abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75400105
En dan staat er onderaan dit topic een banner van Neckerman...
pi_75400417
beter had je gewoon Alberto gebeld. die regelt dat gewoon even voor je
pi_75408945
Ons is ongeveer het zelfde gebeurd. Vakantie eiland, huurauto aangevraagd, geen huurauto, werd volgende dag beloofd, geen huurauto, wederom belofte volgende dag, geen huurauto, aangeboden korting op excursies, excursie gaat niet door ivm slecht weer.. Kortom: shitvakantie doordat we vastzaten op het complex.
Ook bij neckermann. We kregen niet meer dan teruggaaf van geld van huurauto en een bloemetje.
pi_75409169
Tja, zelf zou ik als iemand al 2x z'n beloftes niet waarmaakt iemand anders zoeken, niet nog blijven wachten. Wil je er nog meer uithalen, dan zou ik een duidelijke klachtenbrief maken met daarin:

- Gemaakte fouten aan de kant van Neckermann (Afspraken die niet nagekomen zijn e.d.)
- Wacht tijden die je hebt gemaakt

Daaruit zou ik berekenen hoeveel procent van je vakantie je niet hebt kunnen benutten zoals je wilde en daar een geldbedrag uit toveren. Vervolgens dit als tegenvoorstel naar hen toesturen en bekijken wat ze zeggen.

100% je vakantie terug krijgen is natuurlijk kansloos. Je bent er wel geweest, je had er wel wat kunnen doen en zij wisten ook niet dat dit jullie belangrijkste excursie zou zijn.
pi_75410186
Je struikelt er over de excursies... je kan heel makkelijk 'op Sahara' * gaan, dan boek je toch bij een ander als je het zó belangrijk vind?

* ik vinnem leuk
pi_75410715
Ik kan TS juist wel begrijpen. Ale het allemaal klopt wat er staat en de vakantie echt geboekt was om de toer te doen. Als ik ergens naar toe ga speciaal voor 1 attractie en die blijkt niet door te gaan is mijn vakantie ook bijzonder verpest! Niet iedereen is een lamme z@k en gaat dan maar een beetje bij een zwembad liggen... Als ik dat wil blijf ik wel thuis...

Wat ik niet helemaal uit het verhaal lees is de vergoeding. Je hebt de excursie terug gekregen (dat is natuurlijk normaal) en daarbij 100 euro aan tegoed bonnen. Maar hoe staat dit tegen over de gehele reis. Met andere woorden wat koste de reis ongeveer.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_75411094
Als je speciaal je vakantie plant voor de Sahara, dan ga je niet wachten met boeken, totdat je bij de receptie van je hotel aankomt. Bovendien verteld TS indirect al, dat er ook andere excursies waren dan die van Neckermann.

Ik snap best dat het jammer is als de tour van Neckermann niet doorgaat, maar
1) in het buitenland gaat men vaak wat soepeler/minder nauw met regels om (annoying, ik weet het)
2) mag men zich best wat flexibeler opstellen
3) kan men zelf ook wat moeite ondernemen om iets anders te boeken
4) is het wat overtrokken om 2 gemiste dagen te bestempelen als verpesting gehele vakantie.
5) shit happens, fouten worden gemaakt, zeker niet goed te keuren of goed te praten, maar je begrijpt me hopelijk. Soms zijn er te veel factoren niet in de hand te houden.

Neckermann is zich bewust van de fout, heeft betaling terugstort en een tegemoetkoming in de vorm van een bon.

Wat moet er nog meer gebeuren, wat maakt dat TS wél tevreden is?
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:40:51 #83
62913 Blik
The one and Only!
pi_75411408
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef boegschroef het volgende:
Ik kan TS juist wel begrijpen. Ale het allemaal klopt wat er staat en de vakantie echt geboekt was om de toer te doen. Als ik ergens naar toe ga speciaal voor 1 attractie en die blijkt niet door te gaan is mijn vakantie ook bijzonder verpest!
Dit betekent echter niet dat Neckermann daarvoor aansprakelijk zou zijn. Ze hebben de excursie terugbetaald en een vergoeding gegeven in de vorm van kortingsbonnen. Dan ook nog het volgende punt:

- Het was een 12-daagse reis, waarom pas op dag 5 boeken als de Sahara trip het "hoogtepunt' van de reis zou zijn

Wat mij betreft ben je dan gewoon vreemd bezig en mag je ook best je hand in eigen boezem steken.

PS: Waarom heb je 'red mijn vakantie' niet gebeld
pi_75411467
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor

Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt

Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?
pi_75414421
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef jack4ya het volgende:

[..]

En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?
Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 17:00:35 #86
236264 crew  capricia
pi_75414499
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...
Waarom heb je niet een 'echte' woestijn-reis geboekt, als ik vragen mag? Als de Sahara zo belangrijk was voor jullie...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')