zo komt het op mij over dus je krijgt hem niet.
En hij ging voor we weg konden gaan eerst even een half uur uitgebreid bellen met iemand en vervolgens geen excuses aangeboden ofzo. Een hele droge man dus.
rem ingreep.quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dus moest hij op de rem trappen, of gaf je hem gewoon geen voorrang? Hier in Rotterdam zijn wel veel zwaar onoverzichtelijke kruispunten waar je al bijna op het kruispunt zit voor je kan zien of er iets aankomt. Super irritant, maar ja, je moet daar dus gewoon langzaam rijden.
Je moet trouwens bij Wolf gaan lessen, bevalt me erg goed daar.
Nou ja, ik zat eerst bij tempo en daar had ik een wijf dat mij zelfs weigerde bepaalde handelingen uit te leggen en steeds zei van: 'ja, dat moet je gewoon weten, hoe kan het nou weer zijn dat je dat niet weet'?'quote:Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
rem ingreep.
Ja wat bevalt je goed? Geeft hij goed les? Is het betaalbaar?
Komt bijna op hetzelfde neerquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou dat is niet waar. Iemand moet er alleen wel ouder uitzien dan 20 hahah
Racist.quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou dat is niet waar. Iemand moet er alleen wel ouder uitzien dan 20 hahah
Ik betaalde 65 eu per 1,5 uur, tikt ook aardig aanquote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat eerst bij tempo en daar had ik een wijf dat mij zelfs weigerde bepaalde handelingen uit te leggen en steeds zei van: 'ja, dat moet je gewoon weten, hoe kan het nou weer zijn dat je dat niet weet'?'. Daar was ik dus gauw klaar mee. Toen naar Wolf gegaan en een superchille kerel, waar je normaal mee kan praten, alles goed uitlegt en ze rijden ook nog eens redelijk nieuwe auto's.
Wel redelijk duur, 39 per 50 minuten), maar ik vind dat het wel waard eerlijk gezegd.
Nou ja, minder dan ik dus.quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik betaalde 65 eu per 1,5 uur, tikt ook aardig aan
quote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt bijna op hetzelfde neer
Het gaat toch om het innerlijk? Toch?
Inflatiequote:Op zondag 6 december 2009 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik betaalde destijds 50 euro per 100 minuten.
In 1970 of zoquote:Op zondag 6 december 2009 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn pa betaalde destijds 5 gulden ofzo.
Moet z'n baardje ook langer zijn?quote:Op zondag 6 december 2009 20:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Dat meen ik ook echt..maar het is wel fijn als een (jonge)man er ook mannelijk uitziet..![]()
Met zo een baardje..en breder en langer dan ik iig haha
lol.quote:Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet z'n baardje ook langer zijn?![]()
Nee, maar jij was toch zo'n petite meisje, zo moeilijk is het niet om iemand te vinden die breder is
Je vader was een hippiequote:
Lengte?quote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol.
Best wel ja..![]()
Maar sommige mannen zijn ook echt...ja dun/mager
Als ik mij niet scheer wel.quote:Op zondag 6 december 2009 20:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij een baardje?![]()
Oke ik stop
quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vader was een hippieWat een baas, met zo'nn afrokapsel en bril en een "fuck it" uitstraling
Dat is inderdaad tof, mijn vader was vroeger vet cool. Had zo'n krullend afro en hippiebroekenquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
, ook leuk om de foto's van toen terug te zien, met die brede broekspijpen en bakkenbaarden enzo.
Een vriend van me is wat tengerder gebouwd, maar mijn ervaring is (ook al niet representatief) dat zij geniale humor hebben. Hij zegt niet zoveel, maar als ie wat zegt is die opmerking zo raak dat de klas stil valt, kijkt en dan ontploft in lachenquote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol.
Best wel ja..![]()
Maar sommige mannen zijn ook echt...ja dun/mager
Ik denk dat ze dat op m'n werk niet leuk zullen vinden.quote:Op zondag 6 december 2009 20:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet je doen joh..jezelf niet scheren.
Je kan toch zo'n nette stoppelbaard hebben, of is dat veel werk/ook onacceptabelquote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat op m'n werk niet leuk zullen vinden.
Ga gewaden dragen en leg dan een tas met een wekker erin neer en ren keihard wegquote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het weer bijhouden enzo.quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan toch zo'n nette stoppelbaard hebben, of is dat veel werk?
Ja iemands bouw en humor hebben echt veel met elkaar te makenquote:Op zondag 6 december 2009 20:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een vriend van me is wat tengerder gebouwd, maar mijn ervaring is (ook al niet representatief) dat zij geniale humor hebben. Hij zegt niet zoveel, maar als ie wat zegt is die opmerking zo raak dat de klas stil valt, kijkt en dan ontploft in lachen
Marokkaanse18 heeft gewoon te veel eisenquote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het weer bijhouden enzo.
Klopt, maar ik heb ook veel eisen. Dus we moeten een compromis sluiten.quote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marokkaanse18 heeft gewoon te veel eisen.
Met een baardje is toch niks mis? Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het niet representatief wasquote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja iemands bouw en humor hebben echt veel met elkaar te maken![]()
Neuh..1.68quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dacht 1.60?
Ik zou maar geen hakken meer raken, straks haal je m'n nek nog
Ik heb een juridische functie bij een overheidsinstantie. Ik zal niet in details treden.quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met een baardje is toch niks mis? Wat voor werk doe je?
Inderdaad, gewoon hard to get spelen, dan valt ze straks voor je als een blok.quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook veel eisen. Dus we moeten een compromis sluiten.
Ja, en daar willen we allemaal aan voldoen om haar te regelenquote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Betaalt het een beetje goed, zijnde zo'n afgestudeerd rechtenstudentje?quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb een juridische functie bij een overheidsinstantie. Ik zal niet in details treden.
Ligt eraan waar je terecht komt he. Tis natuurlijk een enorm breed beroep. Bij de overheid zal je minder verdienen dan in de advocatuur of in het bedrijfsleven. Maar de startsalarissen zijn wel hoger, bovendien werk je 36 uur (en is het een regelmatige baan).quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Betaalt het een beetje goed, zijnde zo'n afgestudeerd rechtenstudentje?
Ambtenaar, dat wordt nooit zoveel als je papaquote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Betaalt het een beetje goed, zijnde zo'n afgestudeerd rechtenstudentje?
quote:Op zondag 6 december 2009 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het niet representatief wasMaar ken dus wel 3 mensen waar het zo is en moest eraan denken
Ah, dus het bevalt wel? Volgens mij ben je bij de overheid ook wat zekerder als het op de lange termijn aankomt.quote:Op zondag 6 december 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je terecht komt he. Tis natuurlijk een enorm breed beroep. Bij de overheid zal je minder verdienen dan bij de advocatuur of in het bedrijfsleven. Maar de startsalarissen zijn wel hoger, bovendien werk je 36 uur (en is het een regelmatige baan).
quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb een juridische functie bij een overheidsinstantie. Ik zal niet in details treden.
Nou ja, naast de talloze juridische functies, kan je ook adviseur worden of beleidsmedewerker.quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
Wat kan je ermee doen?
(los van de bekende dingen)
Criminelen de bajes insmijten.quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
Wat kan je ermee doen?
(los van de bekende dingen)
Oke, ik voel me een BEETJE gepest..quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, en daar willen we allemaal aan voldoen om haar te regelen![]()
![]()
Zeker zeker. Hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden ook.quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, dus het bevalt wel? Volgens mij ben je bij de overheid ook wat zekerder als het op de lange termijn aankomt.
Goed argument, zo kom je er wel als advocate.quote:
cool.quote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, naast de talloze juridische functies, kan je ook adviseur worden of beleidsmedewerker.
Je bent toch niet meteen zo'n luie ambtenaar geworden? Dat ambtenarencultuurtje is wel een beetje om van te kotsenquote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden ook.
De studie zelf is inderdaad droog en saai, daarom moet je medestudenten zien te vinden waarmee je alsnog lol kan hebben tijdens de studiequote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
cool.
Mijn leek de studie zelf een beetje droog en saai, daarom is het het niet geworden. Wat vond jij van de studie?
"Zei U iets? Ik keek naar uw baardjequote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed argument, zo kom je er wel als advocate.
Rechter: "Mevrouw marokkaanse18, wat heeft u hierop te zeggen?"
Jij: "Blablaaaaa"
Rechter: "![]()
"
Je bent gewoon jaloers. Geld verdienen met niets doen owned!quote:Op zondag 6 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent toch niet meteen zo'n luie ambtenaar geworden? Dat ambtenarencultuurtje is wel een beetje om van te kotsen.
Dat dacht ik nou ook alquote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed argument, zo kom je er wel als advocate.
Rechter: "Mevrouw marokkaanse18, wat heeft u hierop te zeggen?"
Jij: "Blablaaaaa"
Rechter: "![]()
"
Is toch openbaar of niet?quote:Op zondag 6 december 2009 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoeveel verdienen jullie? Dat is onbeleefd om te vragen he.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook al.
Wie zegt dat ik advocate wil worden joh
Marokkaanse jongens zijn best lang hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
, is lang hoor (voor een Marokkaan
).
Ik ben ongeveer 4 hele centimers langer dan jij, dus eigenlijk mag ik je niks verwijtenquote:Op zondag 6 december 2009 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
, is lang hoor (voor een Marokkaan
).
Nope, 74 KGquote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is langer dan ik ben dus ja![]()
Je bent toch niet skinny he..ik wil me niet dik voelen
Wilde eigenlijk weten hoeveel Mutant01 verdient, maar hij is oud enzo, dan is het onbeleefd om te vragen.quote:
Nou, als ik in Marokko rondloop, dan voel ik me altijd zo groot en lang. Kom ik in Nederland, dan ben ik een dwerg.quote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens zijn best lang hoor.
Ben nooit in Marokko geweest, daarom praat ik over Marokkanen in Nederland en die vind ik best lang.quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, als ik in Marokko rondloop, dan voel ik me altijd zo groot en lang. Kom ik in Nederland, dan ben ik een dwerg.
Volgens mij zijn mensen die in Nederland opgegroeid zijn over het algemeen ook langer dan in andere landen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, als ik in Marokko rondloop, dan voel ik me altijd zo groot en lang. Kom ik in Nederland, dan ben ik een dwerg.
Nou, met 0 jaar werkervaring (in principe mijn eerste "echte fulltime baan") verdien ik momenteel iets van 2500 bruto.quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk weten hoeveel Mutant01 verdient, maar hij is oud enzo, dan is het onbeleefd om te vragen.
Klopt, zal wel aan het voedsel liggen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen die in Nederland opgegroeid zijn over het algemeen ook langer dan in andere landen.
Dat is toch érg netjes voor je eerste baan?quote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, met 0 jaar werkervaring (in principe mijn eerste "echte fulltime baan") verdien ik momenteel iets van 2500 bruto.
Best relaxed ja, maar vooral het plaatje erom heenquote:Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is toch érg netjes voor je eerste baan?
Hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, met 0 jaar werkervaring (in principe mijn eerste "echte fulltime baan") verdien ik momenteel iets van 2500 bruto.
Niet altijd. Ik ben kleiner dan m'n oma's, die in Turkije zijn opgegroeid. Ik ben kleiner dan het gemiddelde van m'n ouders.quote:Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zal wel aan het voedsel liggen.
huh?quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Best relaxed ja, maar vooral het plaatje erom heen
Ik kan straks iets van 3200 als maximaal startloon vangen, maar dan mag ik heel wat uurtjes meer werken:
Je bent van de melkboerquote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik ben kleiner dan m'n oma's, die in Turkije zijn opgegroeid. Ik ben kleiner dan het gemiddelde van m'n ouders.
3200 startloon, de tering.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan straks iets van 3200 als maximaal startloon vangen, maar dan mag ik heel wat uurtjes meer werken:
Als wat?quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
24 en ja een bachelor = HBO (zit vaak iets lager qua startsalaris dan WO - master). Scheelt niet heel veel hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu?
wat ik nog steeds niet snap: is het belangrijk om een master te halen? Is het verschil tussen het salaris van iemand met master en zonder master groot?
Als fiscalist.quote:
Heb jij master gedaan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
24 en ja een bachelor = HBO (zit vaak iets lager qua startsalaris dan WO - master). Scheelt niet heel veel hoor.
Bachelor=HBO?quote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
24 en ja een bachelor = HBO (zit vaak iets lager qua startsalaris dan WO - master). Scheelt niet heel veel hoor.
Oh jij doet fiscaal recht? Pittig..quote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als fiscalist.
Maar dat is waarschijnlijk bij een van de Big Four kantoren en die hebben nou niet bepaald een chille work-life balance
Ja, ik heb een master gedaan. Bedenk wel dat je met een HBO diploma (bachelor) niet direct een master kan doen. Dan moet je een schakeljaar volgen op universitair niveau.quote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb jij master gedaan?
Wtf.. dus ik had als ik alleen bachelor uni wil doen net zo goed havo - hbo kunnen doen?
Jep, min of meer wel ja. Tegenwoordig geven ze bachelor-diploma's uit.quote:
Ja, maar als ik geen master wil doen, had ik net zo goed havo en dan hbo kunnen doen, toch?quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een master gedaan. Bedenk wel dat je met een HBO diploma (bachelor) niet direct een master kan doen. Dan moet je een schakeljaar volgen op universitair niveau.
Niet echt nee, maar waarom ga je geen master doen? Dat is maar 1 jaar extra.quote:Op zondag 6 december 2009 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar als ik geen master wil doen, had ik net zo goed havo en dan hbo kunnen doen, toch?
Nu doe ik vwo en dan uni bachelor.
Als je geen master gaat doen, maakt het dus niets uit?
1e jaar is normaal recht hoor. En pittig, 8 uur per week als rooster nu, schaam me doodquote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh jij doet fiscaal recht? Pittig..![]()
Oh stom.
O, ik begreep het verkeerd. Jij hebt een HBO-bachelor gedaan, ik dacht dat je zei dat je alleen bachelors op HBO-niveau kon doenquote:Op zondag 6 december 2009 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, min of meer wel ja. Tegenwoordig geven ze bachelor-diploma's uit.
Nee, ik heb geen HBO bachelor gedaan.quote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik begreep het verkeerd. Jij hebt een HBO-bachelor gedaan, ik dacht dat je zei dat je alleen bachelors op HBO-niveau kon doen.
Jij zegt net dat het in salaris niet zo heel veel scheelt. Dan studeer ik 1 jaar extra, voor een klein verschil, toch?quote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar waarom ga je geen master doen? Dat is maar 1 jaar extra.
Word huisvrouw.quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik word helemaal gek door al dat gepraat over school..dan bedenk ik me wat ik nog allemaal moet doen![]()
Zo weet je wat me ook vreselijk lijkt later..dat als je thuis komt van je werk..en dan moet je alsnog dingen voor je werk gaan doen![]()
Als ik thuis kom wil ik dat t KLAAR is. Dan wil ik er echt niet meer aan denken of wat dan ook
Qua startsalaris ja. Maar dat loopt natuurlijk wel door. Je moet niet alleen naar het startsalaris kijken. Bovendien is het zo dat (in het recht) je een specifieke master moet doen om togaberoepen uit te kunnen oefenen. Ik kan als ik nu wil advocaat worden bijv.quote:Op zondag 6 december 2009 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij zegt net dat het in salaris niet zo heel veel scheelt. Dan studeer ik 1 jaar extra, voor een klein verschil, toch?
ARBEIT MACHT FREI!!1111!!1quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik word helemaal gek door al dat gepraat over school..dan bedenk ik me wat ik nog allemaal moet doen![]()
Zo weet je wat me ook vreselijk lijkt later..dat als je thuis komt van je werk..en dan moet je alsnog dingen voor je werk gaan doen![]()
Als ik thuis kom wil ik dat t KLAAR is. Dan wil ik er echt niet meer aan denken of wat dan ook
Precies, dat is ook waarom ik niet voor de advocatuur heb gekozen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Arresten lezenquote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoeveel scheelt het dan (ongeveer) als het oploopt? Is het het echt waard om een master te doen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Qua startsalaris ja. Maar dat loopt natuurlijk wel door. Je moet niet alleen naar het startsalaris kijken. Bovendien is het zo dat (in het recht) je een specifieke master moet doen om togaberoepen uit te kunnen oefenen. Ik kan als ik nu wil advocaat worden bijv.
Ik blijf sowieso thuis als ik kinderen krijg..hehe als ik dit tegen mama vertel wordt ze boos, dan hoor ik ''heb ik daarvoor je studie betaald? zodat jij later thuis kan zitten?''quote:
Geef maar toe, je bent gewoon luiquote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso thuis als ik kinderen krijg..hehe als ik dit tegen mama vertel wordt ze boos, dan hoor ik ''heb ik daarvoor je studie betaald? zodat jij later thuis kan zitten?''
Ja
Ik zeg altijd anne ik blijf gewoon thuis hoor als ik kinderen heb.quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso thuis als ik kinderen krijg..hehe als ik dit tegen mama vertel wordt ze boos, dan hoor ik ''heb ik daarvoor je studie betaald? zodat jij later thuis kan zitten?''
Ja
Ja dat kan ik echt niet aan. Ik wil me niet aanstellen..maar ik ben een streskipjequote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat is ook waarom ik niet voor de advocatuur heb gekozen.
Ja, maar dat is ook een betere reden dan: Man werkt, vrouw strijkt en kookt, ook al zijn er geen kinderen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja
Nee, tuurlijk niet. Dan voel ik me weer dom, studie zou ik niet alleen afmaken om veel te werken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan had je lekker VMBO moeten en moeten chillen met een baantje van 20 uur per week
Inderdaad.quote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook een betere reden dan: Man werkt, vrouw strijkt en kookt, ook al zijn er geen kinderen.
Mensen die kinderen nemen en vervolgens ze 24/7 dumpen bij creche en kinderopvang
Wat zal jij dan slecht slapen voor een gemiddeld hoorcollege/werkgroepquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik echt niet aan. Ik wil me niet aanstellen..maar ik ben een streskipjedan kan ik gewoon 's nachts niet slapen als ik me niet goed of helemaal niet heb voorbereid.
Zelfontplooiingquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan voel ik me weer dom, studie zou ik niet alleen afmaken om veel te werken.
Net of een huisvrouw niks doet?quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent gewoon lui.
Nou ja, het begin scheelt al ongeveer 200 euro bruto per maand. Ten tweede is de master ook leuk voor je CV en beroepsperspectieven (kijk maar naar vacatures, niemand vraagt om een universitaire bachelor, wel om een volledig voltooide universitaire opleiding - dat is dus bachelor + master). Volgens mij beschouwd zelfs de IB groep de universitaire bachelor niet als volwaardig afgeronde opleiding (moet je weer je stufi terugbetalen).quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt het dan (ongeveer) als het oploopt? Is het het echt waard om een master te doen?
Hoeveel jaar heb jij gestudeerd en moet je nu nog bijleren als je advocaat wil worden?
Ik moet voor morgen ook nog 4 hoofdstukken lezen en opdrachten makenquote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zal jij dan slecht slapen voor een gemiddeld hoorcollege/werkgroep
Ja, zoiets. Mensen kijken me raar aan als ik zeg dat ik liever zo min mogelijk werk later. "waarvoor doe je nu dan vwo, ga mbo ofzo doen!"quote:
Hoorcollege valt wel mee..maar voor werkgroepen/vaardighedengroepen wil ik wel altijd voorbereid zijn..maar ik ben het bijna nooitquote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zal jij dan slecht slapen voor een gemiddeld hoorcollege/werkgroep
In dat geval zou ik ook werken. Met weinig kinderen wil ik in het begin ook nog wel werken, maar met meer kinderen gaat dat lastig.quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of een huisvrouw niks doet?![]()
En ik vind werken inderdaad niet leuk..omdat ik daar de kriebels van krijg hehe. Ik wil niks fout doen![]()
Maar ik zal, als er nog geen kinderen zijn, zeker gaan werken hoor. Ik ga toch niet thuiszitten terwijl mijn man 40 uur per week werkt. Dat is gewoon nasty.
Luie mensen zijn toch ook nasty? Maar ik geef je groot gelijk hoor, ik haat van die mensen die hun kinderen een paar uurtjes per dag zien en ze de rest van de tijd ergens in een opvang dumpenquote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of een huisvrouw niks doet?![]()
En ik vind werken inderdaad niet leuk..omdat ik daar de kriebels van krijg hehe. Ik wil niks fout doen![]()
Maar ik zal, als er nog geen kinderen zijn, zeker gaan werken hoor. Ik ga toch niet thuiszitten terwijl mijn man 40 uur per week werkt. Dat is gewoon nasty.
Met één kind gaat het toch ook al best lastig? Waar wil je je kind laten als je gaat werken? No way dat ik mijn kind aan een vreemde vertrouw..quote:Op zondag 6 december 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook werken. Met weinig kinderen wil ik in het begin ook nog wel werken, maar met meer kinderen gaat dat lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |