Van mij mag het wel! Maar eerst eens luisteren wat Miles solo gaat makenquote:Op zondag 6 december 2009 00:42 schreef Merkie het volgende:
Een nieuw TLSP-album hoeft van mij niet zo.
http://leisureblogs.chica(...)keys-at-riviera.htmlquote:Encore:
17. Mardy Bum
18. 505
Idd. Ik snap niet waarom ze Red Right Hand terug spelen. En de setlist blijft te kort.quote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef hallo-daar het volgende:
Weer geen Fire and the Thud. In 2007 varieerden ze veel meer met hun set terwijl ze nu notabene meer liedjes hebben. Catapult zou er bijvoorbeeld ook wel es in kunnen. En Red Right Hand was leuk voor even dus hoeft er ook niet meer in, hij is geheel overbodig.
Ja maar nu spelen ze, althans volgens die website, beide nummers apart. Toch nog wel een verschil.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Aisumasen het volgende:
Ze spelen 'em alweer een tijdje op de plek van ''Only You Know'' in FA hè.
Daar dacht ik ook aan, maar waarom zouden ze Fluorescent Adolescent dan tussen Cornerstone en Secret Door zetten, daar vergis je je toch niet overquote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoel er mee te zeggen: Waarschijnlijk zijn ze in de war met de medley. Maar laten we hopen van niet!
Nee?quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist.FM toch? Veel van de informatie daar klopt niet.
Mwah, ik heb nog steeds veel klachten over de setlist, maar goedquote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef Aisumasen het volgende:
In dat geval: Hoera, ze zijn weer bij hun verstand gekomen. Wat eerder dan gedacht, maar toch :p.
Speciaal voor haar bedoel je?quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Idd. Ik snap niet waarom ze Red Right Hand terug spelen. En de setlist blijft te kort.
Misschien spelen ze bij Alexa Chung Fire and the Thud..
10000x lieverquote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef Arn0 het volgende:
Zien jullie trouwens liever Mardy Bum in de setlist dan Fire And The Thud? Kan ik me moeilijk voorstellen
Mardy Bum is goddelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef Arn0 het volgende:
Zien jullie trouwens liever Mardy Bum in de setlist dan Fire And The Thud? Kan ik me moeilijk voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |