abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75314097
De topictitel zegt het al. Wat is je favoriete opstelling/selectie van het Nederlands elftal, waarmee ze moeten proberen wereldkampioen te worden? En geef ook aan waarom.
Nu Seedorf heeft aangegeven dat hij niet meer beschikbaar is voor het Nederlands elftal, Van der Vaart op zijn plaats en ik kies om met een 2-mans aanval te spelen i.p.v. met 3 aanvallers. ( ook al beschikken we over Robben en Elia, maar zeker Robben is enorm blessure gevoelig en Babel zie ik alleen als invaller )
Ik wil terug naar de tijd van Bergkamp-Kluivert, maar dan met Van Persie in de rol van Bergkamp en Makaay in de rol van Kluivert ( al vult Makaay die rol een stuk anders in dan dat Kluivert deed, maar niet iedereen is natuurlijk hetzelfde qua speelstijl )

Ik zal beginnen.

--------------------------------------------------------------Van der Sar---------------------------------------------------------

-----------------V.d. Wiel-------------------Ooijer------------------------Heitinga/Mathijssen-----------V. Bronckhorst

-----------------------------------------------------------------De Jong/Van Bommel----------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------VDV---------

-----------------------------------------------------Van Persie----------------------------------------------------------

-------------------Robben-------------------------------Makaay----------------------------------------Elia-------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat Nederland het moet hebben van aanvallen, kies ik voor een vrij aanvallende opstelling.
Ik speel met de punt naar achteren, maar ik ben er nog niet uit of ik De Jong of Van Bommel daar neerzet.

Laat ik bij Van der Sar beginnen. De meest ervaren en beste doelman van Nederland. Eigenlijk geen discussie over mogelijk. Hij zegt wel dat hij niet meer speelt op het WK 2010, maar ik ben toch benieuwd naarmate het WK dichterbij komt.

Van der Wiel heeft zich goed ontwikkelt bij Ajax en is denk ik klaar om de vaste rechtsback van Ajax te worden. Hij mag en moet zelfs veel mee opkomen, zonder daarbij het verdedigende gedeelte uit het oog te verliezen.

Ooijer zet ik zowiezo in de verdediging, al kan Bouma daar ook spelen. ( maar ja, hoe doet die gozer het in Engeland de laatste tijd? )

Naast hem OF Heitinga OF Mathijssen. Heitinga heeft een fantastische trap in de benen, maar hij en Mathijssen doen niet veel onder voor elkaar.

Linksback Van Bronckhorst. Als Braafheid zich vast in de basis weet te spelen bij Bayern Munchen, vind ik dat een belangrijke kandidaat om de plek van Van Bronckhorst over te nemen. Ik ben namelijk niet gecharmeerd van de kwaliteiten van Van Bronckhorst.

Op het middenveld speel ik dus met OF De Jong OF Van Bommel als stofzuigers en ballenafpakkers. Daarvoor Van der Vaart op links, die de combinatie moet aangaan met de voorhoedespelers.
Doordat bij mij de rechterkant van het middenveld redelijk opengelaten is, kan Van der Wiel opstomen aan de rechterkant.

In de voorhoede kies is voor creativiteit en Makaay als de persoon die altijd een doelpunt kan maken.
De vraag is natuurlijk hoe Van Persie terug gaat keren van zijn blessure. Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat Van Persie niet op het gewenst niveau op het WK speelt. Dat zou doodzonde zijn, maar daar hou ik niet echt rekening mee.

Dan de wisselspelers:

Stekelenburg en Vorm als reservedoelmannen. ( al zijn 3 doelmannen toch wel veel, maar ja, je weet nooit wat er tijdens zo'n WK gebeurd )

Mathijssen/Heitinga
Bouhlarouz, al kan hij natuurlijk ook in de plaats van Ooijer spelen. Maakt qua kwaliteit allemaal niet zo gek veel uit. Bouhlarouz is natuurlijk wel beter in het puur uitschakelen van zijn tegenstander. Hij kan een tegenstander als het ware helemaal lam leggen in zijn spel.
Braafheid ook meenemen.
Ik zou niet voor Jaliens kiezen, maar ik heb zo'n gevoel dat die gozer wel meegaat naar het WK. Vraag me niet waarom, maar Van Marwijk zie ik daar wel voor aan.

Sneijder. Ik vind het maar een egotripper die denkt dat hij heel goed is, maar in wezen vaak te kort komt.
Schaars. Kan wel eens de verrassing voor Nederland worden op het WK. Beginnen op de bank en zich al vlug in de basis werken.
De Jong/Van Bommel.

Kuyt, brengen als een wedstrijd al is gespeeld, zodat hij de verdedigers nog mee moe kan maken. Daar is Kuyt namelijk wel goed in.
Huntelaar/Van Nistelrooy of misschien wel allebei. Maar als ik dan toch moet kiezen, doe dan maar Van Nistelrooy.
Makaay. Ondanks dat hij in het Nederlands elftal vaak wat dromerig overkomt, als jullie snappen wat ik bedoel, blijft hij 'het spook' die genoeg heeft aan één kans. Ideale invaller, maar toch zet ik hem in de basis. Ik acht hem toch beter zijn taak te vervullen dan Van Nistelrooy, Kuyt of Huntelaar.
Aan de andere kant, moeten er nou echt 4 centrumspitsen meegenomen worden als er maar 1 speelt. Natuurlijk, een extra spits is nooit weg, maar als je bedenkt dat Babel daar eventueel ook nog kan spelen, dan lijkt het me beter om of Huntelaar of Van Nistelrooy thuis te laten blijven. Huntelaar in mijn geval.

[ Bericht 23% gewijzigd door Happel op 10-12-2009 21:18:25 ]
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75314453
Mogen het ook spelers zijn die niet in de kwalificatie mee hebben gespeeld?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75314521
TS begint toch?

Ik zal er eens over nadenken...
pi_75314842
Let niet op m'n paintskills:

Brutal. Fucking. Metal.
pi_75314868
Overigens een moeilijke keuze op de vleugels, Van Persie, Robben en Van der Vaart zouden er ook nog kunnen spelen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75314929
En een middenveld waarop ze mooi mogen wisselen van plaats, als ze het nodig achten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75314981
------------------------ Stekelenburg----------------------------
Van Der Wiel------Douglas-------Mathijsen--------Van Bronckhorst
-------------De Jong------------Van Bommel---------------
Van Persie-------------Sneijder------------------Robben
--------------------------- Kuijt---------------------------
Als Huntelaar bij Milan gaat scoren zou ik hem ruilen voor Kuijt,hij kan ook nog op de rechterkant.Als Douglas niet wordt geneutraliseerd tot Nederlander zou ik daar Heitinga zetten,en als Braafheid gaat spelen bij Bayern kan hij ook op de plaats van Van Bronckhorst.
AFC Ajax
pi_75315072
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:58 schreef MMUFC het volgende:
TS begint toch?

Ik zal er eens over nadenken...
Ik zag, nadat ik het topic geopend had, dat ik idd zou moeten beginnen. Anders had ik dit topic niet moeten openen, want dan zou het wat lullig geweest zijn. Vandaar mijn aanpassing.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75315111
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mogen het ook spelers zijn die niet in de kwalificatie mee hebben gespeeld?
Ja, want door blessures of doordat Van Marwijk alsnog veranderd van het kiezen van zijn uiteindelijke groep voor het WK, mag dat.
pi_75315171
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, want door blessures of doordat Van Marwijk alsnog veranderd van het kiezen van zijn uiteindelijke groep voor het WK, mag dat.
En Douglas,of is dat tegen de spelregels in?
AFC Ajax
pi_75315211
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:25 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

En Douglas,of is dat tegen de spelregels in?
Van mij mag dat, want het WK begint natuurlijk pas in juni en dus kunnen er ( vanwege omstandigheden ) nog veranderingen komen.
pi_75315392
-----------------Steek-----------------
v.d.Wiel--Heitinga--Matthijssen--Gio
----------v.Bommel/de Jong------------
-------Snijeder-------v.d.Vaart---------
Kuyt------------------------------Robben
---------------V.Persie-------------------

Als de eerste 2 wedstrijden in de groepsfase vroeg in de wedstrijd beslist worden dan Snijder,Robben en v.Persie in de tweede helft eruit om blessures te voorkomen.

-----------------de Jong---------------
-------van Bommel---v.d.Vaart------
Kuyt--------------------------------Elia
----------------Huntelaar---------------
pi_75315451
Ik denk dat mijn opstelling te controlerend en te weinig aanvallend is he?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75315488
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat mijn opstelling te controlerend en te weinig aanvallend is he?
Je vraagt je dat zelf af. Iets wat je denkt weet je toch gewoon. Je denkt het zelf immers.
pi_75315516
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je vraagt je dat zelf af. Iets wat je denkt weet je toch gewoon. Je denkt het zelf immers.
Hehehehe, hoezo filosofisch op de vroege zaterdag
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75315547
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:27 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Van mij mag dat, want het WK begint natuurlijk pas in juni en dus kunnen er ( vanwege omstandigheden ) nog veranderingen komen.
Ik vind het verrassend dat je Afellay niet mee zou nemen..

Overigens is het volgens mij een verplichting om totaal 3 keepers mee te nemen...

GK Maarten Stekelenburg(Van der Sar is gestopt, dus geef Stekelenburg het vertrouwen en niet iedere keer zeuren dat Van der Sar terug moet)
DL Giovanni van Bronckhorst(wat mij betreft bij gebrek aan beter...)
DR Gregory van der Wiel(ondanks dat ik het een patsertje vind wel de beste Nederlandse DR momenteel)
DC Joris Mathijssen
DC André Ooijer
MC Mark van Bommel(lijkt me logisch)
MC Ibrahim Afellay(controleren, ipv de Jong omdat je anders 2 "schoppers" op het middenveld hebt..)
AML Arjen Robben
AMR Dirk Kuijt
AMC Wesley Sneijder(ondanks dat ik het een arrogante kwal vind...)
SC Robin van Persie

Reserves:
Vorm, Velthuizen als reserve keepers
Braafheid, Marcellis(mits in vorm!), Boulahrouz, Heitinga: (aantal centraal en 1x iemand die op links(Braafheid) en op rechts(Marcellis) kan)
Engelaar, Schaars, van der Vaart(als hij veel speelt 2e seizoenshelft evt. ipv Sneijder), Elia en De Jong
Huntelaar, van Nistelrooy(mits fit)
pi_75315636
vind de Zeeuw op dit moment stukken beter dan Schaars dus zou eerder de Zeeuw meenemen
pi_75315685
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef TTD het volgende:
vind de Zeeuw op dit moment stukken beter dan Schaars dus zou eerder de Zeeuw meenemen
Tsja, denk dat iedereen dat vindt?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75316375
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:41 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik vind het verrassend dat je Afellay niet mee zou nemen..

Overigens is het volgens mij een verplichting om totaal 3 keepers mee te nemen...

GK Maarten Stekelenburg(Van der Sar is gestopt, dus geef Stekelenburg het vertrouwen en niet iedere keer zeuren dat Van der Sar terug moet)
DL Giovanni van Bronckhorst(wat mij betreft bij gebrek aan beter...)
DR Gregory van der Wiel(ondanks dat ik het een patsertje vind wel de beste Nederlandse DR momenteel)
DC Joris Mathijssen
DC André Ooijer
MC Mark van Bommel(lijkt me logisch)
MC Ibrahim Afellay(controleren, ipv de Jong omdat je anders 2 "schoppers" op het middenveld hebt..)
AML Arjen Robben
AMR Dirk Kuijt
AMC Wesley Sneijder(ondanks dat ik het een arrogante kwal vind...)
SC Robin van Persie

Reserves:
Vorm, Velthuizen als reserve keepers
Braafheid, Marcellis(mits in vorm!), Boulahrouz, Heitinga: (aantal centraal en 1x iemand die op links(Braafheid) en op rechts(Marcellis) kan)
Engelaar, Schaars, van der Vaart(als hij veel speelt 2e seizoenshelft evt. ipv Sneijder), Elia en De Jong
Huntelaar, van Nistelrooy(mits fit)
Vertel me eens wat voor goede prestaties Afellay bij het Nederlands elftal al heeft geleverd. Ik vind dat niet waard voor een plekje in het Nederlands elftal. En intrinsiek is hij ook niet de beste middenvelder, dus...
pi_75496887
OP, op verzoek van TS., aangepast.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75498962
Sar
Stam Vlaar Mathijssen Braafheid
Bommel Jong
Sneijder
Robben Persie Elia
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_75503216
--------------Babel----------Elia-------------
----------------------Affelay-----------------
------Drenthe----------------------Seedorf-
----------------------Engelaar----------------

Braafheid--Bouhlarouz--de Jong-vdWiel

--------------------Vermeer-----------------
pi_75516467
--------------------------------------------------------------Van der Sar---------------------------------------------------------

-----------------V.d. Wiel-------------------Ooijer------------------------Heitinga-----------V. Bronckhorst-------------

-------------------------------------------De Jong----------------------Van Bommel-----------------------------------------

-------------------------------------------Sneijder-------------------------vdVaart----------------------------------------------

---------------------van Persie-----------------------van Nistelrooy--------------------Robben---------------------------
pi_75542536
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:06 schreef dennis00 het volgende:

-----------------V.d. Wiel-------------------Ooijer------------------------Heitinga-----------V. Bronckhorst-------------

-------------------------------------------De Jong----------------------Van Bommel-----------------------------------------

-------------------------------------------Sneijder-------------------------vdVaart----------------------------------------------

---------------------van Persie-----------------------van Nistelrooy--------------------Robben---------------------------
12 man

ok ff serieus mensen

er moeten minstens 4 negers in om het gevoel van vroeger terug te halen, nu is het zo kleurloos

----------------------------v Persie-------------------------
----------Robben-------------------------------Elia---------
------------------------------Sneijder------------------------
--------------vd Vaart----------------------Seedorf-------

--Bronckhorst---deJong---vBommel----vd Wiel--------

----------------------------vd Sar---------------------------

troeven: huntelaar en bouhlarouz
pi_75553833
Hahahah! Ik vond mijn opstelling al zo goed.
Maar Nigel de Jong en van Bommel als verdedigers is ook niet verstandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')