abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75311225
Zal situatie kort maar krachtig neerzetten:

Ik met vriendin afgelopen zomer vakantie naar Tunesie geweest met het grote plan Sahara Tour te doen voor 2 dagen..vakantie voor 12 dagen
Bij receptie daar Neckermann bood sahara Tour aan die beter was dan de lokale organisatie.
Wij gingen daarmee akkoord, wij betaalden aan Neckermann op een dinsdag, donderdag was Tour.
Wij dus woensdag hele dag relaxen in hotel ivm de Sahara..dus toen zon wegwas naar kamer gegaan, brief lag van Neckermann dat donderdag Sahara niet doorging ivm ramadan maar verplaatst naar vrijdag...Prima 1 dag wachten kan geen kwaad. wij dus donderdag weer hele dag relaxen ivm tour vrijdag

Vrijdag was het zover... 5 uur smorgens opgestaan, snel eten en wachten op bus... bus kwam niet
Neckermann niet doorgegeven aan busorganisatie om ons op te halen. gelukkig was Neckermann balie een hotel verder op( 10 min. lopen)

Wij daarheen en verhaal halen...blijkt miscommunicatie en bood ons andere excursie aan, ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara.. hun zouden uitzoeken en zou ons later die dag laten weten (ze probeerde via andere organisatie ons mee te laten doen)

Hele dag niks gehoord, zaterdag dus boos weer heen gegaan en ge-eist om op te lossen.. ze zochten contact op met onze hostess en die zou ons spreken op zondag..(ze had eigenlijk vrij)

Hostess was duidelijk voor ons en ze wist er niks van( het was haar schuld niet) en bood om meteen klachtenformulier te maken ter plekke zelf.. we moesten eerst nog eigen verhaal maken en zouden we maken. dus afgesproken op maandagavond (omdat ze vrij had op zondag)

Dus alles opgeschreven op maandag en dus op dinsdagavond weer naar huis

Je kan dus al raden dat onze vakantie grotendeels verpest was.

alles opgestuurd naar Neckermann en vorige week brief gekregen van Neckermann dat ze zeggen dat hun schuld niet maar ze hebben toch 100 euro reischeque meegeleverd daarmee gaan we zeker niet akkoord..

Wat moet ik nu doen???

Ik wil weer brief schrijven maar ik heb geen zin in heen en weer maar ik wil ze duidelijk maken dat ze geen geintje met me moeten uithalen...

Met alle hulp ben ik heel dankbaar voor..
pi_75311260
WAT EEN AVONTUUR!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75311290
Brief schrijven zou ik niet doen
Hoeveel kostte de excursie voor samen?
pi_75311337
"we wouden op sahara", wat is dat
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:45:11 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_75311360
heb je aids in je tenen?

typ eens normaal man.. ik ben op de helft gestopt met lezen.. laterrr
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_75311372
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
180 euro.. contant betaald aan Neckermann, die wel teruggekregen op die maandagavond..

En sorry voor die taalfouten.. heb haastig opgeschreven, ben op werk namelijk..
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:46:10 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75311387
Niet zo slim om je hele vakantie van 12 dagen rond die twee dagen Sahara Tour heen te plannen. Ik had toch zeker ook op de andere dagen leuke dingen gepland.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:46:18 #8
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_75311397
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
pi_75311441
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef capricia het volgende:
"we wouden op sahara", wat is dat
dat gaat over de vele bosrijke omgevingen die de Sahara rijk is
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_75311484
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Ninedarts het volgende:
Sinterklaas
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75311523
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Ninedarts het volgende:
Zal situatie kort maar krachtig neerzetten:

Bij receptie daar Neckermann bood sahara Tour aan die beter was dan de lokale organisatie.

Ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara.. hun zouden uitzoeken en zou was later die dag laten weten (ze probeerde via andere organisatie ons mee te laten doen)
En jij klaagt over gebrek aan communicatie van Neckermann?

Je krijgt je geld terug (niet meer dan normaal) én 100 euro waardebonnen voor de volgende reis enkel voor het missen van 1 excursie. Dat vind ik zeker netjes.
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:53:26 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75311598
Tijdens de Ramadan naar Tunesie gaan ? Kut voor je.

Wel een hoop bomen in die wouden daar ? Dacht dat de Sahara voornamlijk zand was namelijk.
pi_75311643
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Buschetta het volgende:
Wel een hoop bomen in die wouden daar ? Dacht dat de Sahara voornamlijk zand was namelijk.
Ah, jij bent ook al een keer op sahara geweest..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75311668
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

180 euro.. contant betaald aan Neckermann, die wel teruggekregen op die maandagavond..

Dus je krijgt je geld terug en nog 60% extra in de vorm van waardecheques.

Wat had je dan graag gezien? Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
pi_75311725
Vakantie verpest Right...
Noot noot.
pi_75311790
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Onnoman het volgende:
heb je aids in je tenen?

typ eens normaal man.. ik ben op de helft gestopt met lezen.. laterrr
Ik kan er ook weinig uit opmaken.
pi_75311831
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
Le-zen: het was niet alleen de ramadan, een dag later heeft TS de bus gemist, letterlijk. Of beter gezegd: de bus heeft TS gemist. Dat was wel de schuld van Neckermann.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75311839
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor

Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt

Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
pi_75311849
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef capricia het volgende:
Ah, jij bent ook al een keer op sahara geweest..
Ik dacht dat de vriendin van TS Sahara heette
.
pi_75311863
ehm dus, de excursie ging niet door, je hebt je geld terug en je hebt verder geen fuck gedaan die 12 dagen?

Tamelijk lamballig, van jezelf dan!
pi_75311865
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat was wel de schuld van Neckermann.
Daar krijgt ie dan ook 100 euro kortingbonnen voor.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor

Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt

Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
Wat doe je als je niet op excursie bent in Tunesie? Lekker lui aan het zwembad liggen lezen, luieren, rusten, etc.
Dus dat uurtje per dag dat gemist hebt door te wachten op je trip verpest heel je vakantie? ...sterk!
pi_75311868
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus je krijgt je geld terug en nog 60% extra in de vorm van waardecheques.

Wat had je dan graag gezien? Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..

en dan is je vakantie dan toch verpest omdat die morgen juist niet kwam!!
pi_75311894
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MarMar het volgende:
ehm dus, de excursie ging niet door, je hebt je geld terug en je hebt verder geen fuck gedaan die 12 dagen?

We hadden betaald voor Sahara en tussen die tijd konden we geen andere excursies boeken want stel dat het toch doorging die Sahara en kon je niet mee met andere excursie....

Pas op zondag geloven we er niet meer in dat Sahara door ging en maandagavond geld terug gekregen..

Dan kan je toch geen andere excursies meer doen hoor
pi_75311898
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MarMar het volgende:

Jawel:
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Ninedarts het volgende:
hele dag relaxen in hotel
.
pi_75311905
Shit happens, dat soort dingen gebeuren als je in een niet westers land op vakantie gaat meer dan eens, daar heb je je avontuur
pi_75311922
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef mrPanerai het volgende:
Daar krijgt ie dan ook 100 euro kortingbonnen voor.
Correct. Ik heb ook niet anders beweerd.
.
pi_75311956
omg... dus zonder excursies geen toffe vakantie?

pi_75311983
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..

en dan is je vakantie dan toch verpest omdat die morgen juist niet kwam!!
Dat het kut is dat je excursie niet door is gegaan zal niemand ontkennen. Maar op zich is de tegemoetkoming van Neckerman wel schappelijk te noemen.

Dat je daardoor je vakantie laat verpesten is helaas toch wel je eigen instelling. Je gaat mij niet vertellen dat je daar niks op eigen houtje kan ondernemen om iets van de omgeving te zien.
pi_75311987

Deze mensen hebben hele dagen lopen relaxen in het hotel en hebben dat de hele vakantie volgehouden. Dat dit kan in de Sahara.
Live out of your imagination, not your history.
pi_75312004
Nope, we gingen juist naar Tunesie voor Sahara maar door niksdoen van Neckermann is het niet doorgegaan dus vakantie is verpest

Stel dat jij naar Amerika gaat speciaal voor Grand Canyon en jij boekt een helikoptervlucht daarheen via Neckermann maar door iets kan het niet en stelt het een dag uit en dan komt de helikopter niet en houd neckermann aan je lijntje en dan uiteindeljik krijg je je geld terug en ga je weer naar huis...

Leuke vakantie gehad dan??
pi_75312006
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef MarMar het volgende:
omg... dus zonder excursies geen toffe vakantie?

Inderdaad.

Geld is terug, ze hebben een waardebon gekregen en alles is verpest door het niet doorgaan van 1 fucking excursie.
pi_75312046
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Ninedarts het volgende:
Nope, we gingen juist naar Tunesie voor Sahara maar door niksdoen van Neckermann is het niet doorgegaan dus vakantie is verpest

Stel dat jij naar Amerika gaat speciaal voor Grand Canyon en jij boekt een helikoptervlucht daarheen via Neckermann maar door iets kan het niet en stelt het een dag uit en dan komt de helikopter niet en houd neckermann aan je lijntje en dan uiteindeljik krijg je je geld terug en ga je weer naar huis...

Ooit gehoord van eigen initiatief? Als het echt zo belangrijk was had je op vrijdag al een andere tour geregeld ipv af te wachten en te relaxen ( ) in het hotel.
pi_75312108
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ooit gehoord van eigen initiatief? Als het echt zo belangrijk was had je op vrijdag al een andere tour geregeld ipv af te wachten en te relaxen ( ) in het hotel.
Hun hadden ons geld, ze wilden het nog niet teruggeven en ze zouden het regelen...Moet ik dan nog even 200 euro neerleggen bij andere operator?? ik had vertrouwen in Neckermann en dacht dat het wel goed kon komen...

Neckermann heeft dat dus niet gedaan omdat ze het vergeten waren, niet goed opgelet en neckermann mensen wezen naar elkaar wie zijn schuld was en zo...en daat sta je dan....
pi_75312112
Ik heb een paar zinnen van de OP gelezen maar kan je niet volgen. De tekst die je produceert lijkt wel uit een vertaalcomputer te komen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75312123
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Ninedarts het volgende:

Ook gehoord van interpuncties?
pi_75312170
Graag geen onzin in dit topic

Ik wil graag alleen serieuze reacties en geen reacties van zielige gasten die niks te doen hebben en andermans forums verpesten...
pi_75312209
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:22 schreef Ninedarts het volgende:
Graag geen onzin in dit topic

Ik wil graag alleen serieuze reacties en geen reacties van zielige gasten die niks te doen hebben en andermans forums verpesten...
O noesj ... heel Fok! verpest
.
pi_75312309
Nouja, om terug te komen op je vraag, ik denk niet dat je er veel meer van kan maken. Neckerman is in de fout gegaan met het regelen van de excursie en dat hebben ze naar mijn idee netjes opgelost.

Dat op Sahara gaan ( ) het enige doel was van deze vakantie en dat het hierdoor in het water is gevallen is erg naar, maar daar heeft Neckerman niets mee te maken. Dus eventuele andere vergoedingen kan je, denk ik, verder wel op je buik schrijven.
pi_75312381
TS: Ben jij van Nederlandse oorsprong? Je zinsopbouw doet me denken dat je uit het buitenland komt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75312536
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef capricia het volgende:
TS: Ben jij van Nederlandse oorsprong? Je zinsopbouw doet me denken dat je uit het buitenland komt.
Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel erger
pi_75312590
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:29 schreef Joachim het volgende:
Nouja, om terug te komen op je vraag, ik denk niet dat je er veel meer van kan maken. Neckerman is in de fout gegaan met het regelen van de excursie en dat hebben ze naar mijn idee netjes opgelost.

Dat op Sahara gaan ( ) het enige doel was van deze vakantie en dat het hierdoor in het water is gevallen is erg naar, maar daar heeft Neckerman niets mee te maken. Dus eventuele andere vergoedingen kan je, denk ik, verder wel op je buik schrijven.
Ze hebben het juist niet netjes opgelost...ze lieten ons het maar uitzoeken en we zijn 3 dagen achter elkaar naar Neckermann gegaan om verhaal te halen omdat ze niks van zich lieten horen...maw, ze deden juist helemaal niks en als wij ook niks deden kregen we onze geld niet eens terug etc...dus we hebben vele ochtenden daar gezeten en om opheldering gevraagd maar ze deden niks...en ze waren het ook weer vergeten en zo...
pi_75312594
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel erger
Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor het ophelderen.
Maar om even terug te komen op je OP: Wat zou jij willen dat de Neckerman zal doen naar jullie toe? Hoe kunnen ze het goedmaken?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75312691
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor het ophelderen.
Maar om even terug te komen op je OP: Wat zou jij willen dat de Neckerman zal doen naar jullie toe? Hoe kunnen ze het goedmaken?
eerst toegeven dat ze schuld hebben en een deel van vakantiegeld terug krijgen maar dan contant en niet van cheque want die cheque van 100 euro kunnen we alleen via Neckermann boeken en dat willen we juist niet meer..en die moet binnen 2 jaar gebruikt worden en anders is het niet meer geldig en volgende jaar al plannen voor vakantie maar dan zonder neckermann dus hebben we niks aan...
pi_75312779
Krijgen we volgend jaar zo'n vehraal van jou over oad en de walvissen tocht die niet doorging.
pi_75312783
Bedoel je dat je op safari wilt gaan in de sahara? Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?

Raar verhaal, dat je hele vakantie verpest is door een tripje van 2 dagen dat niet door gaat. Er lijkt me dat er in Tunesië toch nog wel zat meer te doen is, dan in je hotelkamer wachten op een telefoontje van Neckerman.
pi_75312918
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Batsnek het volgende:
Bedoel je dat je op safari wilt gaan in de sahara? Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?

Raar verhaal, dat je hele vakantie verpest is door een tripje van 2 dagen dat niet door gaat. Er lijkt me dat er in Tunesië toch nog wel zat meer te doen is, dan in je hotelkamer wachten op een telefoontje van Neckerman.
2 dagen door woenstijn met dromedarissen, bustocht langs dorpen daar met ontmoeting met inwoners, in hotel overnachten, oase bekijken etc..

Neckermann had al gezegd dat zware tocht is, dus goed uitgerust was een verstandig idee van hun dus daarom wij relaxen bij hotel zodat we uitgerust aan sahara konden gaan...maar achteraf hadden we elke dag iets kunnen doen maar wisten wij veel dat Neckermann niet aan hun beloften houden......
pi_75312985
Vraagje: als de 2-daagse Sahara excursie wel gewoon was doorgegaan, zoals gepland, wat had je dan de overige 10 dagen gedaan?
.
pi_75313180
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef r_one het volgende:
Vraagje: als de 2-daagse Sahara excursie wel gewoon was doorgegaan, zoals gepland, wat had je dan de overige 10 dagen gedaan?
Relaxen in het hotel natuurlijk.
pi_75313448
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef r_one het volgende:
Ook andere excursies gedaan na Sahara..we zouden op donderdag gaan en vrijdagavond terug...dan zaterdagochtend weer plannen voor volgende excursie

Ik weet nog dat we catamaran wilden doen op maandag en kon je dus op zaterdag opgeven...maar door uitstellen van sahara konden we dus zaterdag niet boeken want STEL dat we zondag toch wel naar Sahara gingen????
pi_75313470
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Relaxen in het hotel natuurlijk.
Dude leer eens lezen...daarvoor kwamen we niet naar Tunesie anders hadden we wel de stranden opgezocht in Spanje....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')