Lekker boeiend, die 2 dwergen die nu als back staan kunnen niet verdedigend koppenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Pieters is inderdaad een goede, maar laat zich aanvallend nog te weinig zien vind ik
Dat ben ik voor de verandering eens met je eens. Ik heb dan ook liever Stam (of desnoods Ooijer) en Pieters als backs. Niet alleen vanwege het koppen trouwens.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die 2 dwergen die nu als back staan kunnen niet verdedigend koppen
Ja.quote:
Geen idee. Sinds zijn hersenschudding is hij in ieder geval niet goed met zijn hoofd.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is van der Wiel goed met zijn linkerbeen? Ik heb het nog nooit gezien.
Dan moeten we Semmy Schilt, Remy Bonjasky en Badr Hari maar opstellen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha. Jaap Stam had duels van Lukaku ook verloren vrees ik.
Bonjasky heeft al in een film gespeeld. Uiteraard in een vechtende rol.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Serieus. Laat ze een jaar trainen met Van Gaal en ze kunnen best centraal in de verdediging. Daarna kunnen ze ook makkelijker in Guy Ritchie-films spelen.
Wat is de link van dat topic?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ook goed topic: welke Nederlandse sporters zou je graag in het nationale (voetbal) elftal zien?
Teun de Nooijer moet ook een soort Messi zijn toch.
Doe ik! Welke sporter(s) wil je in het Nederlands voetbalelftal?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er nog niet, maar mooi idee bedoel ik.
Robert Horstink (volleybal) op doel.
Van Balkom en Hoogmoed als backs (sprinters)
Bonjasky en Schilt centraal in de verdediging.
Sven Kramer als kilometervreter verdedigend op het middenveld.
Maak jij 'm af?
Zie dat topic. Heb er zelfs reserves en een coach bij.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca, ik bedoelde ook of je m'n opstelling wilde afmaken. Mag natuurlijk met 11 andere namen.
vrees het ook maarja we zien wel. Ik twijfelde wel erg tussen vd Wiel en Stam maar die laatste is aanvallend is beter denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
TJ, de spelers die je een kans wil geven, waardeer ik ook. Behalve misschien Ron Stam, die vind ik niet goed genoeg.
Ik vrees echter dat deze boys pas na het WK bij de groep gaan komen.
Van der Vaart. Sowieso zou ik kiezen voor meer verdedigende spelers.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou je zeggen dat er betere mensen zijn?
Ik vind Stam juist verdedigend beter dan Van der Wiel, en Van der Wiel aanvallend de betere speler.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vrees het ook maarja we zien wel. Ik twijfelde wel erg tussen vd Wiel en Stam maar die laatste is aanvallend is beter denk ik.
VD Vaart? Mwah is een leuke wisselspeler, meer niet. Althans in mijn ogen. Maar zoals wel vaker, ieder zijn meningquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Van der Vaart. Sowieso zou ik kiezen voor meer verdedigende spelers.
Ja, ik vind dat Van der Vaart een betere spelmaker is. Sneijder vertraagt het spel in mijn ogen te veel door onvoldoende te passen. Verder vind ik Van der Vaart verdedigend een betere speler, en daardoor completer. Tot slot vind ik hem een betere mentaliteit hebben. Minder egoïstisch. Ook niet onbelangrijk in een team.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
VD Vaart? Mwah is een leuke wisselspeler, meer niet. Althans in mijn ogen. Maar zoals wel vaker, ieder zijn mening
Sja, en daarom zijn er ook meer mensen die het oneens zijn met Van Marwijk, dan die het wel met hem eens zijn. Helaas is Van Marwijk degene die bondscoach is.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Zoals ik zei meningen verschillen zoveel als dat er mensen zijn
Op zich kan ik daar in komen. Maar in mijn ogen is Sar de betere keeper. Alleen kan je je afvragen in hoeverre de ploeg kan omgaan met een wisseling van doelman.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
van der Sar-verhaal ben ik wel klaar mee. Moet na het WK dan weer Stekelenburg op goal? Lekker voor die jongen.
Nee, daar heb ik niets van gehoord/gelezen. Sja ... logisch dat hij nu geen uitspraak doet over oranje. Alleen is duidelijkheid op korte termijn voor het team wel wenselijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je hebt het verhaal gehoord van z'n vrouw? Als ze niet goed herstelt, zal van der Sar misschien wel moeten stoppen. Een hersenbloeding is niet niets.
Ja, zoiets overkomt alleen een lieve mensen lijkt het vaak. Klootzakken schijnen probleemloos heel oud te worden. Wel doen zij anderen veel verdriet. Doodrijden of zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zijn vrouw heeft vorige week een hersenbloeding gehad. Ferguson heeft hem gezegd in Nederland te blijven totdat ze hersteld is.
Het is niet duidelijk hoe ernstig het nu is.
Twee jonge kinderen, nooit een vlieg kwaad gedaan. Van der Sar is uitgegroeid tot een van de meest geliefde sporters van Nederland. Zeer goed als aanvoerder ook. En dan zoiets. Geen woorden voor.
Ja, en?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca.
Van der Wiel en Stam waren beiden kandidaat voor rechtsachter in Elftal van het Jaar van VI.
Van der Wiel kreeg drie keer zo veel stemmen als Stam. Check vi.nl.
No shit!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat betekent dat jij er geen verstand van hebt.
Sja ... eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom hij, gezien het feit dat Van der Wiel nu de enige rechtsback is, niet geselecteerd wordt. Ooijer is een noodoplossing. De door Van Marwijk als rechtsback gekozen Heitinga is in mijn ogen helemaal geen geschikte optie! Sjonnie behoort centraal te spelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha. Nee, ik lach me kapot als Stam meegaat naar het WK en goed speelt. Ron, niet Jaap.
Ik zie het alleen niet zo in hem zitten als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |