Deze berscherming was zo fout, dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bilmiyorem waardeert mijn bescherming nooit.
huilende dikzakquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
$^@^@#^#%%$@# geen pepernoten kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar is die zand.. ofzo, waar kan ik dat filmpje vinden?
Het is dan ook 5 december sjaak, had je 3 dagen eerder moeten doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
$^@^@#^#%%$@# geen pepernoten kunnen vinden.
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoietsquote:
jwtzelluf, die turkje is niet te vertrouwen, mang, maar tog had hij tantoe gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:
Ik zei nog tegen deze boy. maar hij gelooft niet.
Je moet even afbeeldingslocatie kopieren van vorige OP en die als afbeelding plakken in Op. Linkje erbij, klaar. Het is geen Turkentopicquote:
Het klinkt bekend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoiets
Was het niet je buurjongen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoiets
Niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet even afbeeldingslocatie kopieren van vorige OP en die als afbeelding plakken in Op. Linkje erbij, klaar. Het is geen Turkentopic
dieeeeeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het klinkt bekend.
Of het is een typisch grapje die mijn broertje zou maken.
Nee, echt een flimpje op internet, volgens mij ook op tv geweest. Kan het alleen niet terugvinden.quote:
Het is zo'n baas die echte.quote:
Jostiband voor Sinterklaas!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, dat programma nu heet 'de josti's'???
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:27 schreef Rookert het volgende:
"Nu gaan we jammen"
"Nu gaat het alweer over eten"
Ja.quote:
Met zijn geniale gevatte opmerkingen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Rookert het volgende:
"De kredietcrisis is een welkome afwisseling voor die mensen die veel te dure sinterklaascadeaus vragen! Er zijn wel meer mensen in mij gaan geloven"
Wat een held
Dit is dan weer jammer.quote:34ytrhtrghrf (6 days ago) Show Hide
0
Marked as spam
Reply
ben blij dat geert wilders er is!!!!!!!!!!!!
Godverdomme nog aan toe zeg, wat een ontzettend kutkindquote:
bij reacties staat dat ze haar vader had beschuldigd van aanranding, weet niet of het waar isquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Godverdomme nog aan toe zeg, wat een ontzettend kutkind.
Filmpje had ik ook al eens gezien, maar toch... WTF.
Wat had ze (of haar vader) eigenlijk gedaan?
Zeker, onvervangbaar gewoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met zijn geniale gevatte opmerkingen.
Volgens mij had ze gelogen dat haar vader haar had misbruikt ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Godverdomme nog aan toe zeg, wat een ontzettend kutkind.
Filmpje had ik ook al eens gezien, maar toch... WTF.
Wat had ze (of haar vader) eigenlijk gedaan?
Ik begrijp het iegenlijk sowieso niet, haar vader is door haar leugens naar de gevangenis gegaan, blijkbaar haat ze hem, maar toch mag die juf het niet over haar vader hebben en is ze een 'kankerhoer'quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij reacties staat dat ze haar vader had beschuldigd van aanranding, weet niet of het waar is
Wat een ongelooflijk kutkind. Ben benieuwd wat voor ouders erachter zitten, maar nu wil haar opsluitenquote:
Trouwens, het is een kind he, dus ze kopieert gewoon een bepaald gedrag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het iegenlijk sowieso niet, haar vader is door haar leugens naar de gevangenis gegaan, blijkbaar haat ze hem, maar toch mag die juf het niet over haar vader hebben en is ze een 'kankerhoer'.
Volgens mij is het gewoon een typisch voorbeeld van een onhandelbaar kind, zal wel een of andere psychische stoornis hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trouwens, het is een kind he, dus ze kopieert gewoon een bepaald gedrag.
Vraag me af van waar ze het heeft.
Of ze heeft een stoornis in haar hoofd of hormonen.
Ja prima team die 2quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
Erik van Muiswinkel doet het ook heel goed trouwens.
Jawel, tijd geleden al trouwens, maar blijf het een etter vinden. Kan me voorstellen dat je er niks mee kan als juf, kutkindquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie dit filmpje nog niet eerder gezien?
Mijn eerste reactie was ook geschoktheid, maar na een paar keer wordt het grappig.
Precies het juiste moment om weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja prima team die 2![]()
Nick & Simon![]()
Volendam
Voor dit soort gevallen zouden een paar tikken op de vingers met een ijzeren liniaan mischien wel helpenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel, tijd geleden al trouwens, maar blijf het een etter vinden. Kan me voorstellen dat je er niks mee kan als juf, kutkind
Idd, sinterklaas is het nu ook zat geloof ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies het juiste moment om weg te gaan.
Daar doe je het voor! Heb je ze al namen gegevenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:15 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn oogst.
Ik mocht opeens alle pieten hebben van die chick daar.
Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar ja. Heb er een maandje of 5 over gedaan in totaal en heb 2 x praktijkexamen moeten doen. (Omdat er de eerste keer een instructeur examinator aan mij zat en ik sindsdien een beetje homofobisch ben)quote:Op zondag 6 december 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey mutant01, jij hebt je rijbewijs toch al? Hoe lang heb je er over gedaan en hoe vaak heb je examen moeten doen?
Weet je hoeveel melk ik vroeger heb gedronken?quote:Op zondag 6 december 2009 11:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je maar meer pindakaas moeten eten en melk moeten drinken. Sinds je 12de groei je al niet meer?
Instructeur of examinator? Ik moet woensdag afrijden, ook voor de tweede keer trouwens. De eerste keer was van de zomer in Assen, na een spoedopleiding. Ik denk zelf dat ik er wel klaar voor ben, maar toch ben ik wel redelijk zenuwachtig als er zo'n examinator naast me zit en maak ik wat sneller domme foutjesquote:Op zondag 6 december 2009 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar ja. Heb er een maandje of 5 over gedaan in totaal en heb 2 x praktijkexamen moeten doen. (Omdat er de eerste keer een instructeur aan mij zat en ik sindsdien een beetje homofobisch ben)
Examinator, excuus. Ach imo heeft de persoonlijkheid van de examinator echt teveel invloed op het geheel. Echt, als je een vrolijke dame naast je hebt zitten (zoals ik de 2e keer), die lekker de radio aan zet en over koetjes en kalfjes praat - dan red je het zo. Als het een verzuurde oudere handtastelijke homofiel is, dan ga je snel foutjes maken ja..quote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Instructeur of examinator? Ik moet woensdag afrijden, ook voor de tweede keer trouwens. De eerste keer was van de zomer in Assen, na een spoedopleiding. Ik denk zelf dat ik er wel klaar voor ben, maar toch ben ik wel redelijk zenuwachtig als er zo'n examinator naast me zit en maak ik wat sneller domme foutjes.
quote:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 6 december 2009 11:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gefeliciteerd.
Wordt er daar veel aan Sinterklaas gedaan?M'n vader heeft gister gewoon 7+ zakken pepernoten gehaald.
Nee, instructeur reed niet mee en heb er zelf ook niets verder mee gedaan. (Sterker nog, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het uberhaupt aan iemand vertelquote:Op zondag 6 december 2009 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar WTF, dat lijkt me niet echt acceptabel dat een examinator aan een leerling zit. Was je eigen instructeur er niet bij, en heb je er nog iets aan gedaan?
Ja, dat vertelde mijn instructeur ook. Hij had laatst drie examens met vrouwelijke examinatoren waarvan er bij twee examens er redelijk heftig ingegrepen moest worden door de examinator (aan het stuur getrokken of op de rem getrapt). Bij een vroeg de examinator aan mijn instructeur wat hij zelf dacht, en toen zijn ze allemaal nog geslaagd.quote:Op zondag 6 december 2009 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Examinator, excuus. Ach imo heeft de persoonlijkheid van de examinator echt teveel invloed op het geheel. Echt, als je een vrolijke dame naast je hebt zitten (zoals ik de 2e keer), die lekker de radio aan zet en over koetjes en kalfjes praat - dan red je het zo. Als het een verzuurde oudere handtastelijke homofiel is, dan ga je snel foutjes maken ja..
Wtf gast, dat moet je echt doorgeven! Weet jij veel wie ie nog meer heeft aangerand enzo.quote:Op zondag 6 december 2009 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, instructeur reed niet mee en heb er zelf ook niets verder mee gedaan. (Sterker nog, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het uberhaupt aan iemand vertel). Was wel kut want alles ging perfect (hellingproef, in-parkeren etc).
Bah, wat een smeerlapquote:Op zondag 6 december 2009 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, instructeur reed niet mee en heb er zelf ook niets verder mee gedaan. (Sterker nog, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het uberhaupt aan iemand vertel). Was wel kut want alles ging perfect (hellingproef, in-parkeren etc). Aan het einde moest ik een afslag nemen (en toen deed hij onverwachts z'n hand op mijn bovenbeen) en toen vergat ik in de spiegel te kijken.
Ja, achteraf gezien was dat misschien wel beter geweest. De 2e keer is de instructeur ook niet meegegaan, maar dat was zo'n lieve leuke vrouw (de examinator dan), dat vergeet ik echt nooit meer. Beetje zo'n hippie dame was het. Hippie-mensen zijn toch wel de coolste mensen op aarde.quote:Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, wat een smeerlap. Mischien is eht daarom maar goed dat je instructeur meestal gewoon meerijdt.
Haha, zeker als je vorige examinator zo'n as wasquote:Op zondag 6 december 2009 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien was dat misschien wel beter geweest. De 2e keer is de instructeur ook niet meegegaan, maar dat was zo'n lieve leuke vrouw, dat vergeet ik echt nooit meer. Beetje zo'n hippie dame was het. Hippie-mensen zijn toch wel de coolste mensen op aarde.
Hoe laat moet je rijden?quote:Op zondag 6 december 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Het CBR zit nu trouwens bij het neptunus sportcomplex in Noord ergens, het schijnt een moeilijkere locatie dan die aan de gordelweg te zijn. Maar ach, ik heb dat stuk nu toch al redelijk vaak gereden en het valt wel mee.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, zeker als je vorige examinator zo'n as was
Ik had een oude jeugdvriend van m'n rij-instructeur (laat net zo goed mensen zakken bij hem hoor) en die twee gingen praten over vroeger enzo, mijn instructeur was echt hard bezig om geen pijnlijke stiltes te laten vallen enzo, beetje grapjes enzo, dat rijdt toch wel chiller. Had hem 1x af laten slaan, dus viel mee
Half twaalf, het laatste examen voor de middagpauze volgens mij. Het schijnt dan wel relatief rustig te zijn op de weg.quote:
Je moet idd dat kijken echt verkopen, overdreven doen, zelfs als je denkt dat je een mongool bent, gewoon doenquote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zo zeer een probleem als je een fout maakt, maar het gaat erom hoe je er mee omgaat. Als je in paniek raakt en gevaarlijke dingen gaat doen slaag je niet, maar als je gewoon rustig een oplossing zoekt heb je nog wel een kans.
Het probleem is alleen als ze vinden dat je niet intensief genoeg in de spiegels kijkt of iets dergelijks, dat lijkt me altijd een beetje subjectief.
Soms zijn de examinatoren ook wat onduidelijk (zeggen bijvoorbeeld heel laat wanneer je welke afslag moet nemen).quote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zo zeer een probleem als je een fout maakt, maar het gaat erom hoe je er mee omgaat. Als je in paniek raakt en gevaarlijke dingen gaat doen slaag je niet, maar als je gewoon rustig een oplossing zoekt heb je nog wel een kans.
Het probleem is alleen als ze vinden dat je niet intensief genoeg in de spiegels kijkt of iets dergelijks, dat lijkt me altijd een beetje subjectief.
Ja, dat is nogal storend, want dan moet ik wat gehaaster reageren en maak ik waarschijnlijk sneller een domme fout.quote:Op zondag 6 december 2009 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Soms zijn de examinatoren ook wat onduidelijk (zeggen bijvoorbeeld heel laat wanneer je welke afslag moet nemen).
Hoezo een "internationaal rijbewijs"?quote:Op zondag 6 december 2009 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vond het trouwens best apart dat je op een kruispunt gewoon een rondje mag rijden om de omkeeropdracht te doen. Ik probeer altijd een uitrit/parkeerplaats of zo te gebruiken.
Ach ja, ik móét het gewoon halen woensdag... Dan meteen de dag erna met spoed een rijbewijs aanvragen en zodra ik hem heb een internationaal rijbewijs ophalen zodat ik tijdens de Kerst alvast een beetje kan gaan rijden.
Zodat ie marklui kan overrijden in Egypte met zijn Westerse patserbak, de elitaire balquote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo een "internationaal rijbewijs"?
Heb ik nodig om in Egypte te kunnen rijden. Kun je als het goed is bij de ANWB halen voor 15 euro ofzo, het is gewoon een papiertje waar ze je pasfoto op nieten waar in een stuk of 10 talen op staat dat dit een geldig rijbewijs is.quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo een "internationaal rijbewijs"?
Dat kan ie toch ook doen met z'n normale rijbewijs. In Marokko kijken ze daar iig echt niet naar.quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat ie marklui kan overrijden in Egypte met zijn Westerse patserbak, de elitaire bal
Niet haten, vriend:quote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat ie marklui kan overrijden in Egypte met zijn Westerse patserbak, de elitaire bal
In Egypte blijkbaar wel, mijn vader had moest er zelfs een uit Nederland toegestuurd krijgen voordat hij daar mocht rijden.quote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan ie toch ook doen met z'n normale rijbewijs. In Marokko kijken ze daar iig echt niet naar.
Komt waarschijnlijk omdat in Marokko er behoorlijk veel "Europees verkeer" is. Dat zal het iig wel verklaren.quote:Op zondag 6 december 2009 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Egypte blijkbaar wel, mijn vader had moest er zelfs een uit Nederland toegestuurd krijgen voordat hij daar mocht rijden.
Ja, en ik denk dat Egypte veel bureaucratischer is. Daar komt nog veel corrupte politie bij, dus ik neem maar gewoon het zekere voor het onzekerequote:Op zondag 6 december 2009 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat in Marokko er behoorlijk veel "Europees verkeer" is. Dat zal het iig wel verklaren.
Nou, bureaucratie en corruptie is niet onbekend in Marokko hoorquote:Op zondag 6 december 2009 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat Egypte veel bureaucratischer is. Daar komt nog veel corrupte politie bij, dus ik neem maar gewoon het zekere voor het onzekere.
Maar toch, volgens mij is Egypte nog wel een graadje erger, hoor. Trouwens, op alle websites waar ik het heb opgezocht stond dat je in Egypte een Internationaal rijbewijs nodig hebt, dus ik doe het maar gewoonquote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, bureaucratie en corruptie is niet onbekend in Marokko hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |