Dit betekent echter niet dat Neckermann daarvoor aansprakelijk zou zijn. Ze hebben de excursie terugbetaald en een vergoeding gegeven in de vorm van kortingsbonnen. Dan ook nog het volgende punt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef boegschroef het volgende:
Ik kan TS juist wel begrijpen. Ale het allemaal klopt wat er staat en de vakantie echt geboekt was om de toer te doen. Als ik ergens naar toe ga speciaal voor 1 attractie en die blijkt niet door te gaan is mijn vakantie ook bijzonder verpest!
En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor![]()
Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt
Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef jack4ya het volgende:
[..]
En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?
Waarom heb je niet een 'echte' woestijn-reis geboekt, als ik vragen mag? Als de Sahara zo belangrijk was voor jullie...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |