Check de video's van richard cheesequote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef GoodGawd het volgende:
Weet iemand hier nog leuke Kerstnummers, die je op jazz manier speelt. Met walking bass is helemaal top!
Beetje zitten youtuben maar niet veel soeps gevonden. Anyone?
Hehe, ik zit soms een beetje met m'n mobiel als slide te klotenquote:Op zondag 13 december 2009 01:13 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben vandaag wat bezig geweest met blues slide gitaar, tis echt geweldig. Het is helemaal niet moeilijk vette blues geluiden te maken als je hem in bv open D stemt
Sta er gewoon van te kijken wat ik als slide leek voorelkaar krijg met wat gexperimenteer, aanrader dus!
Welke dan en hoe duur ?quote:Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb nu op mijn gitaar 'dure' snaren... iets van 2x/3x zo duur als goedkope snaren... maar ze gaan echt HEEL erg lang mee. Na maanden zien ze er nog steeds als nieuw uit (ze lijken schoon in ieder geval) en het klinkt nog steeds best goed. Maar dat is eigenlijk wel jammer! Want ik kan dan niet mijn gitaar flink oppoetsen nu. Wat ik dus doe als ik de snaren vervang.
Ik denk dus als je enorm veel speelt, dure snaren die lang meegaan wel handig zijn. Anders niet.
Ja kan toch gewoon de snaren wat losser draaien dan kan je er toch gewoon onder ?quote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Wii-Style het volgende:
De snaren van elixir.
Ik kan dus niet het fretboard schoonmaken met de snaren erop.
Oh ja.quote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan toch gewoon de snaren wat losser draaien dan kan je er toch gewoon onder ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef GoodGawd het volgende:
Fuck de theorie
Geloof maar dat die gozer z'n theorie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wistquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geloof maar dat die gozer z'n theorie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |