SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De demo is nu te downloaden voor de PS3.
Voor de 360 weet ik niet zeker.
Je bent met een tut om de basic moves te leren en daarna speel je het begin level van het spel.
Ik moet zeggen, de actie zit er meteen goed in om de geleerde moves in de praktijk te brengen.
De graphics zien er goed uit al had ik zo nu en dan flikkeringen in beeld.
Iets wat helaas bekend is bij Sega/Sony en alleen voor komt op de PS3.
Ze zijn dit aan het fixes as we speak.
Dit zou klaar moeten zijn voor de launch van het spel.
Filmpjes
Bayonetta official game trailer for PlayStation 3 (PS3), Xbox 360 - 'Weapons & Combos' gameplay [HD]
Bayonetta official game trailer for PlayStation 3 (PS3) and Xbox 360 - Transformations gameplay [HD]
Releasedate: 5 Jan 2010.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Netsplitter op 05-12-2009 17:28:07 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
alleen waar zijn der tieten? Dat eerste plaatje ziet er nogal raar uitquote:Op zondag 6 december 2009 16:49 schreef chibibo het volgende:
Ik had helemaal niks met dit spel, maar sinds het spelen van de demo ben ik helemaal gehyped. Ook wel een beetje vanwege haar billen.
Deel anders je eigen ervaring van het spel ook even met ons.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Koko_Banana het volgende:
Topgame.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef torn_Machina het volgende:
Iemand anders ook al Bayonetta binnen?
Ik heb hem dit weekend voor het eerst op Normal uitgespeeld.
Aan het begin vaak genoeg dood gegaan, maar als je het dodge systeem en Witch Time goed in de vingers krijgt en benut dan kunnen weinig Angels je aanraken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de moeilijkheidsgraad: Ik ben niet zo goed in dit soort games en het schommelde wat voor mij. Het viel zeer goed maar sommige vijanden en bazen waren echt klootzakken. Al bij al zijn 90 % van mijn statues van steen. xD "Hohoho what a day!" Moet daar altijd een beetje om lachen. :p
TL;DR: Ik had grote verwachtingen van deze game want het was van de maker van DMC, Viewtiful Joe en Okami. Maar getver, dit spel heeft mij nog steeds omver geblazen. Heel blij met mijn aankoop! Ik kan mij niet voorstellen dat iemand die DMC leuk vindt dit niet leuk zou vinden.
Op sommige momenten kan het onoverzichtelijk zijn, maar de camera werkt verder ook aardig mee en de meeste vijanden hebben een audio cue als ze gaan aanvallen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef athlonkmf het volgende:
Een nadeel is wel dat het in veel gevallen HEEL onoverzichtelijk is. Dan kan je moeilijk dodgen of de juiste combo's uitvoeren. Vooral bij boss battles...
Tip: tijdens laadscenes kan je oefenen, maar bij de xbox360 gaat het zo snel dat je er misschien 1 combo er uit kan pleuren. Klik dan even op <- (dus niet de start, maar de andere knop), en dan blijf je in practice mode.
je moet idd een (gratis) Xboxlive silver abo hebben voor demosquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb sinds 2 weken of zo een xbox360. Klopt het dat ik zonder xboxlive geen demos kan downloaden en spelen op mijn xbox360 die wel op internet is aangesloten. Ik zou de demo van deze spel willen uitproberen....
Speel de demo maar eens en oordeel zelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit een soort God of War in vrouwen vorm? Ziet er wel nice uit.
Dat vraagt die toch niet? Wel of niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Speel de demo maar eens en oordeel zelf.
Nah, meer een Devil May Cry in vrouwen vorm.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit een soort God of War in vrouwen vorm? Ziet er wel nice uit.
quote:Thanks for ordering from Amazon.co.uk. Your purchase information appears below.
1 "Bayonetta (Xbox 360)"
Video Game; £35.44
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
Evenals chapter 1, zo blijkt nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Rikketik het volgende:
Net de proloog gespeeld. Daaaamn, echt één grote adrenalinekick.
Alfheims kun je altijd weer herspelen hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef Ron.666 het volgende:
Pff heftig spel dat Bayonetta. Ik heb net de tweede Alfheim ontdekt en moet tot de conclusie komen dat dit niet met je basisset aan wapens kunt. Dat betekent de game twee keer uitspelen dus..
De game ziet er wel verdomd lekker uit, ik hou wel van die Japanse stijl, maar ik denk niet dat ik de storyline blijf volgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 16:32:36 ]
Druk anders tijdens het laadscherm even op de select knop.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gespeeld. Ik vind het tot nu toe ook fantastisch. Zoveel afwisseling!
Begin het vechten ook (een beetje) door te krijgen, al blijven de combo's meer ontstaan uit button mashen. Intussen wel shotguns en een zwaard gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Zit gvd vast....Druk je wel snel genoeg? Veel langer dan een seconde of 2 heb je er niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel heeft wel meer van dit soort Quick Time Events waar je snel op een knop moet drukken om een game over te voorkomen.
Ik zal het morgen nog eens proberen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Druk je wel snel genoeg? Veel langer dan een seconde of 2 heb je er niet voor.
Het spel heeft wel meer van dit soort Quick Time Events waar je snel op een knop moet drukken om een game over te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |